bugün
- sözlükte yokluğu hissedilen yazarlar10
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı12
- filistin in ermeni soykırımını tanıması4
- sözlüğün aptal kaynaması12
- akrep burcu kadını ile uyumlu burçlar3
- burç geyiği yapana 2010 da olduğumuzu hatırlatmak3
- neden sevgilim yok4
- güney afrika7
- sözlüğün adalet terazisi3
- erkeklerin boy tahmini yapması5
- üstteki yazarın mesleğini tahmin etme7
- bir filmde ölüyü oynamak4
- türkiye12
- göbeksiz erkek4
- cepte düğüm olan kulaklık kablosu3
- 2026 dünya kupası40
- cinlerin geceleri tuvaletlerde takılması3
- futbol33
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez16
- güney afrika kanada maçını kim kazanır2
- velvet43
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle30
- nervio5
- kanada4
- japonya9
- herkesle iyi anlaşan insan18
- brezilya4
- falıma bakmak isteyen var mı24
- filmlerdeki sorgu sahneleri2
- ekonomi3
- et2
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz5
- zalican4
- göz makyajı2
- shark gitar2
- sözlük içi konularda başlık açmayınız2
- görükle de heyecanla gezen dört erkek2
- 19 yaşında kızla yatmak15
- hikayenizi size kendi hikayesi gibi anlatan arkadş2
- sözlüte karı var mı3
- era7capone2
- hamas3
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması4
- 25 haziran 2026 venezuela depremi7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- dünya13
- romatizma2
- artık uzatma ve penaltılar olabilecek2
- öbür sözlüğün kapısını çalıp sorulacak soru2
- hayatını kaybetmek4
entry'ler (334)
endonezya da var .
hadi atayizler bunu da açıklasın.
herşey çok qüzel olacak makarios.
eksi yöndür. çok dayak yedim, çok dayak attım, çok berabere kaldık. iyiki bunları yaşamışım, hep tecrübe bunlar.
kubbeler miğfer
camiiler kışlamız
müminler asker.
camiiler kışlamız
müminler asker.
yok öyle bişey kefereler.
bir teyze atasözüdür.
cevabım kadir şeker.
yaratmak allah cc mahsustur. hayırdır neyi yaratıyosunuz? üretmek, oluşturmak*
arkadaş herkes okuyup mühendis, doktor olmak zorunda değil ki. hayır burada sıkıntı aile baskısı. bu ders çalışan akranlarıma da kızamıyorum. adam aslında kabiliyetinin olduğu bir alana yönelse, belki de dünya zengini olacak. misal sanayi de yetenekliysen okulu bırakıp başlayacaksın. 5 yıl sonra hem maddi hem manevi huzurdasın. adamın matematikte yeteneği yok 12 yıl boşa okuyor sınıfa girip çıkıyor sonra işsizim diye ağlıyor. burada temel sorun aile baskısı ve özgüvensizlik, birey olamama.
-16 yaşında bir kardeşinizim.
-sevdiğin işi yapacaksın
-birey olmayı kavrayacaksın.
-anne baba dahil kimseye minnet eylemeyeceksin.
-hertürlü işi gocunmadan yapacaksın.
-o ne der bu ne der diye yaşamayacaksın. allah ne der diye yaşayacaksın.
-kimseye güvenme.
-16 yaşında bir kardeşinizim.
-sevdiğin işi yapacaksın
-birey olmayı kavrayacaksın.
-anne baba dahil kimseye minnet eylemeyeceksin.
-hertürlü işi gocunmadan yapacaksın.
-o ne der bu ne der diye yaşamayacaksın. allah ne der diye yaşayacaksın.
-kimseye güvenme.
sadece bruh diyorum.
sevdiğim kız( o da beni seviyor ama açılamadım) antepli kız efsane bişey sarışın mavigözlü aşığım.. :( taktikvarmı antepli reisler? kız bizim sınıfta liseliyim. taktikleri pmden atın lütfen..
şampiyonu inşallah yasin obuz ağa olacaktır. adalet dedimmi akan sular durur bizde. bum.
benim yok. en fazla5 yil surup bitecek. birton mutsuzluk olacak. zina yasanmasi icin zemin olusacak. berbat.ben evlenmeyi beklerim. tabii dogru hatun bulursak.
kadin da olsa erkekte olsa, imansiz olunca tum iyi insan büyüsü yok olduğu için 'iman' dir.
buradaki celiski sudur.. feminist kesilirler; sanki erkek cinayeti olmuyormus gibi kadin cinayeti diye aglarlar. feminist kesilirler; kadinlara pozitif ayrimcalik beklerler.
feministim derler; hesabi erkek odesin desturu ile yasarlar.
hicbir zaman adil olmadilar, olmuyorlar, olmayacaklar.
feministim derler; hesabi erkek odesin desturu ile yasarlar.
hicbir zaman adil olmadilar, olmuyorlar, olmayacaklar.
hayir. sorsan demokrattlardi. ama ne halifeligi kaldirirken, ne de seriati kaldirirken bu millete soruldu. 15 yil da secimsiz reis-i cumhurluk yapmistir. sorarsan demokratlar.
gölbaşı'na gelin beyler.
dış görünüşe bakan adamların olduğunu gösterir. nur yüzlü değilse neyleyim güzelliği kardeşim bum.