bugün
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- cemevinde hain kemal sloganları8
- kemalist dünya10
- birader yazar olmak7
- aile evinde yaşamak6
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı25
- üniversitelerin gereksiz olması8
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- sigmund freud'un koltuğu2
- sözlüğü bırakmak istemek3
- allah6
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- 26 haziran 20262
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- galatasaray lobisi6
- gönüllü moderatörlük2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi6
- kemalistler9
- okulların kapanması3
- 2026 dünya kupası23
- nilsu berfin aktaş3
- bulla dava açmak2
- futbol18
- kayra2
- gitme diye yalvarmak2
- sarapci koala2
- arda güler3
- amerika birleşik devletleri6
- türkiye8
- nemden nefes alamamak2
- saian dan aforizmalar2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- demet evgar10
- şile2
- yazarların imza parfümleri14
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- devlet bahçeli3
- aşure3
- hızlı para kazanmanın yolları11
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- venezuela6
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
sözleri;
Seni beni ayırmaya yeterdi bu yaşanmışlar
Beni bana bırakmadın bitmez sandın yanlışlar
Aman yaman bahanesi kapandı Aşkın Perdesi
Gidenlere Sevenlerin Son Sözüdür Alkışlar
Dokunuyor Kalbi Okunmuyor Yoktur Yeri Dolmayan
Çoktur Adı Kalmayan, Adı Kalmayan, Adı Kalmayan
Sen Acı Gibi Kordun Neden Tende
Aşk Alevleri Kalpsiz Mi Yanmışlar
Git Bitir Bizi Artık Bu Son Perde
Son Sözüm Sana Alkışlar
Hayallere Uzak Düşüp Karanlığa Tıkanmışlar
Umutlara Yanıp Sönüp Sevdayı Yok Saymışlar
Aman Yaman Bahanesi Kapandı Aşkın Perdesi
Gidenlere Sevenlerin Son Sözüdür Alkışlar
Dokunmuyor Kalbi Okunmuyor
Yoktur Yeri Dolmayan Çoktur Adı Kalmayan
Adı Kalmayan, Adı Kalmayan
Sen Acı Gibi Kordun Neden Tende
Aşk Alevleri Kalpsiz Mi Yanmışlar
Git Bitir Bizi Artık Bu Son Perde
Son Sözüm Sana Alkışlar
Sen Acı Gibi Kordun Neden Tende
Aşk Alevleri Kalpsiz Mi Yanmışlar
Git Bitir Bizi Artık Bu Son Perde
Son Sözüm Sana Alkışlar
Seni beni ayırmaya yeterdi bu yaşanmışlar
Beni bana bırakmadın bitmez sandın yanlışlar
Aman yaman bahanesi kapandı Aşkın Perdesi
Gidenlere Sevenlerin Son Sözüdür Alkışlar
Dokunuyor Kalbi Okunmuyor Yoktur Yeri Dolmayan
Çoktur Adı Kalmayan, Adı Kalmayan, Adı Kalmayan
Sen Acı Gibi Kordun Neden Tende
Aşk Alevleri Kalpsiz Mi Yanmışlar
Git Bitir Bizi Artık Bu Son Perde
Son Sözüm Sana Alkışlar
Hayallere Uzak Düşüp Karanlığa Tıkanmışlar
Umutlara Yanıp Sönüp Sevdayı Yok Saymışlar
Aman Yaman Bahanesi Kapandı Aşkın Perdesi
Gidenlere Sevenlerin Son Sözüdür Alkışlar
Dokunmuyor Kalbi Okunmuyor
Yoktur Yeri Dolmayan Çoktur Adı Kalmayan
Adı Kalmayan, Adı Kalmayan
Sen Acı Gibi Kordun Neden Tende
Aşk Alevleri Kalpsiz Mi Yanmışlar
Git Bitir Bizi Artık Bu Son Perde
Son Sözüm Sana Alkışlar
Sen Acı Gibi Kordun Neden Tende
Aşk Alevleri Kalpsiz Mi Yanmışlar
Git Bitir Bizi Artık Bu Son Perde
Son Sözüm Sana Alkışlar
yaklaşık 2 saat önce youtube'da şarkı dinlerken sağ tarafta yanlışlıkla bastım. sibel can ve dudaklarını görünce dinleyeyim dedim ve hala dinliyorum.. normalde rak müzik falan dinliyorum yanee..
farklı tarzların bir araya gelmesi ile ortaya çıkmış dinlenesi bir sibel can ve erdem kınay şarkısı.
erdem kınayın en iyi çalışmalarından biridir.
youtube da karşılaştığım, erdem kınay ve merve özbey in helal ettim çalışmasını beğendiğimden şans verip dinlediğim ve de hala severek dinlediğim şarkı, sibel can ın söyleyeceği bir şarkıyı beğeneceğimi söyleselerdi gülerdim ama müzik de erdem kınay ın sözde de deniz erten in katkısı olunca, ajdar dan bile bir mucize yaratabilirsiniz belki, tabii işin şakası sibel abla da güzel söylemiş ama bu onun solo şarkılarını hala dinlemeyeceğim gerçeğini değiştirmez, bir de sibel can ın tarkan ile bir düeti vardı onu da beğenmişim hakkını yemeyeyim, hatta tarkan ın o şarkıda tek katkısı aaaaa diye ara sesi vermekten başka bir şey değildi.
bu şarkıda duygulanan bir tek ben miyim acaba?
evet replayle ciddi düşünüyorum.
Yoktur Yeri Dolmayan,Çoktur Adı Kalmayan.
Sen acı gibi
Kordun neden tende?
evet replayle ciddi düşünüyorum.
Yoktur Yeri Dolmayan,Çoktur Adı Kalmayan.
Sen acı gibi
Kordun neden tende?
çok aşırı beğendiğim bir parça, işim gereği genelde araç kullanıyorum. Ortalama hız 180 - 270 arası (audi a6), son ses bunu açıp, kırmızı-mavi led çakarları çalıştırıp bursa'dan ankaraya 2.30, bilemedin max 3 saatte gidiyorum.
Bu şarkıyı en son söyleyecek insanin en güzel söylemesi şaşırtan şarkıdır.
Nervio’nun en iyi şarkılarından biri.
Ammaaaan Sibel Can’ın işte.
Hep ikisini karıştırıyorum.
https://youtu.be/XJwb4HtW_Q8?si=Rdf_T1xASYlLCqOU
Ammaaaan Sibel Can’ın işte.
Hep ikisini karıştırıyorum.
https://youtu.be/XJwb4HtW_Q8?si=Rdf_T1xASYlLCqOU
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar