bugün
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- ismet gurbuz 202418
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba2
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek2
- küfreden kız iticiliği6
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- wine me dine me2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- beyaz otomobil satın almak15
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- yürüyüş partisi8
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- ilgi3
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- bugün de meme atan olmaması13
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- düşük iq belirtileri4
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- makarna süzmek5
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- ibne penis nah3
- rabbin para vermesi4
- birader beyler biraderdirler3
- göbek adınız2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- chp'deki değişimciler3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 65 şut çekip gol atamamak5
entry'ler (46)
Şu programı izleyin: https://m.youtube.com/wat...PML4&feature=youtu.be
Derin nefes alın. Her şey yolunda.
Derin nefes alın. Her şey yolunda.
güzeldir. uzun saçlı da güzeldir. mesela şurada ikisi de uzun saçlı. kısa saçlı olsalar nasıl olurdu diye merak ediyorum kadınları. mesela şu videodakileri: https://m.youtube.com/wat...PML4&feature=youtu.be
güzeldir. uzun saçlı da güzeldir. mesela şurada ikisi de uzun saçlı. kısa saçlı olsalar nasıl olurdu diye merak ediyorum kadınları. mesela şu videodakileri: https://m.youtube.com/wat...PML4&feature=youtu.be
Kültür tv'de bir program: https://m.youtube.com/wat...PML4&feature=youtu.be
anlatsam roman olur diyenlerin mekanı. belki de çok abartmamak lazım. birbirimize bile pek anlatmıyoruz. anlattığımızı sanıyoruz. gidip bir anlatmak, sonra da yazmak güzel olurdu.
olsa da sevsek. bir pandamız bile yok. vallaha bıktım. cincon bir şeydir panda. her eve bir panda kampanyası.
e öyle bakınca herkes.
(bkz: ha şunu bileydin)
iyi bir motto.
iyi bir motto.
bir tür zorunluluk şeysi bu da. ben sana şunu yaptım sen de bunu yap gibi. ayıp olacak başlıklı şeyler zaten hep bir sıkıcı. kim neyi istiyorsa onu takip etsin. ayıp yok.
umarım iyi şeyler yapar. şu ana kadar yaptıkları üzmüş, yormuştur. inancımızı yitirdiğimiz yönetici.
ne zaman ki bu durumun üstünden gelinir, o vakit çocuk üremesi de durur, şiddet de şekil değiştirir, gülen yüzlü insanların sayısı artar. yoksa tersi mi lan? bu bir tespit. ne kadar doğru bilinmez. hayata bir bakmak lazım.
esaslı abidir.
pek çokturlar. küçükken bu mertebe ile tanışırlar. şanslı olanları vardır. bir varlık olarak yaşayan canlılardır.
kulüp olarak bir dolu şahane hadiseye imza atmalarına rağmen nasılsa hep ikinci ya da üçüncü imajlı oluşum.
bununla ilgili bir yazısı vardı hande hanım'ın. merak uyandıran kitaptır kendileri.
http://t24.com.tr/yazarla...im-dersimden-dondum,11160
--spoiler--
“Gülüm” deyince pembeleşti yanaklarım.
Travmadan konuşuyoruz. Onunki “dağlı” travma; benimkiler iki kişilik…
Hem ne derim? Kime ne anlatacağım? Çok yaralı...
Ben PeKaKa diyorum; o PeKeKe...
“Geç kalıyorum” diye acele edince diyor ki, “Geç kalmazsın gülüm, gerekirse uçakla bile götürür yetiştiririm seni ben...”
Lise arkadaşımı ziyarete gidiyorum Tunceli’ye... 2013...
Sonra işte... Dersim’den döndüğümde bulduğum istanbul, tuhaf görünür hâlâ gözüme... *
- On altı yaşındaki kızın dağa çıkmasındaki motivasyon ne olabilir?
- ...
- Evde hiçleştirilmiş kadın, dağa çıkıp gerillalara komutan oluyor; inanamazsın burada olanlara...
- ...
- Arkamıza bakarak giderdik üniversiteye. Öyle... Bugün kimi içeri alacaklar diye espri yapardık.
- ...
- Fırat vardı. Bir gün duyduk dağa çıkmış. Ona gül atamazsın incinir diye, kurşun nasıl atacaksın?
- …
- Haberi geldi…
- …
- Bir tane de genç asker var.
- …
- Gerilla vuracak onu. O kadar küçükmüş ki yaşı…
- ...
- Büzüşmüş ve havaya ateş ediyormuş korkudan... Arkasına bakamadan, elleri boynuna doğru çapraşık…
- ...
- Beritan, Kayıp Özgürlük, Bahoz… Sen izledin mi bunları?
- ...
- Duymadın mı? Nasıl duymazsın?
- ...
- Yalnız Bahoz’u çarpıtmışlar. Onu da not al ha!
- ...
- Mındit, 38 Belgeseli… Onları da mı izlemedin?
- ...
- Yahu sen ne izledin?
- ...
- Ozan Delila, Ozan Serhat bilir misin?
- ...
- Ah be gülüm, bilir misin ki benim ailem Kemalist, ben PKK’yi yirmi yaşında öğrendim.
- ...
- General’i izledin mi?
- ...
- Tek kaynaktan beslenmişsin be gülüm... Sarhoş Atlar Zamanı?
- ...
