bugün
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- herkesle iyi anlaşan insan13
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle24
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi5
- truesuzluk2
- kadir inanır'ın vefatı7
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- japonya9
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı3
- 19 yaşında kızla yatmak14
- saraca finch house7
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı4
- 30 haziran 2026 fildişi sahili norveç maçı2
- aylık 321 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı3
- 29 haziran 2026 brezilya japonya maçı2
- 2 temmuz 2026 abd bosna hersek maçı2
- 1 temmuz 2026 fransa isveç maçı2
- demokratik kongo cumhuriyeti6
- kolombiya5
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- gana2
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı2
- amerika birleşik devletleri8
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- portekiz6
- cezayir3
- ingiltere2
- isviçre2
- mısır2
- avustralya2
- cüneyt arkın3
- ankara nın en güzel yanı7
- arjantin2
- hırvatistan4
- ekvador2
- norveç2
- meksika2
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak3
- fildişi sahili2
- bosna hersek5
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- senegal2
- brezilya2
- paraguay2
- belçika3
- fas4
entry'ler (334)
endonezya da var .
hadi atayizler bunu da açıklasın.
herşey çok qüzel olacak makarios.
eksi yöndür. çok dayak yedim, çok dayak attım, çok berabere kaldık. iyiki bunları yaşamışım, hep tecrübe bunlar.
kubbeler miğfer
camiiler kışlamız
müminler asker.
camiiler kışlamız
müminler asker.
yok öyle bişey kefereler.
bir teyze atasözüdür.
cevabım kadir şeker.
yaratmak allah cc mahsustur. hayırdır neyi yaratıyosunuz? üretmek, oluşturmak*
arkadaş herkes okuyup mühendis, doktor olmak zorunda değil ki. hayır burada sıkıntı aile baskısı. bu ders çalışan akranlarıma da kızamıyorum. adam aslında kabiliyetinin olduğu bir alana yönelse, belki de dünya zengini olacak. misal sanayi de yetenekliysen okulu bırakıp başlayacaksın. 5 yıl sonra hem maddi hem manevi huzurdasın. adamın matematikte yeteneği yok 12 yıl boşa okuyor sınıfa girip çıkıyor sonra işsizim diye ağlıyor. burada temel sorun aile baskısı ve özgüvensizlik, birey olamama.
-16 yaşında bir kardeşinizim.
-sevdiğin işi yapacaksın
-birey olmayı kavrayacaksın.
-anne baba dahil kimseye minnet eylemeyeceksin.
-hertürlü işi gocunmadan yapacaksın.
-o ne der bu ne der diye yaşamayacaksın. allah ne der diye yaşayacaksın.
-kimseye güvenme.
-16 yaşında bir kardeşinizim.
-sevdiğin işi yapacaksın
-birey olmayı kavrayacaksın.
-anne baba dahil kimseye minnet eylemeyeceksin.
-hertürlü işi gocunmadan yapacaksın.
-o ne der bu ne der diye yaşamayacaksın. allah ne der diye yaşayacaksın.
-kimseye güvenme.
sadece bruh diyorum.
sevdiğim kız( o da beni seviyor ama açılamadım) antepli kız efsane bişey sarışın mavigözlü aşığım.. :( taktikvarmı antepli reisler? kız bizim sınıfta liseliyim. taktikleri pmden atın lütfen..
şampiyonu inşallah yasin obuz ağa olacaktır. adalet dedimmi akan sular durur bizde. bum.
benim yok. en fazla5 yil surup bitecek. birton mutsuzluk olacak. zina yasanmasi icin zemin olusacak. berbat.ben evlenmeyi beklerim. tabii dogru hatun bulursak.
kadin da olsa erkekte olsa, imansiz olunca tum iyi insan büyüsü yok olduğu için 'iman' dir.
buradaki celiski sudur.. feminist kesilirler; sanki erkek cinayeti olmuyormus gibi kadin cinayeti diye aglarlar. feminist kesilirler; kadinlara pozitif ayrimcalik beklerler.
feministim derler; hesabi erkek odesin desturu ile yasarlar.
hicbir zaman adil olmadilar, olmuyorlar, olmayacaklar.
feministim derler; hesabi erkek odesin desturu ile yasarlar.
hicbir zaman adil olmadilar, olmuyorlar, olmayacaklar.
hayir. sorsan demokrattlardi. ama ne halifeligi kaldirirken, ne de seriati kaldirirken bu millete soruldu. 15 yil da secimsiz reis-i cumhurluk yapmistir. sorarsan demokratlar.
gölbaşı'na gelin beyler.
dış görünüşe bakan adamların olduğunu gösterir. nur yüzlü değilse neyleyim güzelliği kardeşim bum.