bugün
- ismet gurbuz 202417
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar17
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması14
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri6
- yürüyüş partisi8
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar3
- saba makamı ile okunan ezan4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- türkiye6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- beyaz otomobil satın almak15
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- düşük iq belirtileri5
- ankara da nato zirvesi tedbirleri3
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler5
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- ibne penis nah3
- ilgi2
- terlikle dövmek2
- birader beyler biraderdirler3
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- rabbin para vermesi3
- chp'deki değişimciler3
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- diş ağrısı2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- dna testiyle ırk öğrenmek2
- kablo dolu çekmece2
- ipkis2
- bugün de meme atan olmaması13
- kadınların beli açık gezmesi2
- makarna süzmek5
- gönüllü esaret paradoksu2
- dünya3
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- alışveriş merkezlerinde çaresizce dolanmak2
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- güne bir şarkı bırak19
- iyi gibi davranan kötüleri nasıl ayırt ederiz2
- 65 şut çekip gol atamamak5
- zaman gazetesi2
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
entry'ler (25)
çok zekice öğütler (!). milletin zekasını da, kendi zekanızı da aşağılamayı bırakın artık.
Muhattap olmamak; ben kişiliğim gereği sıcak bir insan değilim, ilk kez girdiğim ortamlarda ya da gerçekten samimi arkadaşlarımın olmadığı ortamlarda soğuğumdur ben; insanlar da ukala, kendini beğenmiş sanıyor beni. Aslında alakası yok ama ne yapayım böylemin ben de...
Küçücük ki burası; bir kaç gün, sıkarsan 1 hafta falan kalınabilir belki.
Aşk herşeyi affeder mi? sorunsalı...
Çünkü tercih sıralamalarımı çok bilinçsiz yaptım. Dile kolay 4 sene geçirdim ben bu şehirde.
istanbul Boğazı'nda da, Ankara ayazında da, Antalya sıcağında da, Bodrum esintisinde de sevdim de nooldu?
Ne güzel şarkısın ki sen...
...seni rahat rahat sevebilmem için beni bırakıp gittin
bizim ofiste var bir tane, adamın olmadığı günler seviniyorum. bütün gün çekilmiyor, zaten o kahkahaya katlanabilecek olsam gider orada çalışırdım kardeşim.
-kendine iyi bak iyi davran tamam mı?
-sana ne be bu saatten sonra? hor göreceğim kendimi, işkence edeceğim kendime, sana ne ki!
-sana ne be bu saatten sonra? hor göreceğim kendimi, işkence edeceğim kendime, sana ne ki!
katlanamadığım çok dizi vardır da "zerda" (bir zamanlar atv'deydi) benim için sanırım hep 1 numara olarak kalacak (Allah'ım zerda-2 gelirmiş, ıyyyy)
tırnak yemek (bknz. fenevbahçe yedek kulubesi)
gittikçe medyatik mi oluyoruz nedir? bu popülariteyi kaldırabilecek miyiz peki?
fenerbahçe'yi finktik diyorlar ama ben bilmem.
bazen unuttuğumu sanıp çok sevindiğim olur ama bir iki saniye sonra yine aklımdadır, hep aklımdadır
yazın iç sıkıntısı ile kendimize sorup, zorla bir takım belirleyip ancak doğru dürüst tat alamayacağımız maçların öncesinde dillere pelesenk olacak sorudur (ben ispanyayı destekleyeceğim, nasıl olsa o garanti)
Mudanya'da denize karşı yenilecek yiyecek; "ne alaka bağırsak ve deniz manzarası, balık mı bu?" demeyin deneyin.
Anne Robin olmazsa başka kimseyi yakıştıramadığım diziydi, bu saatten sonra anne Robbin olsa da olmaz zaten; bence finalde çocukları Ted'in kendi imkanlarıyla doğurduğu gerçeği açıklansa...
son antremanlardan birinde topu kaptıran oyuncusunun topu geri almak için koşmamasına kızan, köpüren, deli olan, bağıran, çağıran ve en son ilgili futbolcuyu antremandan kovan; geçen senelerde başarısının sırları konusunda bol bol konuşan ama bu sene maalesef başarısızlığın sırları konusunda bizi aydınlatmayan teknik adama sahip takım. Hayır başarısızlığın sırlarından bahsetse de biz de beşiktaş olarak bir takım dersler çıkaralım.
Yanlış anlaşılmasın ligdeki ilk takımım beşiktaş, ikinci takımım sivasspor
Geçen sene ikisi de beni sevindirirken, bu sene ikisi de umrumda değil, iplemiyorum.
Yanlış anlaşılmasın ligdeki ilk takımım beşiktaş, ikinci takımım sivasspor
Geçen sene ikisi de beni sevindirirken, bu sene ikisi de umrumda değil, iplemiyorum.
-kendine iyi bak iyi davran tamam mı?
-sana ne be bu saatten sonra? hor göreceğim kendimi, işkence edeceğim kendime, sana ne ki!
-sana ne be bu saatten sonra? hor göreceğim kendimi, işkence edeceğim kendime, sana ne ki!