- ideolojik darp uygulayacağım ha! Döveceğim seni...
- ...
- Etme şiiri?
- ...
- “Duydum ki bizi bırakmaya azmediyorsun, etme
Başka bir yar başka bir dosta meylediyorsun, etme”
- ...
- On kişiyiz ailede çocuk. Hepimiz üniversite okumuşuz. Eskiden Türkiye birincisi çıkardı. Şimdi öyle değil. iki çocuklu aileler var ama başarı yok.
- ...
- Okumuyor; çünkü kırsala gidecek.
- ...
- Oy kullanıyor musun?
- ...
- Benim BDP. Sen?
- …
- Sakın CHP deme bana. ÖDP falandır senin…
- ...
- Ha?
- ...
- CHP değil mi?
- ...
- ?!**
_____________________________________
* Dersim’de gördüklerim, okuduklarım, bana dokunanlar... Buralardan kalkıp giden hallerim... Ne kadar eğip bükebildiysem... Yazdım, tam yüz sayfa olmuş... Bazı cümlelerdir bunlar, oralardan aldığım, buralarda -ne kadar olabilirse o kadar- kullandığım...
** https://www.youtube.com/watch?v=K7zt8QNSYVw
--spoiler--
http://t24.com.tr/yazarla...im-dersimden-dondum,11160
--spoiler--
“Gülüm” deyince pembeleşti yanaklarım.
Travmadan konuşuyoruz. Onunki “dağlı” travma; benimkiler iki kişilik…
Hem ne derim? Kime ne anlatacağım? Çok yaralı...
Ben PeKaKa diyorum; o PeKeKe...
“Geç kalıyorum” diye acele edince diyor ki, “Geç kalmazsın gülüm, gerekirse uçakla bile götürür yetiştiririm seni ben...”
Lise arkadaşımı ziyarete gidiyorum Tunceli’ye... 2013...
Sonra işte... Dersim’den döndüğümde bulduğum istanbul, tuhaf görünür hâlâ gözüme... *
- On altı yaşındaki kızın dağa çıkmasındaki motivasyon ne olabilir?
- ...
- Evde hiçleştirilmiş kadın, dağa çıkıp gerillalara komutan oluyor; inanamazsın burada olanlara...
- ...
- Arkamıza bakarak giderdik üniversiteye. Öyle... Bugün kimi içeri alacaklar diye espri yapardık.
- ...
- Fırat vardı. Bir gün duyduk dağa çıkmış. Ona gül atamazsın incinir diye, kurşun nasıl atacaksın?
- …
- Haberi geldi…
- …
- Bir tane de genç asker var.
- …
- Gerilla vuracak onu. O kadar küçükmüş ki yaşı…
- ...
- Büzüşmüş ve havaya ateş ediyormuş korkudan... Arkasına bakamadan, elleri boynuna doğru çapraşık…
- ...
- Beritan, Kayıp Özgürlük, Bahoz… Sen izledin mi bunları?
- ...
- Duymadın mı? Nasıl duymazsın?
- ...
- Yalnız Bahoz’u çarpıtmışlar. Onu da not al ha!
- ...
- Mındit, 38 Belgeseli… Onları da mı izlemedin?
- ...
- Yahu sen ne izledin?
- ...
- Ozan Delila, Ozan Serhat bilir misin?
- ...
- Ah be gülüm, bilir misin ki benim ailem Kemalist, ben PKK’yi yirmi yaşında öğrendim.
- ...
- General’i izledin mi?
- ...
- Tek kaynaktan beslenmişsin be gülüm... Sarhoş Atlar Zamanı?
- ...
- ideolojik darp uygulayacağım ha! Döveceğim seni...
- ...
- Etme şiiri?
- ...
- “Duydum ki bizi bırakmaya azmediyorsun, etme
Başka bir yar başka bir dosta meylediyorsun, etme”
- ...
- On kişiyiz ailede çocuk. Hepimiz üniversite okumuşuz. Eskiden Türkiye birincisi çıkardı. Şimdi öyle değil. iki çocuklu aileler var ama başarı yok.
- ...
- Okumuyor; çünkü kırsala gidecek.
- ...
- Oy kullanıyor musun?
- ...
- Benim BDP. Sen?
- …
- Sakın CHP deme bana. ÖDP falandır senin…
- ...
- Ha?
- ...
- CHP değil mi?
- ...
- ?!**
_____________________________________
* Dersim’de gördüklerim, okuduklarım, bana dokunanlar... Buralardan kalkıp giden hallerim... Ne kadar eğip bükebildiysem... Yazdım, tam yüz sayfa olmuş... Bazı cümlelerdir bunlar, oralardan aldığım, buralarda -ne kadar olabilirse o kadar- kullandığım...
** https://www.youtube.com/watch?v=K7zt8QNSYVw
--spoiler--
sevin, dokunun, istekli olun, "göster ama elletme" yapmayın, yemek yapın, kıvrılıp uyuyun, temiz olun.
direk ankara siyasala yazılırım.
olmaz olsun. cuma cuma günaha sokarlar adamı. aklı selim yazamayan yazardır. alkolün etkisi onu ele geçirir.
en sevdiğim şeydir bu. hobimdir.
ah bu şarkıların gözü kör olsun
23 nisan kutlu olsun
babey beni eversene
aynı anda...
23 nisan kutlu olsun
babey beni eversene
aynı anda...