bugün
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle19
- iş kadını yazarlar5
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması3
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi5
- meloş nerede sorunsalı3
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi3
- beyaz otomobil satın almak9
- düşün ki o bunu okuyor4
- ideal sevgilinin en önemli özelliği6
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- nervio'nun memleketi3
- hoşgeldin pazartesi7
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- paris te son tango5
- amy adams2
- park etmek sanatı4
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- sol tarafın inzal olması3
- haksızsam haksızsın deyin2
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- bugün de meme atan olmaması8
- 2026 dünya kupası17
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- kulak arkasını keselemek3
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- babalar günü hediyesi2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı5
- izmir3
- entelektüelin teorisiyle pratiğinin çelişmesi2
- neredesin2
- yedi bela hüsnü'deki cemal2
- kız ismet2
- yer çekimine küsmek3
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın2
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde4
- senle sevişmedi diye birine küsmek3
- ayağında terlikle ülke yönetmek2
- ev kredisi çeken asgari ücretli2
- aylık 294 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- netflix yasaklanmalıdır4
- delilik ve daha delilik arasındaki ince çizgi2
- lahmacunu elle yiyen kız18
- pazar günü aktiviteleri3
- karaağaç ev fiyatları2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- cuckold erkek5
entry'ler (95)
(bkz: rte)
muthi$ bir berber slogani. kesinlikle her berber kullanmali bunu. durup dururken sacini sakalini kestiresi geliyor insanin bunu duyunca. boyle bir slogani olan bir berbere paso kestirirdim ben saclarimi. tabi gulerken orami burami da keserdi kesin. bu muazzam sloganin ciki$ kaynagi olarak ; (bkz: yigit ozgur)...*
hepimizin icerisinde bir parca bulunan genctir. hangimiz tamamen biliyoruz ki kulturumuzu.sadece bol keseden atip tutmayi biliyoruz. ama sorsan herkese cok iyi bilirler kulturlerini, gelenek ve goreneklerini. ama uzucurdur ki bo$ laftan ibarettir bu soylenenler. i$in bir diger uzucu yani ise hala kendi kulturumuzu ogrenmek icin herhangi bir $ey yapmamamizdir. yeni yeni yeti$kinlik cagina girenlerde birazda olsa bu kultur var ancak tam geli$im caginda olanlar ve yeni doganlar malesef bundan da mahrum kalacaklar gibi gozukuyor. tabi burda oncelikli i$ anne babalardadir. onlar gerektigi gibi davranmazlar, sacma sapan kulturleri hatta ve hatta kultur sayilamayacak sacmaliklari cocuklarina a$ilarlarsa bu genclerden bol miktarda cogalacaktir..
enfes bir dizi. izledikten sonra insanin deadwood kampina gidip camur icinde $oyle bir tur attiktan sonra the gem saloona ugrayip bir kac viski yuvarlasi ve oldugu yerde sizasi geliyor icinden. sadece al swearengen ki$isi icin bile izlenebilecek dizidir. oyunculuk dersi veriyor bizlere. 3 sezon yayinlandiktan sonra kaldirilmasi ise biz dizi severler icin uzucu bir haber...
en guzelinden bir kultur sanat programiydi. yapisi itibariyle cok ilgincti. her programin ayri bir konusu olurdu. icerisinde mahkeme sahnesi olan filmler, cizgi romanlardan uyarlanmi$ filmler gibi. konular boyle olunca da tadindan yenmiyordu programin. her hafta kitap, film, belgesel, album onerilerinde bulunuyorlardi. ardindan da doktora*baglanarak yeni cikmi$ bilgisayar oyunlarindan,cizgi romanlardan haberler aliyorlardi. bu da programin dikkat ceken kisimlarindan biriydi.konuk olarakta oldukca saglam isimler gelip gidiyordu programa. programi sunan abilerimizin de nasil bir ar$ivleri varsa tadi damagimizda kaliyordu. surekli yeni bi$eyler cikariyordu abilerimiz. acikcasi bu kadar guzel bir program neden kaldirildi hala anlayabilmi$ degilim.cok kaliteli bir programdi. sunan abilerimizin sanki bizden biriymi$ gibi konu$malari programin guzelliklerindendi. kesinlikle ve kesinlikle yeniden yayina ba$lamali ve kaldigi yerden bizleri mest etmeye devam etmelidir.
+naber ayhan?
-pardon taniyamadim..
+ingilizce kursundan..
-aaa, naber yaa ?
+ulen hatirlamadin di mi ?..
-mr. brown di mi?
+yuh..
-hocam kusura bakma...
-pardon taniyamadim..
+ingilizce kursundan..
-aaa, naber yaa ?
+ulen hatirlamadin di mi ?..
-mr. brown di mi?
+yuh..
-hocam kusura bakma...
+faik abi yardim et!! kodese attilar beni!!!
-ulan bunun icin mi aradin, iki el bekleyip cikarsin noolcak.. hadi bay bay..
+yaktin beni monopoli!!..
-ulan bunun icin mi aradin, iki el bekleyip cikarsin noolcak.. hadi bay bay..
+yaktin beni monopoli!!..
-ilginc..genelevde cali$an kadinlar, iceri girmeyip sadece di$ardan izleyen adamlara ta$ atmi$lar...
+evet, benim de kulagima geldi..
+evet, benim de kulagima geldi..
hakim:lutfen mahkemede oldugunuzu unutmayin!!!
sanik:unutmuyorum yaa allah allah..
hakim:daldin bir ara cunku..
sanik:unutmuyorum yaa allah allah..
hakim:daldin bir ara cunku..
sigmund freud un ustune epey bi kafa patlattigi konu. bilincaltinin insanin geli$imine azimsananamayacak bir etki etmesi durumu. enteresandir..
a$iri isinmaktan dolayi* bir cigeri iflas etmi$ bir organizmanin diger cigerinin de curumesine ivme kazandirmi$ olaydir.kendi kendimize aci cektiriyoruz resmen ama bunun farkinda degiliz henuz. ileride geriye donup baktigimizda ne kadar kotu i$ler yaptigimiz farkina varacagiz ancak i$ i$ten coktan gecmi$ olacak. yakinmak icin gecerli bir sebep bile bulamayacagiz. aci icinde kivrinip olecegiz. yaptiklarimiz bunu i$aret ediyor...
psikolojik olarak pek iyi durumda olduklari soylenemeyecek yazar toplugu. guzelim universite yillarinin bitiyor olmasi, okulu uzatmadan bitirebilir miyim tedirginligi, mezun olup acikta kalma korkusu, okulun bitmesi ile iyice artan sorumluluk duygusu gibi etkenler cok buyuk onem ta$imakta ve kafa kurcalamaktadir. umarim sonuc herkes icin iyi olur...*
erkek ogrenci evlerinde kendiliginden gercekle$en aktivite. inanin hic emek harcamiyorsunuz
boy boy, tur tur bocekleriniz oluyor.hatta ileri duzeydeki ogrenci evlerinde yeni bocek turlerine rastlamak bile mumkun. boylece evrime katki bile yapmi$ oluyorlar. cok mubarek yer $u ogrenci evleri..
boy boy, tur tur bocekleriniz oluyor.hatta ileri duzeydeki ogrenci evlerinde yeni bocek turlerine rastlamak bile mumkun. boylece evrime katki bile yapmi$ oluyorlar. cok mubarek yer $u ogrenci evleri..
buyuk ihtimal ile cocuklugunda kendisine yapilanlari kendi cocuguna yapmakta olan annedir. kendisi gibi birini yeti$tirmektedir. hatta daha da kotu sonuclara sebebiyet verebilir bu yeti$tirme(me)kte oldugu cocuk. o yuzdendir ki bir an once cocugundan alikonulmali ve tek ba$ina ne hali varsa gormelidir. toplumdan olaganca uzak biryerlere saliverilmelidir ki otlayabilsin, diger hayvan arkada$larina kavu$abilsin...
moderasyonun izmirli oldugunun gostergesidir.
bir devrin battigi yerdir,andir.
ruyalarinizdir..
dogruluk payi bulunan bir onermedir. zamaninda mat 1 ile mat 2 derslerine giren prof biz ogrencilere kar$i aynen boyle cumleler sarfediyordu. icimizden "hadi len ordan" diyorduk tabikide.. oysa adam ustune basa basa bunu bizlere soyluyor isterseniz sizde matematigin buyulu dunyasinda dilediginiz gibi at ko$turabilirsiniz diyordu. ancak gelin gorun ki biz bu dort i$lemi bile beceremez haldeydik. dolayisi ile mat 1 den ucu ucuna gecip mat 2 den de kalmi$tik..
bizim ba$arisiz olmamizin sebebi ise daha sonlari ortaya cikiyordu. dort i$lemi bilmek degil dort i$lemin nasil kullanilacagini bilmek onemliymi$ megerse.. biz bunu ogrenene kadar bu dersleri tekrar tekrar almaya devam ettik tabikide..
bizim ba$arisiz olmamizin sebebi ise daha sonlari ortaya cikiyordu. dort i$lemi bilmek degil dort i$lemin nasil kullanilacagini bilmek onemliymi$ megerse.. biz bunu ogrenene kadar bu dersleri tekrar tekrar almaya devam ettik tabikide..