bugün
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı4
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- genç olmanın en güzel yanı6
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı3
- genç görünmeye çalışmak7
- 19 yaşında kızla yatmak3
- gitme diye yalvarmak6
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- ilgi manyağı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- eski eşle tekrar evlenmek4
- x in memeleri3
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu2
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- uludağ sözlüğün boşalması3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- şarapçı bey koala birader3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı2
- sözlük yazarlarının babalarını dinlediği konular2
- demet akalın'ın kırmızı elbisesi2
- arşivlenmesi gereken resimler3
- 33 yaşında olmak3
- demet akalın'ın beyaz mayosu2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- alkolü bırakmak2
- yalnız değilsiniz esra erol var2
- son bir sigara içelim2
- öldükten sonra bana ne olacak5
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi2
- içtim şarabı13
- sıcaktan ağlamak4
- gece ekmek arası kaşar cola'nın üstüne 2000 yakmak2
- anın görüntüsü22
- kadir inanır22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- deniz göktaş4
- uludede3
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı30
- whynot2
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek4
- 35 bin lira maaşı beğenmeyen sevgili2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- neden herkes aynı anda yürüyor2
- her insanın bir cini olması8
- kemalist dünya24
entry'ler (46)
Şu programı izleyin: https://m.youtube.com/wat...PML4&feature=youtu.be
Derin nefes alın. Her şey yolunda.
Derin nefes alın. Her şey yolunda.
güzeldir. uzun saçlı da güzeldir. mesela şurada ikisi de uzun saçlı. kısa saçlı olsalar nasıl olurdu diye merak ediyorum kadınları. mesela şu videodakileri: https://m.youtube.com/wat...PML4&feature=youtu.be
güzeldir. uzun saçlı da güzeldir. mesela şurada ikisi de uzun saçlı. kısa saçlı olsalar nasıl olurdu diye merak ediyorum kadınları. mesela şu videodakileri: https://m.youtube.com/wat...PML4&feature=youtu.be
Kültür tv'de bir program: https://m.youtube.com/wat...PML4&feature=youtu.be
anlatsam roman olur diyenlerin mekanı. belki de çok abartmamak lazım. birbirimize bile pek anlatmıyoruz. anlattığımızı sanıyoruz. gidip bir anlatmak, sonra da yazmak güzel olurdu.
olsa da sevsek. bir pandamız bile yok. vallaha bıktım. cincon bir şeydir panda. her eve bir panda kampanyası.
e öyle bakınca herkes.
(bkz: ha şunu bileydin)
iyi bir motto.
iyi bir motto.
bir tür zorunluluk şeysi bu da. ben sana şunu yaptım sen de bunu yap gibi. ayıp olacak başlıklı şeyler zaten hep bir sıkıcı. kim neyi istiyorsa onu takip etsin. ayıp yok.
umarım iyi şeyler yapar. şu ana kadar yaptıkları üzmüş, yormuştur. inancımızı yitirdiğimiz yönetici.
ne zaman ki bu durumun üstünden gelinir, o vakit çocuk üremesi de durur, şiddet de şekil değiştirir, gülen yüzlü insanların sayısı artar. yoksa tersi mi lan? bu bir tespit. ne kadar doğru bilinmez. hayata bir bakmak lazım.
esaslı abidir.
pek çokturlar. küçükken bu mertebe ile tanışırlar. şanslı olanları vardır. bir varlık olarak yaşayan canlılardır.
kulüp olarak bir dolu şahane hadiseye imza atmalarına rağmen nasılsa hep ikinci ya da üçüncü imajlı oluşum.
bununla ilgili bir yazısı vardı hande hanım'ın. merak uyandıran kitaptır kendileri.
http://t24.com.tr/yazarla...im-dersimden-dondum,11160
--spoiler--
“Gülüm” deyince pembeleşti yanaklarım.
Travmadan konuşuyoruz. Onunki “dağlı” travma; benimkiler iki kişilik…
Hem ne derim? Kime ne anlatacağım? Çok yaralı...
Ben PeKaKa diyorum; o PeKeKe...
“Geç kalıyorum” diye acele edince diyor ki, “Geç kalmazsın gülüm, gerekirse uçakla bile götürür yetiştiririm seni ben...”
Lise arkadaşımı ziyarete gidiyorum Tunceli’ye... 2013...
Sonra işte... Dersim’den döndüğümde bulduğum istanbul, tuhaf görünür hâlâ gözüme... *
- On altı yaşındaki kızın dağa çıkmasındaki motivasyon ne olabilir?
- ...
- Evde hiçleştirilmiş kadın, dağa çıkıp gerillalara komutan oluyor; inanamazsın burada olanlara...
- ...
- Arkamıza bakarak giderdik üniversiteye. Öyle... Bugün kimi içeri alacaklar diye espri yapardık.
- ...
- Fırat vardı. Bir gün duyduk dağa çıkmış. Ona gül atamazsın incinir diye, kurşun nasıl atacaksın?
- …
- Haberi geldi…
- …
- Bir tane de genç asker var.
- …
- Gerilla vuracak onu. O kadar küçükmüş ki yaşı…
- ...
- Büzüşmüş ve havaya ateş ediyormuş korkudan... Arkasına bakamadan, elleri boynuna doğru çapraşık…
- ...
- Beritan, Kayıp Özgürlük, Bahoz… Sen izledin mi bunları?
- ...
- Duymadın mı? Nasıl duymazsın?
- ...
- Yalnız Bahoz’u çarpıtmışlar. Onu da not al ha!
- ...
- Mındit, 38 Belgeseli… Onları da mı izlemedin?
- ...
- Yahu sen ne izledin?
- ...
- Ozan Delila, Ozan Serhat bilir misin?
- ...
- Ah be gülüm, bilir misin ki benim ailem Kemalist, ben PKK’yi yirmi yaşında öğrendim.
- ...
- General’i izledin mi?
- ...
- Tek kaynaktan beslenmişsin be gülüm... Sarhoş Atlar Zamanı?
- ...
- ideolojik darp uygulayacağım ha! Döveceğim seni...
- ...
- Etme şiiri?
- ...
- “Duydum ki bizi bırakmaya azmediyorsun, etme
Başka bir yar başka bir dosta meylediyorsun, etme”
- ...
- On kişiyiz ailede çocuk. Hepimiz üniversite okumuşuz. Eskiden Türkiye birincisi çıkardı. Şimdi öyle değil. iki çocuklu aileler var ama başarı yok.
- ...
- Okumuyor; çünkü kırsala gidecek.
- ...
- Oy kullanıyor musun?
- ...
- Benim BDP. Sen?
- …
- Sakın CHP deme bana. ÖDP falandır senin…
- ...
- Ha?
- ...
- CHP değil mi?
- ...
- ?!**
_____________________________________
* Dersim’de gördüklerim, okuduklarım, bana dokunanlar... Buralardan kalkıp giden hallerim... Ne kadar eğip bükebildiysem... Yazdım, tam yüz sayfa olmuş... Bazı cümlelerdir bunlar, oralardan aldığım, buralarda -ne kadar olabilirse o kadar- kullandığım...
** https://www.youtube.com/watch?v=K7zt8QNSYVw
--spoiler--
http://t24.com.tr/yazarla...im-dersimden-dondum,11160
--spoiler--
“Gülüm” deyince pembeleşti yanaklarım.
Travmadan konuşuyoruz. Onunki “dağlı” travma; benimkiler iki kişilik…
Hem ne derim? Kime ne anlatacağım? Çok yaralı...
Ben PeKaKa diyorum; o PeKeKe...
“Geç kalıyorum” diye acele edince diyor ki, “Geç kalmazsın gülüm, gerekirse uçakla bile götürür yetiştiririm seni ben...”
Lise arkadaşımı ziyarete gidiyorum Tunceli’ye... 2013...
Sonra işte... Dersim’den döndüğümde bulduğum istanbul, tuhaf görünür hâlâ gözüme... *
- On altı yaşındaki kızın dağa çıkmasındaki motivasyon ne olabilir?
- ...
- Evde hiçleştirilmiş kadın, dağa çıkıp gerillalara komutan oluyor; inanamazsın burada olanlara...
- ...
- Arkamıza bakarak giderdik üniversiteye. Öyle... Bugün kimi içeri alacaklar diye espri yapardık.
- ...
- Fırat vardı. Bir gün duyduk dağa çıkmış. Ona gül atamazsın incinir diye, kurşun nasıl atacaksın?
- …
- Haberi geldi…
- …
- Bir tane de genç asker var.
- …
- Gerilla vuracak onu. O kadar küçükmüş ki yaşı…
- ...
- Büzüşmüş ve havaya ateş ediyormuş korkudan... Arkasına bakamadan, elleri boynuna doğru çapraşık…
- ...
- Beritan, Kayıp Özgürlük, Bahoz… Sen izledin mi bunları?
- ...
- Duymadın mı? Nasıl duymazsın?
- ...
- Yalnız Bahoz’u çarpıtmışlar. Onu da not al ha!
- ...
- Mındit, 38 Belgeseli… Onları da mı izlemedin?
- ...
- Yahu sen ne izledin?
- ...
- Ozan Delila, Ozan Serhat bilir misin?
- ...
- Ah be gülüm, bilir misin ki benim ailem Kemalist, ben PKK’yi yirmi yaşında öğrendim.
- ...
- General’i izledin mi?
- ...
- Tek kaynaktan beslenmişsin be gülüm... Sarhoş Atlar Zamanı?
- ...
- ideolojik darp uygulayacağım ha! Döveceğim seni...
- ...
- Etme şiiri?
- ...
- “Duydum ki bizi bırakmaya azmediyorsun, etme
Başka bir yar başka bir dosta meylediyorsun, etme”
- ...
- On kişiyiz ailede çocuk. Hepimiz üniversite okumuşuz. Eskiden Türkiye birincisi çıkardı. Şimdi öyle değil. iki çocuklu aileler var ama başarı yok.
- ...
- Okumuyor; çünkü kırsala gidecek.
- ...
- Oy kullanıyor musun?
- ...
- Benim BDP. Sen?
- …
- Sakın CHP deme bana. ÖDP falandır senin…
- ...
- Ha?
- ...
- CHP değil mi?
- ...
- ?!**
_____________________________________
* Dersim’de gördüklerim, okuduklarım, bana dokunanlar... Buralardan kalkıp giden hallerim... Ne kadar eğip bükebildiysem... Yazdım, tam yüz sayfa olmuş... Bazı cümlelerdir bunlar, oralardan aldığım, buralarda -ne kadar olabilirse o kadar- kullandığım...
** https://www.youtube.com/watch?v=K7zt8QNSYVw
--spoiler--
sevin, dokunun, istekli olun, "göster ama elletme" yapmayın, yemek yapın, kıvrılıp uyuyun, temiz olun.
direk ankara siyasala yazılırım.
olmaz olsun. cuma cuma günaha sokarlar adamı. aklı selim yazamayan yazardır. alkolün etkisi onu ele geçirir.
en sevdiğim şeydir bu. hobimdir.
ah bu şarkıların gözü kör olsun
23 nisan kutlu olsun
babey beni eversene
aynı anda...
23 nisan kutlu olsun
babey beni eversene
aynı anda...