bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması5
- öldükten sonra bana ne olacak3
- ellerim bos gonlum hos2
- anın görüntüsü23
- enjoy im vaccinated3
- erkekler neden erken ölür3
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- her kadın güzeldir3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- günün şiiri6
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- her insanın bir cini olması8
- bik bik'in mutfağına konuk olmak8
- içtim şarabı13
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- genç görünmeye çalışmak3
- rakı sevmemek7
- kadir inanır22
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- şafak çak3
- avrupada hava sıcaklıkları2
- hayalet gibi bir insan olmak3
- aşure yapan sözlük kızları7
- büstiyer2
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- çift katlı otobüs3
- venezuella depremi3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- kemalist dünya24
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- dümbelettin efendi2
- sosyal medya aranmaktır2
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- japonya7
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- true'nun çaylak olması16
- çok güzel ama manyak kadın7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- of çok sıkıcı olmanız2
- insan olmaya ceyrek kala3
- mustafa kemal atatürk7
entry'ler (9)
aşk azalarak biten bir kavramdır bana göre. sevgi değil..
sevgi ve aşk birbirinden çok farklıdır. çünkü sevgi hiçbir zaman bitmez o bir duygudur. aşk ise gerçek olmadığı sürece biter, azalarak..
Lakin sevmek çok güzeldir, aşık olmak bambaşka..
Allah herkese sevdiği insanla beraber olmayı nasip eylesin.
sevgi ve aşk birbirinden çok farklıdır. çünkü sevgi hiçbir zaman bitmez o bir duygudur. aşk ise gerçek olmadığı sürece biter, azalarak..
Lakin sevmek çok güzeldir, aşık olmak bambaşka..
Allah herkese sevdiği insanla beraber olmayı nasip eylesin.
Sözlük yazarlarının çok sevgilisi olsaydı veya daha doğrusu sevgili yapmak isteselerdi sözlük yazarı olmazlardı. Çünkü sevgilisi olan insan neden sözlükte takılsın, sevgilisi ile konuşmak varken ..
Belki de sevgilisi olan insanların sözlükten haberleri bile yoktur.
Belki de sevgilisi olan insanların sözlükten haberleri bile yoktur.
-Küfür ve argo kelimeler kullanmayın.
-Kızları övecek ve onlara kendini iyi hissettirecek cümleler kurun
-Takılmıyormş gibi hissettirmeyin
-"tamam, iyi , peki, aynen" gibi sıkıldığınızı düşündürecek kalıplar kullanmayın.
-Görüldü yapmayın.
-Kızları övecek ve onlara kendini iyi hissettirecek cümleler kurun
-Takılmıyormş gibi hissettirmeyin
-"tamam, iyi , peki, aynen" gibi sıkıldığınızı düşündürecek kalıplar kullanmayın.
-Görüldü yapmayın.
Bu başlıkta kendimi gördüm . Bence en tatlı , evlenilecek kızlar milenyum kızlarıdır.
Arkadaşlar size benden bir tavsiye. Kaçan kovalanır derler ya sevgiliniz eğer sizden ilgi gösteriyorsunuz diye ayrıldıysa çok kovalamışsınızdır o da yorulmuştur. Genelde yorulan taraf erkek olur . Artık kaçma zamanı sizdedir. Şimdi siz kaçın o kovalasın. Benden çok ilgi gösterdiğim için ayrılmıştı. Ama suratına bakmadım ve o yokken mutluymuş gibi yaptım. Hüznümü hiçbir zaman dışarı vurmadım . Ve kazanan taraf oldum. Eski sevgilim bu halimden rahatsız olmuş ve özlediği için bana mesaj atmıştı.
Gece pencereden atlayarak yurttan kaçmak ve tekrardan yurda girmek..
Tabikide en hesaplı ürünü "DOST" süt ve süt ürünleridir.
Bir derdim var,
Alıştığınızı kaybetmek nedir bilir misiniz?
Her gün görüp , aynı ortamda bulunup eskisi gibi davranamamak..
Yahut ellerine, yüzüne , gözüne baktığınızda içinizden bir parça eksildiğini tam anlamıyla hissetmek. Adeta paramparça olmak. Zor arkadaşlar, çok zor..
Ona kolayca alıştınız fakat yokluğuna alışmak çok zor..
Alıştığınızı kaybetmek nedir bilir misiniz?
Her gün görüp , aynı ortamda bulunup eskisi gibi davranamamak..
Yahut ellerine, yüzüne , gözüne baktığınızda içinizden bir parça eksildiğini tam anlamıyla hissetmek. Adeta paramparça olmak. Zor arkadaşlar, çok zor..
Ona kolayca alıştınız fakat yokluğuna alışmak çok zor..
Kitaba baktığınız zaman aşk kitabı diye alıp okuyasınız geliyor fakat okunmaya değer bir kitap değil. Daha üst düzey kitaplar var.