bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı25
- galatasaray lobisi2
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- uğurcan çakır2
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- demet evgar10
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- kemalistler7
- yazarların imza parfümleri14
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- hızlı para kazanmanın yolları11
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- 2026 dünya kupası22
- sözlüğün tadının kaçması4
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- türk kızı egosu6
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- dünya11
- futbol17
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- üniversitelerin gereksiz olması3
- falıma bakmak isteyen var mı24
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- bitcoin2
- mutluluğun fark edilmemesi8
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- kadınların yanlış yapması3
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- düşün ki o bunu okuyor16
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- kıskanmak7
- am okşama4
- sözlük kızlarının vücutları15
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- kemal kılıçdaroğlu18
- pkk nasıl biter5
Kimlik dediğimiz kağıt parçasına göre buradayım.
dünyayı kurtarma hevesimden çoktan vazgeçtim.
ölümse beni korkutuyor.
geride bıraktığım bir sürü insan var.
zorluk dediklerime ise gülüp geçiyorum.
evlilik konusunda fikrim oturmadı.
evlenip duran arkadaşlarım var aynı zamanda boşanan.
ne çok para için çalışmak istiyorum nede muhannete muhtaç olmak.
dönemeç filan olduğunu da düşünmüyorum lakin daha bitmedi belki biraz ilerdedir.
dünyayı kurtarma hevesimden çoktan vazgeçtim.
ölümse beni korkutuyor.
geride bıraktığım bir sürü insan var.
zorluk dediklerime ise gülüp geçiyorum.
evlilik konusunda fikrim oturmadı.
evlenip duran arkadaşlarım var aynı zamanda boşanan.
ne çok para için çalışmak istiyorum nede muhannete muhtaç olmak.
dönemeç filan olduğunu da düşünmüyorum lakin daha bitmedi belki biraz ilerdedir.
içinde bulunduğum yaş grubu. Sanki gençlikten biraz kopuyor insan. Hiçbir şey için geç bir yaş olduğunu düşünmüyorum. 26-38 yaş grubunun insan yaşamının en verimli çağları olduğu düşüncesindeyim. Akranlarıma saygı, hürmet ve şükranlarımı sunuyorum. Pampalar biz ne nesildik be. Tsubasa, şirinler, tom ve jerry, he man, hayalet avcıları izleyerek büyüdük. Canlı yayına bağlanıp hugonun da amına koyayım seninde amına koyayım diye tolga abiye atarlanan nesildik. Hey yavrum hey.
orada burada birkaç 27 yaş şiirine denk geldim. hah işte bu demelik çıkmadı. bir kaç yıl sonra bir daha kontrol edeceğim muhtemelen. genç şairlerimize duyrulur. yaşlı da olabilirsiniz.
hala askerlik yapmadıysanız. durum vahim. *
Bu sene ölmeliyim hissine kapılıyorsunuz ve keşke ölsem.
borges ve cemal süreya'nın bir kadınla ilk defa ilişki yaşadıkları yaş.
Pragmatizmin ve konformizmin erkekte dibe vurduğu yaştır. Bu yaşta askere gitsende terk edilsende bi yolunu bulur sıtkın sıyrılmadan Çıkarsın işin iÇinden. Ya büyük patlarsın ya büyük elinde parlar o ayrı.
13 sene vakıf olunan yaştır.
sendromu olan bir yaştır kadınlar için.
4 yıl sonra ölmemiş isem ulaşacağım yaş.
bekarım, sevgilim yok, aradığım insanı bulma ümidimin kalmaması yanında görücü usulüyle başım dertte, sevmediğim bi şehirde, nefret ettiğim bi işyerinde, sevmediğim bi işi yapıyorum, sevdiklerimden uzakta yaşıyorum, borçlarımı bitiremiyorum, babam 27 yaşındayken vefat etmiş.
ve evet dostlarım; 27 yaşındayım.
ve evet dostlarım; 27 yaşındayım.
27 yaş sendromu yavaş yavaş pençesine alıyor insanı. Daimi bir sorgulama hali. Ben ne yapıyorum, amacım ne, ne istiyorum, gelecekten beklentilerim neler... Cidden abartıldığı kadar varmış. insan kendini sonsuz boşlukta hissediyor. Hoşgeldin godot.
Kadınlarda depresyon yasiymis. Ilginç.
Bence saçma.
Ama şöyle de olabilir 30 a yaklaştık falan diye olabilirde.
Ama şöyle de olabilir 30 a yaklaştık falan diye olabilirde.
kafası 33 de geldi bende.
ilk aşık olduğum yaştır. Vay be o zaman dinolar yaşıyordu.
şimdi kaşarlandığım iş için ne hevesli ve heyecanlıydım o yaşlarda iken. dünyayı falan gezip maceralarımı blog yapacaktım. uzaklarda falan yaşayacaktım, gerçi yine uzaktayım ama hayal ettiğim gibi bir macera olmadı. sadece daha da eskidiğimi hatırlatıyor bana hepsi bu.
(bkz: 27 yaş krizi)
Curt Kobain'in Amy Winehouse'un ve daha birçok efsanenin öldüğü yaş.
Geçen gün gördüğüm haberde Asyalı bir popstar da intihar etmiş. 27 yaşındaymış. Tesadüfler dışında Afrika' da görülen toplu gülme krizine benzer bir durum var ortada.
Geçen gün gördüğüm haberde Asyalı bir popstar da intihar etmiş. 27 yaşındaymış. Tesadüfler dışında Afrika' da görülen toplu gülme krizine benzer bir durum var ortada.
5 sene falan var.
editlerim.
editlerim.
Benim için daha bir yıl öncesi olmasına rağmen bence oldukça uzak bir yaştır. Bir zaman sonra saymaya yetişemeyecek olmak üzücüdür.
Muhtemelen özelliksiz bir yaş. 3 sene sonra tecrübe edicem.
Cabuk geri donmeniz gereken yas.
27 sayısını sevdiğim için mi bilmem, kendimi şairane şeyler yaşamaya layık gördüğüm yaştı hep. halbuki ne ilgisi varsa yaşla bunların. işte hep şiir her şey. şunun şurasında bir şey de kalmadı. şairane bi hayat yaşamak şairlere kalacak gibi duruyor ama dur bakalım.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar