bugün
- 19 yaşında kızla yatmak12
- ilişkiye bir süre ara vermek8
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi7
- elon musk2
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar3
- unutulmayan sadakat örnekleri4
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız10
- ankara nın en güzel yanı5
- kucaklaşma günü2
- tamar tanrıyar4
- su içmek2
- ilkin aydın2
- abd'nin iran'ı sıfırlaması3
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- mola4
- anın görüntüsü23
- üniversitelerin gereksiz olması17
- ankara3
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- 1 temmuz kabotaj bayramı5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- genç olmanın en güzel yanı6
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- ilgi manyağı4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- ona bir şey söyle11
- eski eşle tekrar evlenmek5
- kadir inanır22
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- içtim şarabı13
- genç görünmeye çalışmak7
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- kemalist dünya24
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- sözlükteki gizli düşmanım10
- bir şeyler söyle4
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- velvet28
- gitme diye yalvarmak6
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- true'nun çaylak olması16
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- versuch2
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- eski işyerine tekrar başlamak4
- her insanın bir cini olması8
Eskiden hep giderdik. Babam alkollü mekanlarda para saçar turist kadınlar babama yavşardı hemen. Çok yaşlandığımı hissettim niyeyse! En son annemin kanser tedavisi olduğu sene onunla tatile çıkmıştık. Hatta bir kadın beni oğluna beğenmişti. (Nazarı değdi herhalde alyansımı düşürdüm o tatilde)
Sımsıcak, güvenli bir tatil yapmaktır. Eskiden çok dolaşırdık, tatillerimiz şen geçerdi. Annem öldüğünden beri hep bir şeyler eksik kaldı.
Saçma sapan nedenlerle kavga edip birbirimizi parçalama ihtimalimiz çok yüksek.
O yüzden ben hiç almayayım.
O yüzden ben hiç almayayım.
yapmayın arkadaşlar sakın yapmayın eylemidir. net yapmayın.
biraz yüzmek isterseniz, anneniz;
-ayfoncuğum fazla açılma, tehlikeli sanki burası,
tam sahilde kitap okumak istersiniz, aile bireylerinden biri;
-ayfoooon, şurdan suyu verir misin?
güneş kremi sürecekken ordan ablanız;
-ayfon, benim de sırtıma sürer misin?
iki bira içmek istersiniz, zaten yapamazsınız.
sürekli rahatsız edilirken, daldığınız düşünceleri bölmek için tüm potansiyel konuşmalar yapılır.
verdiğim paraya mı yanayım, dinlenemeyip özgür olamadığım tatile mi diye hayıflanırsınız.
biraz yüzmek isterseniz, anneniz;
-ayfoncuğum fazla açılma, tehlikeli sanki burası,
tam sahilde kitap okumak istersiniz, aile bireylerinden biri;
-ayfoooon, şurdan suyu verir misin?
güneş kremi sürecekken ordan ablanız;
-ayfon, benim de sırtıma sürer misin?
iki bira içmek istersiniz, zaten yapamazsınız.
sürekli rahatsız edilirken, daldığınız düşünceleri bölmek için tüm potansiyel konuşmalar yapılır.
verdiğim paraya mı yanayım, dinlenemeyip özgür olamadığım tatile mi diye hayıflanırsınız.
madem gidemiyorsun ne diye 3 satır entry okuttun bize kardeşim.
ailenin neresinde olduğun ile alakalıdır. eğer evlat konumundaysan gerçekten rahattır lakin baba konumundaysan silkerim öyle tatili amk...
zor iş. güneşin altında uyurken baban bacaklarını havluyla örtüyor falan.
Dünyanın en güzel şeyi...
Çocukken büyük zevk veren ama 20'li yaşlara gelince eskisi gibi zevk vermeyen durumdur.
20 yaşından sonra sıkıcı gelen olay ama çocukken başka.
evde birilerinin olması ve o sıcaklığı hissetmek iyidir. yalnız kalmaktansa tanıdık insan sesi duymak iyi gelir. keyifli bir girişimdir.
Gerçekten pişmanlıktır.
Her akşam arabamizla başkaları geziyor arabamizla barlara gidiyolar arabaya kız atıyolar bense bakkala markete yürüyerek gidiyorum kayboluyorum millete adres soruyorum eğer başkaları arabamıza binecekse neden 8 saat boyunca arabayla geldik ki kendi kuzenlerini kırmamak için arabasını parasını herseyini veren ama kendi evladından esirgeyen anne babaya sahibim. Başkalarını eglendiriyoruz amk.
