bugün
- içtim şarabı12
- rakı sevmemek6
- aşure yapan sözlük kızları5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi6
- bik bik'in mutfağına konuk olmak6
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet17
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- tas kafa traşlı hırt sorunu4
- hayattaki şans seviyeniz4
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- osurdum3
- sözlükteki gizli düşmanım6
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi4
- kadir inanır20
- anın görüntüsü20
- şeriatçıları afganistana sürmek2
- her insanın bir cini olması5
- kaşar5
- pkk lı doktorlar2
- çok güzel ama manyak kadın7
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek2
- mustafa kemal atatürk7
- içinden canavar çıkan insan4
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- kemalist dünya24
- ilk sevgiliyle evlenmek4
- brad pitt ve edward norton'un türkiye abd maçını i2
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü4
- portekiz'in dünya kupası kazanma ihtimali2
- üniversitelerin gereksiz olması16
- true'nun çaylak olması17
- gizem3
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir4
- hırt4
- gizli oylayan yüreksizler2
- sağlam kafa sağlam vücutta bulunur3
- nervio5
- mason2
- simit ayran2
- hurdadan çıkan flash diskler2
- kezodan öpücük istemek2
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- velvet28
- deniz göktaş2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı2
- aşk4
- antalyada üşümek3
- şevval şahin2
- ibrahim hacıosmanoğlu8
entry'ler (9)
aşk azalarak biten bir kavramdır bana göre. sevgi değil..
sevgi ve aşk birbirinden çok farklıdır. çünkü sevgi hiçbir zaman bitmez o bir duygudur. aşk ise gerçek olmadığı sürece biter, azalarak..
Lakin sevmek çok güzeldir, aşık olmak bambaşka..
Allah herkese sevdiği insanla beraber olmayı nasip eylesin.
sevgi ve aşk birbirinden çok farklıdır. çünkü sevgi hiçbir zaman bitmez o bir duygudur. aşk ise gerçek olmadığı sürece biter, azalarak..
Lakin sevmek çok güzeldir, aşık olmak bambaşka..
Allah herkese sevdiği insanla beraber olmayı nasip eylesin.
Sözlük yazarlarının çok sevgilisi olsaydı veya daha doğrusu sevgili yapmak isteselerdi sözlük yazarı olmazlardı. Çünkü sevgilisi olan insan neden sözlükte takılsın, sevgilisi ile konuşmak varken ..
Belki de sevgilisi olan insanların sözlükten haberleri bile yoktur.
Belki de sevgilisi olan insanların sözlükten haberleri bile yoktur.
-Küfür ve argo kelimeler kullanmayın.
-Kızları övecek ve onlara kendini iyi hissettirecek cümleler kurun
-Takılmıyormş gibi hissettirmeyin
-"tamam, iyi , peki, aynen" gibi sıkıldığınızı düşündürecek kalıplar kullanmayın.
-Görüldü yapmayın.
-Kızları övecek ve onlara kendini iyi hissettirecek cümleler kurun
-Takılmıyormş gibi hissettirmeyin
-"tamam, iyi , peki, aynen" gibi sıkıldığınızı düşündürecek kalıplar kullanmayın.
-Görüldü yapmayın.
Bu başlıkta kendimi gördüm . Bence en tatlı , evlenilecek kızlar milenyum kızlarıdır.
Arkadaşlar size benden bir tavsiye. Kaçan kovalanır derler ya sevgiliniz eğer sizden ilgi gösteriyorsunuz diye ayrıldıysa çok kovalamışsınızdır o da yorulmuştur. Genelde yorulan taraf erkek olur . Artık kaçma zamanı sizdedir. Şimdi siz kaçın o kovalasın. Benden çok ilgi gösterdiğim için ayrılmıştı. Ama suratına bakmadım ve o yokken mutluymuş gibi yaptım. Hüznümü hiçbir zaman dışarı vurmadım . Ve kazanan taraf oldum. Eski sevgilim bu halimden rahatsız olmuş ve özlediği için bana mesaj atmıştı.
Gece pencereden atlayarak yurttan kaçmak ve tekrardan yurda girmek..
Tabikide en hesaplı ürünü "DOST" süt ve süt ürünleridir.
Bir derdim var,
Alıştığınızı kaybetmek nedir bilir misiniz?
Her gün görüp , aynı ortamda bulunup eskisi gibi davranamamak..
Yahut ellerine, yüzüne , gözüne baktığınızda içinizden bir parça eksildiğini tam anlamıyla hissetmek. Adeta paramparça olmak. Zor arkadaşlar, çok zor..
Ona kolayca alıştınız fakat yokluğuna alışmak çok zor..
Alıştığınızı kaybetmek nedir bilir misiniz?
Her gün görüp , aynı ortamda bulunup eskisi gibi davranamamak..
Yahut ellerine, yüzüne , gözüne baktığınızda içinizden bir parça eksildiğini tam anlamıyla hissetmek. Adeta paramparça olmak. Zor arkadaşlar, çok zor..
Ona kolayca alıştınız fakat yokluğuna alışmak çok zor..
Kitaba baktığınız zaman aşk kitabı diye alıp okuyasınız geliyor fakat okunmaya değer bir kitap değil. Daha üst düzey kitaplar var.