bugün

Erkek ya da kızmıdır ikilemine düştüğüm ırkdaş yazar.
burdaki havayı temizleyen az sayıdaki yazarlardan biridir.
insanlığını ve kafa yapısını belli etmiş olan yazar, saygılar.
nickinden dolayı yakın hissettiren yazar. worapsow adige.
mor fiestalı soydaşı zirveye elbette ki katılan yazar. ankara zirvesi olur da mor fiesta olmaz mı?
(#18139376) yorumunda ince ayar vermiştir..
(#18059239) entrysi ayar içeriklidir. ayakta alkışlıyorum.
youtube'den tanıdığım yazar.
sanırım oda bir adige.
sözlüğün en güzel kezbanı. doğru konuşalım o saçlar o gözler nasip olmaz herkese... ama çerkes oluşu bir alt kimlikten çok kabuk olmuş kendisine. bir kırsa dışarıda koskoca bir dünya var.
bir adet dişi yazar...

eski hesaplarımda çok muhabbetimiz oldu... ayrıcadana tam bir tayyip erdoğan fanatiği olmasıyla beni benden alandır...çok tatlısın kız hep böyle devam et...
Hoş geldin yazısı için teşekkür ettiğim , çerkes olmasından mutluluk duyduğum yazar.
© copyright 2005 - 2026