bugün

yedinci nesil yazardır kendileri.
hoş gelmiş yazardır.

bakalım okuyarak göreceğiz nasıl yazıyor.
mutlu olmamda en yüksek pay sahibi yemyeşil gözlü, tertemiz kalpli elmalı pay.
Insanin dogasini cok iyi arastirmasi ve ogrenmesi gereken yazar. Polyannacilikltan bir an once vazgecmesi gerek. Bakmali disariya, etrafina ve insanlarin yaptiklarina. Vahsi doga belgesellerinden hicbir farkimiz olmadigini gormeli.
(#17062357) sözlük yazarlarının twitter adresini görüp, "ayy sen ne şeker şeysin. yanaklarını sıkıp sağa sola deliler gibi sallamak istiyorum" dediği yazar.
http://www.youtube.com/watch?v=XmNfuUXvac0 armağan ettiğim parçayla, p.tesi sendromunu üzerinden atmasını temenni ettiğim değerli yazar.
© copyright 2005 - 2026