Her akşam arabamizla başkaları geziyor arabamizla barlara gidiyolar arabaya kız atıyolar bense bakkala markete yürüyerek gidiyorum kayboluyorum millete adres soruyorum eğer başkaları arabamıza binecekse neden 8 saat boyunca arabayla geldik ki kendi kuzenlerini kırmamak için arabasını parasını herseyini veren ama kendi evladından esirgeyen anne babaya sahibim. Başkalarını eglendiriyoruz amk.
Ailenizle de olsa Tatile gidebiliyorsanız şükredin. Koca yaz sadece 3 gün ailemle yapacağım tatili iple çekiyorum ben.
zaten tatil dediğin tek başına zevkli olmaz. Öylesi Dinlence olur ancak. Ya arkadaşlarınla gideceksin ya da ailenle.
zaten tatil dediğin tek başına zevkli olmaz. Öylesi Dinlence olur ancak. Ya arkadaşlarınla gideceksin ya da ailenle.
Sıkıntıdan ölmektir.
otelin götürdüğü gece kulübünde babanın kendine bira, kızına da kola söylemesi...
çocukluğumun kavga-dövüşle dolu olsa da en tatlı anıları.
büyüyüp eşşek kadar olunca nasıl da özlüyor insan o zoraki tatilleri..
büyüyüp eşşek kadar olunca nasıl da özlüyor insan o zoraki tatilleri..
Şükredilmesi gereken bir durum en azından tatile birlikte gidebileceğin bir ailen var.
Her istediginizi yapamayacaginiz bir tatildir.
kendine işkence çektirmek gibi bir şey.
Berkecanlar ve yanında gezdirdikleri çıtır mervelere baktıkça deli gibi kıskanacağınız, moralinizi yerle bi eden ve yanınızdaki biçimsiz annenizle çokmuş babanızdan utandıran aktivite.
Sevisemeyecegin Arkadaslarla veya tek gitmekten daha evla olduğunu düşündüğüm eylem.
Sıkıcı bir durumdur ki bikaç senede bir maruz kaldığım olaydır. Arkadaşlarla olduğu gibi içki eğlence olmaz ama öyle hareketli olmadığından dinlenmek kafa dinlemek için fırsattır. Gidilen yerde ortamda kurulmaz genelde umut edilsede. Hele benim gibi deniz havuz sevdanız pek yoksa ilk 3 4.günden sonra bitse de gitsek moduna girilir. Ama bi yandan da aileyle birarada vakit geçirme fırsatıdır ama öyle bi ortamda mı?diye sordurur insana. Şimdi arkadaşlar olsaydı kızlara takılır içer sıçardık gibi hayaller kurdurur.
sakin bir yere gidiliyorsa güzel, kalabalık bir yere gidiliyorsa kötü bir durum. fakat sevgiliyle gitmek varken neden aileyle gidelim ki.
bitsin artık bu çile dedirtir.
başta eğlenceli gelir. aileyle beraber bir şeyler yapacak, eğleneceksiniz... bunlar güzel şeyler elbette. ama ardından başlar tartışmalar... geldiğinize, geleceğinize pişman olursunuz. hadi birlikte havuza inelim, dersiniz, kimse takmaz sizi. kimi bir köşede uyur, kimi televizyon izler... akşam olur, beraber çıkalım gezelim dersiniz; durum yine aynıdır. "ulan bu ne biçim tatil?! bunları evde de yapardınız, niye geldik ki sanki?" diyerek isyan etmenize yol açar.
asla bir arkadaşla tatil yapmak değildir. onun zevki, eğlencesi, gırgırı şamatası yoktur bunda. en azından bizimkinde yok. arkadaşlarıma sordum onlarda da yok. can sıkıntısından test çözüyoruz. bize kattığı tek artı bu.
başta eğlenceli gelir. aileyle beraber bir şeyler yapacak, eğleneceksiniz... bunlar güzel şeyler elbette. ama ardından başlar tartışmalar... geldiğinize, geleceğinize pişman olursunuz. hadi birlikte havuza inelim, dersiniz, kimse takmaz sizi. kimi bir köşede uyur, kimi televizyon izler... akşam olur, beraber çıkalım gezelim dersiniz; durum yine aynıdır. "ulan bu ne biçim tatil?! bunları evde de yapardınız, niye geldik ki sanki?" diyerek isyan etmenize yol açar.
asla bir arkadaşla tatil yapmak değildir. onun zevki, eğlencesi, gırgırı şamatası yoktur bunda. en azından bizimkinde yok. arkadaşlarıma sordum onlarda da yok. can sıkıntısından test çözüyoruz. bize kattığı tek artı bu.
Gündemdeki Haberler