bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı28
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- birader yazar olmak10
- kemalist dünya11
- cemevinde hain kemal sloganları8
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası3
- galatasaray lobisi7
- devletin her şeye karışması3
- sigmund freud'un koltuğu4
- 26 haziran 20264
- aile evinde yaşamak6
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi7
- üniversitelerin gereksiz olması8
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- allah6
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- sözlüğü bırakmak istemek3
- pforzheim şu an 34 derece2
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- kemalistler9
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- okulların kapanması3
- gönüllü moderatörlük2
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
- 2026 dünya kupası23
- nilsu berfin aktaş3
- futbol18
- sistem patlamış2
- bulla dava açmak2
- kayra2
- gitme diye yalvarmak2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- arda güler3
- demet evgar10
- nemden nefes alamamak2
- saian dan aforizmalar2
- amerika birleşik devletleri6
- türkiye8
- sarapci koala2
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- yazarların imza parfümleri14
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- hızlı para kazanmanın yolları11
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- aşure3
sözleri;
Seni beni ayırmaya yeterdi bu yaşanmışlar
Beni bana bırakmadın bitmez sandın yanlışlar
Aman yaman bahanesi kapandı Aşkın Perdesi
Gidenlere Sevenlerin Son Sözüdür Alkışlar
Dokunuyor Kalbi Okunmuyor Yoktur Yeri Dolmayan
Çoktur Adı Kalmayan, Adı Kalmayan, Adı Kalmayan
Sen Acı Gibi Kordun Neden Tende
Aşk Alevleri Kalpsiz Mi Yanmışlar
Git Bitir Bizi Artık Bu Son Perde
Son Sözüm Sana Alkışlar
Hayallere Uzak Düşüp Karanlığa Tıkanmışlar
Umutlara Yanıp Sönüp Sevdayı Yok Saymışlar
Aman Yaman Bahanesi Kapandı Aşkın Perdesi
Gidenlere Sevenlerin Son Sözüdür Alkışlar
Dokunmuyor Kalbi Okunmuyor
Yoktur Yeri Dolmayan Çoktur Adı Kalmayan
Adı Kalmayan, Adı Kalmayan
Sen Acı Gibi Kordun Neden Tende
Aşk Alevleri Kalpsiz Mi Yanmışlar
Git Bitir Bizi Artık Bu Son Perde
Son Sözüm Sana Alkışlar
Sen Acı Gibi Kordun Neden Tende
Aşk Alevleri Kalpsiz Mi Yanmışlar
Git Bitir Bizi Artık Bu Son Perde
Son Sözüm Sana Alkışlar
Seni beni ayırmaya yeterdi bu yaşanmışlar
Beni bana bırakmadın bitmez sandın yanlışlar
Aman yaman bahanesi kapandı Aşkın Perdesi
Gidenlere Sevenlerin Son Sözüdür Alkışlar
Dokunuyor Kalbi Okunmuyor Yoktur Yeri Dolmayan
Çoktur Adı Kalmayan, Adı Kalmayan, Adı Kalmayan
Sen Acı Gibi Kordun Neden Tende
Aşk Alevleri Kalpsiz Mi Yanmışlar
Git Bitir Bizi Artık Bu Son Perde
Son Sözüm Sana Alkışlar
Hayallere Uzak Düşüp Karanlığa Tıkanmışlar
Umutlara Yanıp Sönüp Sevdayı Yok Saymışlar
Aman Yaman Bahanesi Kapandı Aşkın Perdesi
Gidenlere Sevenlerin Son Sözüdür Alkışlar
Dokunmuyor Kalbi Okunmuyor
Yoktur Yeri Dolmayan Çoktur Adı Kalmayan
Adı Kalmayan, Adı Kalmayan
Sen Acı Gibi Kordun Neden Tende
Aşk Alevleri Kalpsiz Mi Yanmışlar
Git Bitir Bizi Artık Bu Son Perde
Son Sözüm Sana Alkışlar
Sen Acı Gibi Kordun Neden Tende
Aşk Alevleri Kalpsiz Mi Yanmışlar
Git Bitir Bizi Artık Bu Son Perde
Son Sözüm Sana Alkışlar
yaklaşık 2 saat önce youtube'da şarkı dinlerken sağ tarafta yanlışlıkla bastım. sibel can ve dudaklarını görünce dinleyeyim dedim ve hala dinliyorum.. normalde rak müzik falan dinliyorum yanee..
farklı tarzların bir araya gelmesi ile ortaya çıkmış dinlenesi bir sibel can ve erdem kınay şarkısı.
erdem kınayın en iyi çalışmalarından biridir.
youtube da karşılaştığım, erdem kınay ve merve özbey in helal ettim çalışmasını beğendiğimden şans verip dinlediğim ve de hala severek dinlediğim şarkı, sibel can ın söyleyeceği bir şarkıyı beğeneceğimi söyleselerdi gülerdim ama müzik de erdem kınay ın sözde de deniz erten in katkısı olunca, ajdar dan bile bir mucize yaratabilirsiniz belki, tabii işin şakası sibel abla da güzel söylemiş ama bu onun solo şarkılarını hala dinlemeyeceğim gerçeğini değiştirmez, bir de sibel can ın tarkan ile bir düeti vardı onu da beğenmişim hakkını yemeyeyim, hatta tarkan ın o şarkıda tek katkısı aaaaa diye ara sesi vermekten başka bir şey değildi.
bu şarkıda duygulanan bir tek ben miyim acaba?
evet replayle ciddi düşünüyorum.
Yoktur Yeri Dolmayan,Çoktur Adı Kalmayan.
Sen acı gibi
Kordun neden tende?
evet replayle ciddi düşünüyorum.
Yoktur Yeri Dolmayan,Çoktur Adı Kalmayan.
Sen acı gibi
Kordun neden tende?
çok aşırı beğendiğim bir parça, işim gereği genelde araç kullanıyorum. Ortalama hız 180 - 270 arası (audi a6), son ses bunu açıp, kırmızı-mavi led çakarları çalıştırıp bursa'dan ankaraya 2.30, bilemedin max 3 saatte gidiyorum.
Bu şarkıyı en son söyleyecek insanin en güzel söylemesi şaşırtan şarkıdır.
Nervio’nun en iyi şarkılarından biri.
Ammaaaan Sibel Can’ın işte.
Hep ikisini karıştırıyorum.
https://youtu.be/XJwb4HtW_Q8?si=Rdf_T1xASYlLCqOU
Ammaaaan Sibel Can’ın işte.
Hep ikisini karıştırıyorum.
https://youtu.be/XJwb4HtW_Q8?si=Rdf_T1xASYlLCqOU
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar