bugün
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- türk kızı egosu6
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- hızlı para kazanmanın yolları12
- evlenmeden önce karıyı ekspertize sokmak3
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor7
- güzel huylu kezo4
- zaman baba zaman anne zaman çocuk3
- vajinizm2
- yazarların imza parfümleri14
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- tramer kaydı olan kız4
- saygıdeğer birader yazarlar5
- erkekler neden az yaşar10
- al kardeşim elimi verdim sana2
- yobazla muhafazakar arasındaki fark3
- halil ergün2
- biat kültürü3
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- pkk nasıl biter5
- bir insanı sevmek12
- 2026 dünya kupası23
- artık sevmeyeceğim2
- dünya11
- toz yumrususun unutma2
- yargıcı3
- wowturkey3
- mutluluğun fark edilmemesi9
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- yaratıcı çıkma teklifleri4
- kemal kılıçdaroğlu19
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- türkiye'deki suriyeli sayısı 2 milyon 265 bin3
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- futbol17
- kıskanmak7
- bidat2
- lise5
- akp aslında yok her şey dekor5
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler8
- türk kızıyla konuşmak vs rus kızıyla konuşmak2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- ilk buluşmada müzeye götüren erkek2
- amerika birleşik devletleri5
- pasportta kürt ve suriyeli etniğini belirtmek4
- psikiyatrın evini ziyaret etmesi3
entry'ler (39)
bol giyerim dar nedir. merak edenler zaten tenimi görür tabi ben izin verirsem. yani dar giymek, elbise ile vücut bir olmaz. ikisi ayrı dünyaların yaratıkları arada biraz mesafe olmalı. dış görünüşte zaten kız veya erkek farketmez benim için zekiler tercihimdir.
(bkz: sapiosexual)
(bkz: sapiosexual)
http://www.uludagsozluk.c...3%BCkten-gitsin/&w=bg
bence burdaki yorumlara tekrar bir göz atmanızı tavsiye ederim.
bence burdaki yorumlara tekrar bir göz atmanızı tavsiye ederim.
hiç kimse annesinin karnında yazar olmadı. unutmayalım ki en uzun yolculuklar bile küçük adımlarla başlar. şunu da hatırlatayım her geçen elbet bir gün geçilir. bir yazar olduğunu düşünen birisinin böyle saçma bir safsatadan bahsetmesi, evet bunu gerçekten istemesi benim bakış açımdan çok tuhaf birisi olduğunu düşünüyorum. kendini beğenen başkalarını beğenmez kim olursak olalım adımlarımıza dikkat etmeliyiz yoksa sonunda çukura düşen yine biz oluruz. sizlere bir arkadaşımın sözünü paylaşmak istiyorum, ''eğer bir ejderhanın özgürlüğünü elinden alırsanız kendi kendinizin sonunu getirmiş olursunuz. her ejderha dünyaya gelmeden önce bir yumurtanın içindeydi şimdi ise devasal bir ateş efendisine dönüşmüştür. eğer siz yanmak istemiyorsanız gidin kendi alanınızda uçun, aksi takdirde yanar ve küllerinizle düşmanlarınızın önünde rezil olursunuz.'' yanlış anlaşılmasın burada asla bir tehdit yoktur aksine bir ihtar vardır. kim yanarsa bunu sadece kendi istediği için yapmıştır sonuçta beyinleri tutsak olmayan yazarlarız biz. onları böyle dar düşüncelerle tutsak etmek çokta mantıklı bir hareket olmaz.
Not; Kimseyi küçümsemeyin, sadece keşfedin bakarsınız ki kendinizi bulursunuz.
Not; Kimseyi küçümsemeyin, sadece keşfedin bakarsınız ki kendinizi bulursunuz.
tamam tayyip' i severim ama buna kesinlikle çüş derim insan bir yerden sonra durmasını bilecek.
bu kim olduğuma bağlı. eğer yolda yürürken tanıştığım biriyse kesinlikle bana uyar. çünkü yolda giderken tanışan insanlar asosyaldir, güvenilir, onu tanımak için daha çok zaman harcarsınız hiç yoktan önyargınız yoktur o kişiye karşı ben bunu severim. fakat bir ortamda tanımışsam o muhabbet fazla yürümez zaten hakkında bazı şeyler duymuşumdur, sonra çevremdeki insanların yığınla önyargı ve palavraları sürekli kafamın etrafında kara bulutlar gibi dolanır durur. bu da beni rahatsız eder ama şunu söylemeliyim ki ben kesinlikle ön yargılı biri değilim. herkese bir şans veririm. kurşun namludan sadece bir defa çıkar geri dönüşü olmayan bir yola girer. neyse bu kadar edebiyat yeter kısacası bir çaya hayır demem.
hayatımın olduğundan çok memnunum acısıyla veyahut tatlısıyla ne farkederki her günüm zaten aynı değil ki bu demek oluyor hayatımı değiştiren olaylar her gün gözümün önünden sessizce geçip gidiyor artık onları farkediyorum amma da gürültü yapıyorlar yaw.
şimdiye kadar asla kendim olmadım. bir başkası gibi yaşadım sadece yalnız olduğumda kendim oldum. yıllardır uludağ sözlüğü takip ediyorum fakat yeni üye oldum. ben önce ortamı süzerim sonra kafama yatarsa ortama girerim. asosyal bir hayatı tercih ederim sadece benimle konuşanla konuşur benimle yaşayanla yaşarım. beni takip edeni teşekkür anlamında bende onu takip ederim amacım beğenilmek veya beğenilmemek asla değil özellikle şunu merak ediyorum benim yazılarımı neden beğendi veya neden beğenmedi bu konuda neden bana katılıyorlar veya katılmıyorlar özelden mesaj atarlarsa memnun olurum atmazlarsa canları sağolsun. çok umursamaz bir tipimdir tabi karşımdakine öyle sezdiririm fakat bazen olayları oluruna bırakıp hayatımdan zevk almaktan bir adım bile geri durmam. bu gidişle daha çok şey itiraf ederim onlarda bana kalsın.
ben türküm ama hayatımda gördüğüm en muhteşem insanlar kürtler olduğunu gördüm. en soğuk kış günlerinde bile kar suyundan bir çay demler ve o sıcak tebessümleriyle size ikram ederler. yani kürt kardeşlerimin bu ülkede iç savaş çıkarması sadece bir teoriden ibarettir. bu ispat edilemez onlar sadece bizimle omuz omuza Çanakkale Savaşı'nda amansızca mücadele verir.
yazıyorum öyleyse varım.
1 ocak 2016 tarihi bir daha gelmeyecek.
TR:
Ey felek, ey evren bensiz dönme, ey kamer (ay) bensiz gitme
Ey felek bensiz gezme, ey ay bensiz ışıklanma
Ey yer küresi bensiz gitme, ey zaman bensiz geçme
Bensiz gitme, bensiz gitme
Ey yarım ey yarım, ey cesur, korkusuz ve pervasız yarım
Ey dilberim, ey sevgilim ey mahrem ve derdimi çekenim
Diğerleri seni aşk hitap ediyorlar ve ben seni aşk sultanı biliyorum
Ey diğerlerinin hayâlından daha yüksek, bensiz gitme, bensiz gitme
Ey âşıklar ey âşıklar herkes onun çehresini görürse
Aklı karışacak, huyu değişecek...
FA/TR:
Ey felek bi men megerd-o ey ghemer bi men merow
Ey felek bi men megerd-o ey ghemer bi men metab
Ey zemin bi men merow-ve ey zeman bi men merow
Bi men merow, bi men merow
Ey yar-e men ey yar-e men, ey yar-e bi zenhar-e men
Ey delber-o deldar-e men, ey merhem-o ghemkhar-e men
Digeranet eşgh mikhanend-o men soltan-e eşgh
Ey to balater ze vehm-e in-o an bi men merow, bi men merow
Ey aşeghan, ey aşeghan ankes ke bined ruy-e U
Şuride gerded eghl-e U, aşofte gerded khuy-e U...
FA:
اي فلك بي من مگرد و اي قمر بي من مرو
اي فلك بي من مگرد و اي قمر بي من متاب
اي زمين بي من مرو و اي زمان بي من مرو
بی من مرو بی من مرو
اي يار من اي يار من اي يار بي زنهار من
اي دلبر و دلدار من اي محرم و غمخوار من
ديگرانت عشق مي خوانند و من سلطان عشق
اي تو بالاتر ز وهم اين و آن بي من مرو، بی من مرو
اي عاشقان اي عاشقان آنكس كه بيند روي او
شوريده گردد عقل او آشفته گردد خوي او
Bu sözler kalbin aynası içindir sıradan insanlara gitmez.
Ey felek, ey evren bensiz dönme, ey kamer (ay) bensiz gitme
Ey felek bensiz gezme, ey ay bensiz ışıklanma
Ey yer küresi bensiz gitme, ey zaman bensiz geçme
Bensiz gitme, bensiz gitme
Ey yarım ey yarım, ey cesur, korkusuz ve pervasız yarım
Ey dilberim, ey sevgilim ey mahrem ve derdimi çekenim
Diğerleri seni aşk hitap ediyorlar ve ben seni aşk sultanı biliyorum
Ey diğerlerinin hayâlından daha yüksek, bensiz gitme, bensiz gitme
Ey âşıklar ey âşıklar herkes onun çehresini görürse
Aklı karışacak, huyu değişecek...
FA/TR:
Ey felek bi men megerd-o ey ghemer bi men merow
Ey felek bi men megerd-o ey ghemer bi men metab
Ey zemin bi men merow-ve ey zeman bi men merow
Bi men merow, bi men merow
Ey yar-e men ey yar-e men, ey yar-e bi zenhar-e men
Ey delber-o deldar-e men, ey merhem-o ghemkhar-e men
Digeranet eşgh mikhanend-o men soltan-e eşgh
Ey to balater ze vehm-e in-o an bi men merow, bi men merow
Ey aşeghan, ey aşeghan ankes ke bined ruy-e U
Şuride gerded eghl-e U, aşofte gerded khuy-e U...
FA:
اي فلك بي من مگرد و اي قمر بي من مرو
اي فلك بي من مگرد و اي قمر بي من متاب
اي زمين بي من مرو و اي زمان بي من مرو
بی من مرو بی من مرو
اي يار من اي يار من اي يار بي زنهار من
اي دلبر و دلدار من اي محرم و غمخوار من
ديگرانت عشق مي خوانند و من سلطان عشق
اي تو بالاتر ز وهم اين و آن بي من مرو، بی من مرو
اي عاشقان اي عاشقان آنكس كه بيند روي او
شوريده گردد عقل او آشفته گردد خوي او
Bu sözler kalbin aynası içindir sıradan insanlara gitmez.
bu lafın altından kalkamazsın.
ergenlik çağına girdiğimde hala günahsız olduğumu düşünmek benim ilk günahım oldu.
eğer bir sapiosexual isen işler değişir bro.
(bkz: sapiosexual)
(bkz: sapiosexual)
kendimi ele vermem gizlerim kim olduğumu çözemez kimse. basit gözükür zor yaşarım. sosyalliğin dibine batmışımdır. kısacası sen kimsen ben O' yum.
''Siyah, beyaz, düz, biseksüel, gey, lezbiyen, kısa, uzun, şişman, sıska, zengin, veya fakir olman umrumda değil. Bana karşı iyiysen, sana karşı iyi olurum. işte bu kadar basit.'' Eminem dinliyorum.
''bana beni geri ver.''
şimşeklerin efendisi diyordu buna halbuki o geceleri sevmeyen uykudan nefret eden bir şizofrendi. gözleri patlayacak gibiydi sanki ama daha neler olup bittiğinin o da farkında değildi. dahası onun için sabahlayacak bir gecesi bile yoktu.
öpmek veya öpmemek işte bütün mesele budur dostum. kahretsin bebeğim canın cennete...