aagresifbayan

atsızcılara hastalıklı demiş bünyedir.

görüşünü beğenirsin beğenmezsin ama kimseyi görüşü yüzünden bu şekilde yargılayamazsın
yargılarsan ne olur?
(bkz: bağnazlık)
gereksiz not: atsızcı falan değilim, her görüşe saygılıyım.
© copyright 2005 - 2026