bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- nofap3
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı10
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- sedat pekmez18
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- tarot falına inanan salak8
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- aldım kabul ettim4
- futbolun eskiden güzel olması3
- arkadaşlar çok güzelsiniz2
- kadınlar neden aldatır16
- online yazarlar3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- diamond bosphoruss denen yazar8
- geceye bir zülfü livaneli şarkısı bırak2
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- dolandırılan insanların genel özellikleri2
- fransız arabaları3
- devşirmelik makamı13
- lionel messi11
- biz arap değiliz biz türk üz8
- bazı alimler2
- kafaya bir kurşun tüm ağrıyı keserdi2
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- cehennemin alt seviyelerine inme sebebi2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- türk telekom port zammı4
- portekiz özbekistan maçı saat 20 de trt 1 de2
- erkekler neden aldatır2
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- cayenne4
- berlin'e gidip sokaklarda kaybolmak2
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- cristiano ronaldo dos santos aveiro2
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- kadında güzellik aramayan erkek6
- sürekli esnemek6
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- helal olsun be2
- 0 0 73
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- ithal et2
- kıskançlık5
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
içki içmiyorum maalesef ama karşılıklı mırralarımızı içip halkımızın sorunları hakkında beyin fırtınası yapabiliriz, evet.
pkk yı savunuyorsan burada işin yok defol git.
Yaw arkadaşlar tamam Kürt milliyetçisiyim evet bunu inkar etmiyorum ama savaşa ve şiddete kökten karşıyım bunu defalarca söyledim ben insanların ve kitlelerin sorunlarını düşünerek ve tartışarak demokratik ilkeler dahilinde çözebileceğini düşünüyorum ve buna inanıyorum.
Teröre ve şiddete hayır, savaşa hayır, yaşasın demokrasi ve insan hakları.
Teröre ve şiddete hayır, savaşa hayır, yaşasın demokrasi ve insan hakları.
Sözlükte alenen pkk ve ypg savunuculuğu yapıyor.
teröre ve şiddete hayır, savaşa hayır, yaşasın demokrasi ve insan hakları. Diye nutuklar çekip sonra bir diğer entrysinde ypg teröristleri imkan dahilinde kamuflaj yapan kürt savaşçılardır yakıştırması yapıyor. anlamadık ki bu ne perhiz bu ne lahana turşusu..
teröre ve şiddete hayır, savaşa hayır, yaşasın demokrasi ve insan hakları. Diye nutuklar çekip sonra bir diğer entrysinde ypg teröristleri imkan dahilinde kamuflaj yapan kürt savaşçılardır yakıştırması yapıyor. anlamadık ki bu ne perhiz bu ne lahana turşusu..
çözüm sürecinden kalma akp-hdp kardeşliğinin son temsilcisi.
hakkaten tüm akp'liler, hdp'liler bunun gibiydi, kol kola diz dize.
7 Haziran'da akp kaybedince bitti ama o olay, aklında olsun.
hakkaten tüm akp'liler, hdp'liler bunun gibiydi, kol kola diz dize.
7 Haziran'da akp kaybedince bitti ama o olay, aklında olsun.
Bu ülkede 20 milyon Kürt yaşadığı ve 12 milyonu oy kullandığı sürece akp ve Kürt halkının kardeşliği asla bitmez reis işini bilir aklınızda bulunsun.
sözlükten acilen uçurulması gereken yazar.
ayrıca formatı da sikip atmaktadır.
ayrıca formatı da sikip atmaktadır.
Akraba evliliği bu.
Formatı dünkü çoluk çocuktan mı öğreneceğiz? evet format bilmeseydim 8 yılda yüzlerce kez uçurulurdum.
Tanım. Faşistleri rahatsız eden yazar.
Tanım. Faşistleri rahatsız eden yazar.
DOğum tarihini nick almış galiba, altı aylık bir bebe olmalı. Bu kadar zekasız entryilerinin sebebi başka bir şey olamaz.
kürt saidin asılma yıldönümüdür.
Ooo bazı zümreler nikimin altına doluşmuş yine evet demek ki tam yerine koymuşum.
Tanım. 7. Nesil yazar, evet eski nicklerinden biri kert tir.
Tanım. 7. Nesil yazar, evet eski nicklerinden biri kert tir.
alın bu karaktersizi buradan.
nickaltının sol frameye gelmesi engellenmeli.
8 yılda sözlük formatını öğrenememiş yazar.
7. nesil silik.
hewal sesin gelmiyor ahah
yazık lan kimin yan hesabıydıysa artık.
hewal sesin gelmiyor ahah
yazık lan kimin yan hesabıydıysa artık.
7. nesil silik
zall koymus cocugu yine.
zall koymus cocugu yine.
7. Nesil silik.
Afrin'e gitti galiba.
Afrin'e gitti galiba.
afrine gitmiş galiba.
atatürk e hakkını helal etmiyormuş.
hep diyorum deve sidiğinin fazlası çok zararlıdır.
atatürk e hakkını helal etmiyormuş.
hep diyorum deve sidiğinin fazlası çok zararlıdır.
Enterasan lan bu tarihi görmem. Benim için önemli bir tarih çünkü saçma sapan şeylere anlam yüklemeyi sevmem ama hem çok mutlu eden hemde hayatımı siken olaylar silsilesinin başlangıcı. Kahin misin pezevenk seneler önce bunu nick yaptın.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar