bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet8
- true'nun çaylak olması15
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- kadir inanır14
- velvet28
- israil5
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- kemalist dünya19
- sözlüğü bırakmak istemek8
- 2026 dünya kupası27
- bir şeyler söyle3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- yazarların iyi olduğu konular9
- arapça okuyabilen yazarlar3
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- salak erkek neden bu kadar çok8
- üniversitelerin gereksiz olması12
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- futbol21
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- anın görüntüsü17
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- seri gizli artı oy veren melek7
- birsin allahım2
- özlü sözler5
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- galatasaray lobisi11
- 26 haziran 20266
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- erleg han ile revani yemek3
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- ktç abinin çaylak olması5
- kendi kendine gülmek2
- ingiliz aksanı6
sözlükte fanatizmden, tartışmadan uzak, huzur dolu vakit geçirmesi dilenen yazarımız. hoş gelmiş.
edit: fenerbahçe fanatikliğini gördükten sonra '' hoş gelmiş '' dediğime pişman oldum.
edit: fenerbahçe fanatikliğini gördükten sonra '' hoş gelmiş '' dediğime pişman oldum.
zenci lan bu. hoş gelmiş ırkdaş yazar.
dikkat çekmeye çalışan ergen yazar.
Hoş gelmiş yazar. bayağı geç oldu ama olsun.
hiçbir şey bilmeden, doluya boşa hampatan konuşan zavallı fblilerden biri.
(bkz: jerry akaminko) Stoper ve sag bek mevkiinde gorev yapan Eskisehirsporlu Gana uyruklu siyahi futbolcu.
Bos insan.
dün nick altına bi yazdım sildirmiş zavallı. ühüühhüüühüüüü ağlayan pkklı kürt yazar. evet.
iyi çocuk ama fenerli *
futbol hakkında yazdıklarını onaylamasam ve sevmesem de hakaretsiz, tahriksiz biçimde düşüncelerini ifade etmesine her zaman saygı duyacağım yazar. herkes herkesle aynı fikirde olmak zorunda değildir öyle ki.
ancak galatasaray hakkındaki bazı üzücü entrylerine katılmadığımı hakaret ve tahrik etmeden belirtmek de en doğal hakkımdır.
ancak galatasaray hakkındaki bazı üzücü entrylerine katılmadığımı hakaret ve tahrik etmeden belirtmek de en doğal hakkımdır.
kendisini uzun bir süredir dikkatle takip ediyorum. galatasaray hakkında rencide edici çıkışlarda bulunduktan sonra bu tavrını eleştiren galatasaraylı yazarların kendisini istediği gibi yazması konusunda rahat bırakmasını istemesi gibi hayret uyandırıcı bir duruma şahit oldum birkaç kez. yani '' ben galatasaray hakkında istediğimi yazayım ama hiçbir galatasaraylı yazar bana tepki göstermesin '' gibi bir anlayışa sahip... bu gerçekten de çok şaşırtıcı...
aşırı fenerbahçe sevgisi sebebiyle futbol konusunda ojektif çıkarımlar yapamadığını, '' cimbom '' hitabını galatasaraylı yazarları rencide eden bir biçimde kullanışını fark etmemden ötürü kendisini donuza eklemekten büyük mutluluk duyuyorum.
bu vesileyle sözlüğe donuz butonunu kazandırıp futboldaki fanatizmin okunmaması yönünde önemli bir adım atan zall' a teşekkürü borç bilirim. artık akaminko' yu okumayacağım için ne kadar mutlu olduğumu belirtirken, değerli yazarımızın sözlükte iyi vakit geçirmesini dilerim.
aşırı fenerbahçe sevgisi sebebiyle futbol konusunda ojektif çıkarımlar yapamadığını, '' cimbom '' hitabını galatasaraylı yazarları rencide eden bir biçimde kullanışını fark etmemden ötürü kendisini donuza eklemekten büyük mutluluk duyuyorum.
bu vesileyle sözlüğe donuz butonunu kazandırıp futboldaki fanatizmin okunmaması yönünde önemli bir adım atan zall' a teşekkürü borç bilirim. artık akaminko' yu okumayacağım için ne kadar mutlu olduğumu belirtirken, değerli yazarımızın sözlükte iyi vakit geçirmesini dilerim.
Bana küsmüş sanırım yazarıdır.
Kaç mesajıma cevap vermedi.
çok ayıp be renktaş..
Naptım ki ben sana? .(
Kaç mesajıma cevap vermedi.
çok ayıp be renktaş..
Naptım ki ben sana? .(
Neler ile uğrasiyoruz. Sunun gibilerle
no volveré şarkısının bestesinden uyarlanmış isim. şarkıda geçen no volvere yerine akaminko derseniz anlarsınız.
uzun süre önce yaptığı fenerbahçe fanatikliği ile rencide edici çıkışlarda bulunmuş yazardı. artık sözlükte bulunmadığına memnunum.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar