bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- sözlüğün kırbacı3
- cristiano ronaldo'nun gençleşmesi2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız7
- öldükten sonra bana ne olacak4
- drone uçurmanın yasak olduğu ülke2
- erkekler neden erken ölür4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- tamar tanrıyar2
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- içtim şarabı13
- 1 kilometrelik gökdelen2
- şafak çak4
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- her insanın bir cini olması8
- kadir inanır22
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- owner of a lonely heart2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi2
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- enjoy im vaccinated3
- her kadın güzeldir3
- günün şiiri6
- rakı sevmemek7
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- cilveli dişi yazar botu2
- aşure yapan sözlük kızları7
- ellerim bos gonlum hos2
- kemalist dünya24
- genç görünmeye çalışmak3
- düşün ki o bunu okuyor16
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- hayalet gibi bir insan olmak3
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- true'nun çaylak olması16
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- çift katlı otobüs3
- venezuella depremi3
- üniversitelerin gereksiz olması16
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- çok güzel ama manyak kadın7
- avrupada hava sıcaklıkları2
entry'ler (46)
Şu programı izleyin: https://m.youtube.com/wat...PML4&feature=youtu.be
Derin nefes alın. Her şey yolunda.
Derin nefes alın. Her şey yolunda.
güzeldir. uzun saçlı da güzeldir. mesela şurada ikisi de uzun saçlı. kısa saçlı olsalar nasıl olurdu diye merak ediyorum kadınları. mesela şu videodakileri: https://m.youtube.com/wat...PML4&feature=youtu.be
güzeldir. uzun saçlı da güzeldir. mesela şurada ikisi de uzun saçlı. kısa saçlı olsalar nasıl olurdu diye merak ediyorum kadınları. mesela şu videodakileri: https://m.youtube.com/wat...PML4&feature=youtu.be
Kültür tv'de bir program: https://m.youtube.com/wat...PML4&feature=youtu.be
anlatsam roman olur diyenlerin mekanı. belki de çok abartmamak lazım. birbirimize bile pek anlatmıyoruz. anlattığımızı sanıyoruz. gidip bir anlatmak, sonra da yazmak güzel olurdu.
olsa da sevsek. bir pandamız bile yok. vallaha bıktım. cincon bir şeydir panda. her eve bir panda kampanyası.
e öyle bakınca herkes.
(bkz: ha şunu bileydin)
iyi bir motto.
iyi bir motto.
bir tür zorunluluk şeysi bu da. ben sana şunu yaptım sen de bunu yap gibi. ayıp olacak başlıklı şeyler zaten hep bir sıkıcı. kim neyi istiyorsa onu takip etsin. ayıp yok.
umarım iyi şeyler yapar. şu ana kadar yaptıkları üzmüş, yormuştur. inancımızı yitirdiğimiz yönetici.
ne zaman ki bu durumun üstünden gelinir, o vakit çocuk üremesi de durur, şiddet de şekil değiştirir, gülen yüzlü insanların sayısı artar. yoksa tersi mi lan? bu bir tespit. ne kadar doğru bilinmez. hayata bir bakmak lazım.
esaslı abidir.
pek çokturlar. küçükken bu mertebe ile tanışırlar. şanslı olanları vardır. bir varlık olarak yaşayan canlılardır.
kulüp olarak bir dolu şahane hadiseye imza atmalarına rağmen nasılsa hep ikinci ya da üçüncü imajlı oluşum.
bununla ilgili bir yazısı vardı hande hanım'ın. merak uyandıran kitaptır kendileri.
http://t24.com.tr/yazarla...im-dersimden-dondum,11160
--spoiler--
“Gülüm” deyince pembeleşti yanaklarım.
Travmadan konuşuyoruz. Onunki “dağlı” travma; benimkiler iki kişilik…
Hem ne derim? Kime ne anlatacağım? Çok yaralı...
Ben PeKaKa diyorum; o PeKeKe...
“Geç kalıyorum” diye acele edince diyor ki, “Geç kalmazsın gülüm, gerekirse uçakla bile götürür yetiştiririm seni ben...”
Lise arkadaşımı ziyarete gidiyorum Tunceli’ye... 2013...
Sonra işte... Dersim’den döndüğümde bulduğum istanbul, tuhaf görünür hâlâ gözüme... *
- On altı yaşındaki kızın dağa çıkmasındaki motivasyon ne olabilir?
- ...
- Evde hiçleştirilmiş kadın, dağa çıkıp gerillalara komutan oluyor; inanamazsın burada olanlara...
- ...
- Arkamıza bakarak giderdik üniversiteye. Öyle... Bugün kimi içeri alacaklar diye espri yapardık.
- ...
- Fırat vardı. Bir gün duyduk dağa çıkmış. Ona gül atamazsın incinir diye, kurşun nasıl atacaksın?
- …
- Haberi geldi…
- …
- Bir tane de genç asker var.
- …
- Gerilla vuracak onu. O kadar küçükmüş ki yaşı…
- ...
- Büzüşmüş ve havaya ateş ediyormuş korkudan... Arkasına bakamadan, elleri boynuna doğru çapraşık…
- ...
- Beritan, Kayıp Özgürlük, Bahoz… Sen izledin mi bunları?
- ...
- Duymadın mı? Nasıl duymazsın?
- ...
- Yalnız Bahoz’u çarpıtmışlar. Onu da not al ha!
- ...
- Mındit, 38 Belgeseli… Onları da mı izlemedin?
- ...
- Yahu sen ne izledin?
- ...
- Ozan Delila, Ozan Serhat bilir misin?
- ...
- Ah be gülüm, bilir misin ki benim ailem Kemalist, ben PKK’yi yirmi yaşında öğrendim.
- ...
- General’i izledin mi?
- ...
- Tek kaynaktan beslenmişsin be gülüm... Sarhoş Atlar Zamanı?
- ...
- ideolojik darp uygulayacağım ha! Döveceğim seni...
- ...
- Etme şiiri?
- ...
- “Duydum ki bizi bırakmaya azmediyorsun, etme
Başka bir yar başka bir dosta meylediyorsun, etme”
- ...
- On kişiyiz ailede çocuk. Hepimiz üniversite okumuşuz. Eskiden Türkiye birincisi çıkardı. Şimdi öyle değil. iki çocuklu aileler var ama başarı yok.
- ...
- Okumuyor; çünkü kırsala gidecek.
- ...
- Oy kullanıyor musun?
- ...
- Benim BDP. Sen?
- …
- Sakın CHP deme bana. ÖDP falandır senin…
- ...
- Ha?
- ...
- CHP değil mi?
- ...
- ?!**
_____________________________________
* Dersim’de gördüklerim, okuduklarım, bana dokunanlar... Buralardan kalkıp giden hallerim... Ne kadar eğip bükebildiysem... Yazdım, tam yüz sayfa olmuş... Bazı cümlelerdir bunlar, oralardan aldığım, buralarda -ne kadar olabilirse o kadar- kullandığım...
** https://www.youtube.com/watch?v=K7zt8QNSYVw
--spoiler--
http://t24.com.tr/yazarla...im-dersimden-dondum,11160
--spoiler--
“Gülüm” deyince pembeleşti yanaklarım.
Travmadan konuşuyoruz. Onunki “dağlı” travma; benimkiler iki kişilik…
Hem ne derim? Kime ne anlatacağım? Çok yaralı...
Ben PeKaKa diyorum; o PeKeKe...
“Geç kalıyorum” diye acele edince diyor ki, “Geç kalmazsın gülüm, gerekirse uçakla bile götürür yetiştiririm seni ben...”
Lise arkadaşımı ziyarete gidiyorum Tunceli’ye... 2013...
Sonra işte... Dersim’den döndüğümde bulduğum istanbul, tuhaf görünür hâlâ gözüme... *
- On altı yaşındaki kızın dağa çıkmasındaki motivasyon ne olabilir?
- ...
- Evde hiçleştirilmiş kadın, dağa çıkıp gerillalara komutan oluyor; inanamazsın burada olanlara...
- ...
- Arkamıza bakarak giderdik üniversiteye. Öyle... Bugün kimi içeri alacaklar diye espri yapardık.
- ...
- Fırat vardı. Bir gün duyduk dağa çıkmış. Ona gül atamazsın incinir diye, kurşun nasıl atacaksın?
- …
- Haberi geldi…
- …
- Bir tane de genç asker var.
- …
- Gerilla vuracak onu. O kadar küçükmüş ki yaşı…
- ...
- Büzüşmüş ve havaya ateş ediyormuş korkudan... Arkasına bakamadan, elleri boynuna doğru çapraşık…
- ...
- Beritan, Kayıp Özgürlük, Bahoz… Sen izledin mi bunları?
- ...
- Duymadın mı? Nasıl duymazsın?
- ...
- Yalnız Bahoz’u çarpıtmışlar. Onu da not al ha!
- ...
- Mındit, 38 Belgeseli… Onları da mı izlemedin?
- ...
- Yahu sen ne izledin?
- ...
- Ozan Delila, Ozan Serhat bilir misin?
- ...
- Ah be gülüm, bilir misin ki benim ailem Kemalist, ben PKK’yi yirmi yaşında öğrendim.
- ...
- General’i izledin mi?
- ...
- Tek kaynaktan beslenmişsin be gülüm... Sarhoş Atlar Zamanı?
- ...
- ideolojik darp uygulayacağım ha! Döveceğim seni...
- ...
- Etme şiiri?
- ...
- “Duydum ki bizi bırakmaya azmediyorsun, etme
Başka bir yar başka bir dosta meylediyorsun, etme”
- ...
- On kişiyiz ailede çocuk. Hepimiz üniversite okumuşuz. Eskiden Türkiye birincisi çıkardı. Şimdi öyle değil. iki çocuklu aileler var ama başarı yok.
- ...
- Okumuyor; çünkü kırsala gidecek.
- ...
- Oy kullanıyor musun?
- ...
- Benim BDP. Sen?
- …
- Sakın CHP deme bana. ÖDP falandır senin…
- ...
- Ha?
- ...
- CHP değil mi?
- ...
- ?!**
_____________________________________
* Dersim’de gördüklerim, okuduklarım, bana dokunanlar... Buralardan kalkıp giden hallerim... Ne kadar eğip bükebildiysem... Yazdım, tam yüz sayfa olmuş... Bazı cümlelerdir bunlar, oralardan aldığım, buralarda -ne kadar olabilirse o kadar- kullandığım...
** https://www.youtube.com/watch?v=K7zt8QNSYVw
--spoiler--
sevin, dokunun, istekli olun, "göster ama elletme" yapmayın, yemek yapın, kıvrılıp uyuyun, temiz olun.
direk ankara siyasala yazılırım.
olmaz olsun. cuma cuma günaha sokarlar adamı. aklı selim yazamayan yazardır. alkolün etkisi onu ele geçirir.
en sevdiğim şeydir bu. hobimdir.
ah bu şarkıların gözü kör olsun
23 nisan kutlu olsun
babey beni eversene
aynı anda...
23 nisan kutlu olsun
babey beni eversene
aynı anda...