bugün

4 sene sonra bugün.

sırf o gün geldiğinde geçmişe dönüp "vay amına koyayım be.." demek için bu başlığı açtım.

geleceğe not: okul bitti mi lan?
okulun bittiği, işe başlandığı, hayatın değiştiği gündür belki de.

geleceğe not: ne var ne yok?
bi kısmımızın çoluk çocuğa karışacağı; okullarımızın biteceği tarihtir. RTE başkanlık sistemini de getirmiştir. başkanım çok yaşa. swh
4 yil sonra bu basligi acip sordugum soruyu cevaplayacagimi umid ederek.... Yollarda misin? Gercekten bunu yapabildiniz mi?
yazarların ölüm korkusu olmadığını gösteren başlık. buralarda olmassam irtibat adresim: ilk cehennem çukurundan sola donünce ikinci blok.
hala mutsuz musun?
Tam tamına 25 yaşına gireceğim gündür. Yanlışlıkla falan ölmezsem tabi.
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026