bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet8
- true'nun çaylak olması15
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- kadir inanır14
- velvet28
- israil5
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- kemalist dünya19
- sözlüğü bırakmak istemek8
- 2026 dünya kupası27
- bir şeyler söyle3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- yazarların iyi olduğu konular9
- arapça okuyabilen yazarlar3
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- salak erkek neden bu kadar çok8
- üniversitelerin gereksiz olması12
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- futbol21
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- anın görüntüsü17
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- seri gizli artı oy veren melek7
- birsin allahım2
- özlü sözler5
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- galatasaray lobisi11
- 26 haziran 20266
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- erleg han ile revani yemek3
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- ktç abinin çaylak olması5
- kendi kendine gülmek2
- ingiliz aksanı6
Bu aralar polisiye, gerilim ve korku sinemasına sarmış olmalı yazar.
takip listemde olan ve entrylerini okumaktan keyif aldığım yazardır. devamı pek gelsin umarım.
donuz listesinde bulunan değerli yazarları okumamasına sebep olan donuz butonunu sözlüğe kazandıran zall" a teşekkür eden yazar. donuz butonunda bulunanlar da çatlasın. *
son troll bükücüdür.
dünyanın en gerekli gsli trollü.
önem sıçıyor.
önem sıçıyor.
donuza eklediği değerli yazarları okumadığı için kendisini mutlu hisseden ve zall" a teşekkür eden yazar. iyi ki donuz var !
zaman zaman kırıcı çıkışlar yapsa da henüz donuza eklemediğim yazar. bekleyip görelim.
Birçok yazarın giremediği entry sayısınca başlık açan yazar.
(bkz: vay arkadaş)
(bkz: vay arkadaş)
Nickaltıma beni donuzladığını yazmış. Umrumda değil. Ama kendisine kufrettigim konusunda yanılıyor. Bunu bilmesini isterim. Annesine allah tan rahmet diliyorum. Bu mesajı özelden yazacaktım ama engellemiş. Hakkını helal etsin.
donuza eklediği değerli yazarları okumadığı ve donuz butonu kullanılabildiği için çok mutlu olan yazardır. iyi ki donuz butonu var ki kırılmama sebep olacak şeyleri görmüyorum. teşekkür ederim zall. belki çok hatan var ama donuz butonu önemli bir olgu, teşekkürler.
nesildaşım. gelirsen bı slık çal.
beni bul nesildaş özel kapalı senin dediğim yazar.
beni bul yazari.
bana bir mesaj gönder.
önümdeki bir fincan çay,
arkamdaki adamın aniden yere düşmesi,
tuvalete giderken ayağıma takılan halı,
masanın ucuna karnımı çarparak karnımı ağrıtmam,
otobüse binen kişinin neden akbili boş çıkması,
fare lazerinin bir anda sönmesi,
kumandanın mute düğmesinin an itibariyle çalışmaması..
gibi garip garip başlıklar açan emektar ulu sözlük kişisi. çok gülüyorum. iyidir.
arkamdaki adamın aniden yere düşmesi,
tuvalete giderken ayağıma takılan halı,
masanın ucuna karnımı çarparak karnımı ağrıtmam,
otobüse binen kişinin neden akbili boş çıkması,
fare lazerinin bir anda sönmesi,
kumandanın mute düğmesinin an itibariyle çalışmaması..
gibi garip garip başlıklar açan emektar ulu sözlük kişisi. çok gülüyorum. iyidir.
donuza eklediği değerli yazarları okumadığı için sözlüğe donuzu kazandıran zall" a teşekkürü borç bilen yazar. iyi ki donuz butonu var.
sözlükte 10 yıldır yazar.
Galatasaray lıdır.
Abberline bey diyeceksiniz.
Abberline bey diyeceksiniz.
(#34607527) arkadaşlar lütfen.
donuz butonuna ekler amma entryinizi refere ederek cevap verir.
oylede değişik bi yazardır.
oylede değişik bi yazardır.
nesildaş. 10 yılı devirdik.
Bana "hatasını görmedim" deme cüretinde bulunmuş yazar. Kendisini severiz lakin şöyle bir söz vardır; "kibritle oynayan ya kendini yakar, yada evini".
fenerbahçeli ve beşiktaşlı şuursuz fanatikleri, nezaketten uzak trolleri donuza eklemeye devam edecek olan yazar. çatlayın !
çok kral bi abimiz.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar