bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı23
- uğurcan çakır2
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- demet evgar10
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- kemalistler7
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- yazarların imza parfümleri14
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- hızlı para kazanmanın yolları11
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- sözlüğün tadının kaçması4
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- 2026 dünya kupası22
- bitcoin2
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- türk kızı egosu6
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- üniversitelerin gereksiz olması3
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- allah2
- dünya11
- futbol17
- kadınların yanlış yapması3
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- mutluluğun fark edilmemesi8
- falıma bakmak isteyen var mı24
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- am okşama4
- kıskanmak7
- düşün ki o bunu okuyor16
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- pkk nasıl biter5
- kemal kılıçdaroğlu18
20 yaşından küçüklerin hayran olamadığı sayfadır. sayfanın yöneticisi, bu şekilde yorumlarda kalite standardı yakalamaya çalıştığını belirtmiştir.*
facebook adlı paylaşım sitesinin belkide en uslu grubu. Sabi sübyan tayfa oraya da el atmadığı müddetçe de öyle kalacak gibi görünüyor.
her alanda konsept yıllardır,bundandır ki herkes fırsatını buldumu o yılları bi özler.
90 lı yıllara ait o muhteşem şarkıları paylaşan facebook hayran sayfasıdır.
hafiften ukala bir admine sahiptir.
(bkz: adam adını değiştircek admin diye)
hafiften ukala bir admine sahiptir.
(bkz: adam adını değiştircek admin diye)
facebook'u güzel kılan sayfalardan birisidir. 90'lı yılların hastasıyım.
300 kişi kapasiteli bir radyoya sahip gruptur... ve muhteşem yayını vardır.
sabah sabah beni benden alıp götürmüş radyo.
faşist bir admine sahip olan facebook grubu. admin efendi bu sayfada demokrasi yoktur diyerek evet* diyenleri banlamakta bu gece itibariyle* * * *. kendisini esefle kınıyoruz bol bol oyalansın sayfasında. 90 lı yılların müziklerini dinlemek için ona ihtiyacimiz yok, her yerden ulaşabiliriz paylaştiklarina.
admininin sağlam kız kaldırdığı düşünülmekte olan facebıh grubu. ama tabi asla birinci nesil yazar olamaz. ezik. *
bir aydır referandumda hayır diyeceğini bağırdığı halde, referandumda evet çıkınca kuduran bir admine sahip olan sayfadır. ayrıca admini son derece tipsizdir.
harika bir facebook sayfası. sayfa kendinden çok adminiyle anılır ve tartışılır oldu. 90's admini sayfadan hiç bir şekilde karı kız kaldırmamıştır(kimliğini bile deşifre etmeyen birinden bunu beklemek saçmadır). inanılmaz mütevazi bir insandır. kıskanılmaktadır çünkü doğru işler yapmaktadır, kıskanılmaktadır çünkü kibirlidir. ayrıca gerçek hayatta bir kez bile küfür etmeyen bu insan müthiş iftiralara maruz kalmaktadır.
not: admini şahsen tanıyorum
not: admini şahsen tanıyorum
admini bir adet ahmet kaya şarkısı yayınlamış.
karşı çıkanları bir yandan faşitlikle suçlarken diğer yandan da faşitliğin en büyüğünü yaparak beğenmediği yorumları siliyor. üyeleri banlıyor...
(bkz: bu ne perhiz bu ne lahana turşusu)
karşı çıkanları bir yandan faşitlikle suçlarken diğer yandan da faşitliğin en büyüğünü yaparak beğenmediği yorumları siliyor. üyeleri banlıyor...
(bkz: bu ne perhiz bu ne lahana turşusu)
(#10075543)
ve evet sıra şahsma da gelmiştir. 10 larca kişiden beğeni alan yorumlarım silinmiş. ben ve yarum yapan 10 larca arkadaş ta yemişiz banı.
zavallı admin.
ve evet sıra şahsma da gelmiştir. 10 larca kişiden beğeni alan yorumlarım silinmiş. ben ve yarum yapan 10 larca arkadaş ta yemişiz banı.
zavallı admin.
en kaliteli, işini sağlam yapan, ödün vermeyen bir facebook grubu. çok severim sayfayı ve adminini. admini tanımıyorum ama inanılmaz derece de büyük bir sempati besliyorum. sözlük yazarı olduğunu biliyorum. kişiliği sağlam, düşünceleri ile standartın çok çok üstünde bir insan. böyle insanların var olduğunu bana gösteren yegane kişidir.
yalnız farkettiyseniz sayfadan çok, admini ile sükse yapmış bir sayfadır aslında. en azından yapmacık bir şekilde üye toplayan adminlerden kat be kat üstün bir karakteri var. konuşmasını ve yazmasını bilen, seçimleriyle ve düşüncelerine saygı gösteren insanların olduğu bir sayfa oluşturması bile takdire şayan. esprilerine katıla katıla gülen o güruhun içinde ben de varım. çoğu zaman hüzünlendirir, damarlarımızdan akacak parçalar yayınlar, ağlamaya ramak kalır derken, bir parça ile alıverir gönülleri ve tekrar tekrar bağımlı hale getirir kendisine, her hüzün gecelerinde. evet gizli değil, aşikar bir hayranlığım var. fikret kızılok - gecenin üçünde şarkısı ün yapmıştır artık. o şarkı paylaşılıp, adminin yürek parçalayan veda yazısından sonra facebook sayfası itina ile kapanır.
edit: düzenleme
yalnız farkettiyseniz sayfadan çok, admini ile sükse yapmış bir sayfadır aslında. en azından yapmacık bir şekilde üye toplayan adminlerden kat be kat üstün bir karakteri var. konuşmasını ve yazmasını bilen, seçimleriyle ve düşüncelerine saygı gösteren insanların olduğu bir sayfa oluşturması bile takdire şayan. esprilerine katıla katıla gülen o güruhun içinde ben de varım. çoğu zaman hüzünlendirir, damarlarımızdan akacak parçalar yayınlar, ağlamaya ramak kalır derken, bir parça ile alıverir gönülleri ve tekrar tekrar bağımlı hale getirir kendisine, her hüzün gecelerinde. evet gizli değil, aşikar bir hayranlığım var. fikret kızılok - gecenin üçünde şarkısı ün yapmıştır artık. o şarkı paylaşılıp, adminin yürek parçalayan veda yazısından sonra facebook sayfası itina ile kapanır.
edit: düzenleme
(bkz: Pokemon)
(bkz: power rangers)
(bkz: warner bros)
(bkz: tsubasa)
(bkz: digimon)
(bkz: counter strike)
Ve en önemlisi bu dönemin hayalgücüdür.
(bkz: power rangers)
(bkz: warner bros)
(bkz: tsubasa)
(bkz: digimon)
(bkz: counter strike)
Ve en önemlisi bu dönemin hayalgücüdür.
90'lı yılları anlatan kısaltmadır.
aşağıda paylaştığım link bugüne kadar 90'ları en güzel anlatan linktir.
http://www.facebook.com/p...66&type=2&theater
aşağıda paylaştığım link bugüne kadar 90'ları en güzel anlatan linktir.
http://www.facebook.com/p...66&type=2&theater
izmirde bir Alsancak mekanıdır. Dün çok fenaydı. Yalnız damsız almıyorlar bilginize. Dışarıda 1 shot, 3 bomonti 60 verdim. Kız içeride 4 cc daha küçük bomontiye 50 verdi. Daha sonra 4 bomonti daha aldı ve 50 tl daha verdi. Garson içeri sandalye sokarız isterseniz ama karşılığı var dedi. Sadece gülümsedim. Sonra kız deri ceketini mekanda kaybetti. Ona çok güldük. Sağlam bir puro aldım ve kız beni evime bıraktı. Ona da 15 tl verdi. Görülenler, Ettiğimiz danslar yanımıza kâr kaldı. Çekilen baş ağrısı... Paha biçilemez. (bkz: master card)
bu jenerasyonun bekar olduğu dönemdir. Kiminin üniversite, kiminin lise, kiminin ortaokul yılları. Sanırım evlilikler bizi yıpratıyor. en iyisi sıfır numara zımpara gibi, etkisi yıllar sonra anlaşılıyor.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar