/20
türkiye'de satışa sunduğu modeller çok kötü. yabancı ülkelerdeki ayakkabılarıysa göz alıcı.
En sevdiğim markalardan biridir.
güzel ve iyi bir markadır.
Nike sembolü daha havalı sanki.
Astır model ayakkabının kalını biraz dar bence Diğer modellere göre. Astır kahve aldım tam oldu ve çok konforlu değil sonra ayakkabı çok hoşuma gittiği için siyahını da aldım ama yarım beden büyük aldım bu sefer. Voovv mükemmel rahatlık. Aklınızda bulunsun.
hastır ordan der kinetix alırım.
Siyah üzerine beyaz şerit , her zaman favori markamdır.
Adidas seviyorum ya çocukluğumdan beri. Hatta geçenlerde bir elbisesini gördüm bayıldım.. şu sözlük tam olarak düzelsin Atarım size de hehe.
Spor ayakkabıda asics’ten sonraki ikinci tercihim.
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
görsel
© copyright 2005 - 2026