bugün
- 19 yaşında kızla yatmak4
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- genç olmanın en güzel yanı6
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- genç görünmeye çalışmak7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- gitme diye yalvarmak6
- kuran-ı kerim3
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- dünya12
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- eski eşle tekrar evlenmek4
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- insan5
- amerika birleşik devletleri7
- portekiz5
- kolombiya4
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- kadir inanır22
- almanya6
- içtim şarabı13
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- anın görüntüsü22
- opel frontera2
- sözlükteki gizli düşmanım10
- x in memeleri3
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- kemalist dünya24
- öldükten sonra bana ne olacak5
- uludağ sözlüğün boşalması3
- şarapçı bey koala birader3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- iran2
- 33 yaşında olmak3
- her insanın bir cini olması8
- arşivlenmesi gereken resimler3
- ilgi manyağı3
- true'nun çaylak olması16
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- velvet28
devletten vergi kaçıran kek kalıbı çocuklarına dert olan taraftar gurubu.
bugün söyle bir tweet atmış:
"fenerbahçe spor kulübü, sezon öncesine kadar -başta samsung olmak üzere- yıllık 8 milyon teklif edilmesine rağmen kabul etmemiştir."
afedersiniz ama, bu tweete ben götümle gülerim. ha tabi fenerli arkadaşlar buna inanacaklar, onlar için yapacak bi şey yok. zaten onlar ''fenerbahçe'ye kurulan küresel komplo''ya da inanıyor.
(bkz: fenerli kafası)
"fenerbahçe spor kulübü, sezon öncesine kadar -başta samsung olmak üzere- yıllık 8 milyon teklif edilmesine rağmen kabul etmemiştir."
afedersiniz ama, bu tweete ben götümle gülerim. ha tabi fenerli arkadaşlar buna inanacaklar, onlar için yapacak bi şey yok. zaten onlar ''fenerbahçe'ye kurulan küresel komplo''ya da inanıyor.
(bkz: fenerli kafası)
Kfy dışında hiç bir taraftar grubunu beğenmeyen bir fenerbahçeli olarak söylüyorum ki; bunların yapabildiği tek şey aziz yalakalığı yapmaktan başka bir şey değildir. Başındaki mehmet alakuşu severdim sayardım ama o gittikten sonra da daha bir cıvıtmaya başladılar.
Yani şimdi takım yenik, oynamıyor, akhisar 3lü çektiriyor, bunlar hala amannn aziz'e laf gelmesin, ismail kartal'a zeval gelmesin modundalar.
Hele bir de sırf rüştlerini ispatlamak için durduk yere ultraaslanla uğraşmaları, onların seviyesine inmeleri de birbaşka alem. Onlardan farkınız yok çünkü
Alayınız fıssss..
Yani şimdi takım yenik, oynamıyor, akhisar 3lü çektiriyor, bunlar hala amannn aziz'e laf gelmesin, ismail kartal'a zeval gelmesin modundalar.
Hele bir de sırf rüştlerini ispatlamak için durduk yere ultraaslanla uğraşmaları, onların seviyesine inmeleri de birbaşka alem. Onlardan farkınız yok çünkü
Alayınız fıssss..
fenerist le beraber fener taraftarının kalitesini gösteren site. adolf hitler bugün yaşasa yahudilerden vazgeçer direkt bu iki siteye dalardı herhalde. gülmek için birebir...
bir kısım fenerbahçeli taraftarların pusulası. böyle pusulası olanın burnu boktan kurtulmaz, karga misali...
görsel
görsel
Bir 100 numara değildir.
org uzantılı twitter ekibi ahmet çakar'ı dava edememiştir.
fahişe dedi adam.
sırf mahkemeye verileyim adresler çıksın diye.
bunlar ne yaptı?
veremedi
fahişe dedi adam.
sırf mahkemeye verileyim adresler çıksın diye.
bunlar ne yaptı?
veremedi
görsel fenerbahçe-galatasaray derbisinin tarihini bile bilmeyen ergen sürüsü,
hatalarını sonradan anlayıp bu tweeti silmişlerdir.
hatalarını sonradan anlayıp bu tweeti silmişlerdir.
görsel
görsel
taraftar grubu mu terörist oluşum mu tam emin olamıyordum bir süredir şu paylaşımla birlikte tam olarak emin oldum. bildiğin terör örgütü. insanları tehdit ediyorlar 3 temmuzla ilgili bir şey yazarsanız sizi fetöcü diye ihbar ederiz diye. ben şimdi sıcak sıcak bimere atıyorum bu puştların mail adresini hali hazırda rusyayla aramızda sıcakken yandexten bilgileri kolayca alırlar ulaşırlar hangi lavuğun bunu yazdığına.
görsel
taraftar grubu mu terörist oluşum mu tam emin olamıyordum bir süredir şu paylaşımla birlikte tam olarak emin oldum. bildiğin terör örgütü. insanları tehdit ediyorlar 3 temmuzla ilgili bir şey yazarsanız sizi fetöcü diye ihbar ederiz diye. ben şimdi sıcak sıcak bimere atıyorum bu puştların mail adresini hali hazırda rusyayla aramızda sıcakken yandexten bilgileri kolayca alırlar ulaşırlar hangi lavuğun bunu yazdığına.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar