bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- sözlüğün kırbacı3
- cristiano ronaldo'nun gençleşmesi2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız7
- öldükten sonra bana ne olacak4
- drone uçurmanın yasak olduğu ülke2
- erkekler neden erken ölür4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- tamar tanrıyar2
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- içtim şarabı13
- 1 kilometrelik gökdelen2
- şafak çak4
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- her insanın bir cini olması8
- kadir inanır22
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- owner of a lonely heart2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi2
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- enjoy im vaccinated3
- her kadın güzeldir3
- günün şiiri6
- rakı sevmemek7
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- cilveli dişi yazar botu2
- aşure yapan sözlük kızları7
- ellerim bos gonlum hos2
- kemalist dünya24
- genç görünmeye çalışmak3
- düşün ki o bunu okuyor16
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- hayalet gibi bir insan olmak3
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- true'nun çaylak olması16
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- çift katlı otobüs3
- venezuella depremi3
- üniversitelerin gereksiz olması16
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- çok güzel ama manyak kadın7
- avrupada hava sıcaklıkları2
entry'ler (2304)
ilgi orospusu olmak için çığlık çığlığa bağıran birine anasıyla ilgili öngörülerde bulunduğumuz cümleler söylesek sanırım rahatsız olmaz. hislerim öyle şeyler söylüyor ki.
protein bar. bir nevi çikolata gibi, tadellenin yandan yemişi. ekstra şeker / yağ katkısı olmaması ve çok yüksek protein oranı sayesinde (protein tozundan yapılıyormuş sanırım) tok tuttuğu için gündüz iş yerinde ara saat sağlıklı atıştırmalığı için ideal.
spor sonrası ve öncesi kullanan da çok fazla kişi var. spor yapmayan herhangi bir bireyim günlük protein ihtiyacını %25-30 kadar karşılıyor tek bir tanesi.(aşağı yukarı 2 yumurta kadar protein içeriyor)
tadını ben beğendim. tek sorunu 6,9 tl'lik fiyatı. carrefour, macrocenter gibi yerlerde satılıyor. migros'ta da varmış sanırım.
spor sonrası ve öncesi kullanan da çok fazla kişi var. spor yapmayan herhangi bir bireyim günlük protein ihtiyacını %25-30 kadar karşılıyor tek bir tanesi.(aşağı yukarı 2 yumurta kadar protein içeriyor)
tadını ben beğendim. tek sorunu 6,9 tl'lik fiyatı. carrefour, macrocenter gibi yerlerde satılıyor. migros'ta da varmış sanırım.
anası incelenmişlerin fantazisidir genellikle.
şehir güzel olsun diye yapılmış zaten de insanlarının yardımseverliği, arkadaşcanlılığı da bahsekonu edilmeli.
yalnız gittiğim 4 gün boyunca 1 dakika bile yalnız bırakılmadım ve gezdirildim. Hem de hiçbir şey karşılığında! Türkler daha mı misafirperver, Ruslar daha mı soğuk?
biraz daha düşünmek lazım.
yalnız gittiğim 4 gün boyunca 1 dakika bile yalnız bırakılmadım ve gezdirildim. Hem de hiçbir şey karşılığında! Türkler daha mı misafirperver, Ruslar daha mı soğuk?
biraz daha düşünmek lazım.
2 kalem pil ile çalışan el büyüklüğündeki ve baş parmak boyu kalınlığındaki walkmenleri beline takıp, içine koydugu toplam 12 şarkılık kasetten sevdiğim şarkı gelse de dinlesem diye beklemek zorunda kalan nesil olarak beni yaşlı hissettiren dileklerdir.
ben yaşlı değilikm sadece 31 yaşındayım; teknoloji fazla hızlı ilerliyor.
ben yaşlı değilikm sadece 31 yaşındayım; teknoloji fazla hızlı ilerliyor.
ben fenerbahçe başkanı'nın real madrid'in sadrazımına denk sayıldıgını hatırlıyorum. öyle bir antlaşma vardı.
kendi gibi olduğu andır.
ülkemiz de örnek alsın diye bu haberi yayarsın, "oo kelepir araç" diye bizimkiler bakanlıktaki memurlar için gider bu araçları satın alırlar.
Siz kendi başınıza idare edemezsiniz, ülke dağılır.
haftasonu içeriye arabayla girilip girilemediğini merak ettiğim kampüstür.
yardım lütfen.
yardım lütfen.
saat tutkunlarının gerçekten de otomatik olanlar hariç diğerlerinin yüzüne bakmadığını gördüm, saatleri araştırdıgım bu dönemde.
onlara sebebi neydi ki?
diye sorasım geliyor. 3-4 senede bir değiştirecekleri pilin masrafından kaçmıyorlardır tabiki. ama ne? pille uğraşmak hariç mantıklı bir gerekçe öğrenebilsem kafamda bir problem daha çözülecek.
onlara sebebi neydi ki?
diye sorasım geliyor. 3-4 senede bir değiştirecekleri pilin masrafından kaçmıyorlardır tabiki. ama ne? pille uğraşmak hariç mantıklı bir gerekçe öğrenebilsem kafamda bir problem daha çözülecek.
31 yaşında henüz başıma gelmeyen olay.
Haram denen şeyin şekli şemali şartı olmaz haram denmişse günahtır.
Ha burdaki sınırlı ehliyetli tiplere kalırsa dini savunmak, millet dinden çıkar. Hala alkol=kavga dövüş sanan öküzler var.
Alkol alınca tüm organlara ciddi zarar verdiğini düşünenler var. Halbuki 1 kadeh şarabın antioksidan özellikleri, kansere karşı, kalp hastalıklarına karşı etkilerini adamlar bilimsel olarak kanıtlamış; şimdi 1 kadehi geçmezsek günah yok mu? Vucuda zarar vermiyoruz? Dense mal gibi kalacaklar.
Ya da mesela bir kadeh alkol almaktan kat kat daha zararlı olan aşırı şeker tüketimi. Mesela bolca bal, tatlı, meyve vs tüketmek günah mı? Çok çok zararlı. Ya da şeker bayramında ikram edilen şeyleri geri çevirmemek günah mı?
Bir şeyi savunacaksanız, orta düzeyde zeka lazım. Ezberle olmuyor.
Ha burdaki sınırlı ehliyetli tiplere kalırsa dini savunmak, millet dinden çıkar. Hala alkol=kavga dövüş sanan öküzler var.
Alkol alınca tüm organlara ciddi zarar verdiğini düşünenler var. Halbuki 1 kadeh şarabın antioksidan özellikleri, kansere karşı, kalp hastalıklarına karşı etkilerini adamlar bilimsel olarak kanıtlamış; şimdi 1 kadehi geçmezsek günah yok mu? Vucuda zarar vermiyoruz? Dense mal gibi kalacaklar.
Ya da mesela bir kadeh alkol almaktan kat kat daha zararlı olan aşırı şeker tüketimi. Mesela bolca bal, tatlı, meyve vs tüketmek günah mı? Çok çok zararlı. Ya da şeker bayramında ikram edilen şeyleri geri çevirmemek günah mı?
Bir şeyi savunacaksanız, orta düzeyde zeka lazım. Ezberle olmuyor.
Hangi başarısı?
Az önce karşıyaka'da karşıma çıkan zat.
Seneee 1998, yaz ayı.. O günkü muyluluğumu, heyecanımı bugun kesinlikle 100-150 bin liralık bir araba hediye etseniz göremezsiniz bende..
Aylardır araştırıyordum. En son verdim kararı, o kadar önemli iş ki babamla gittik, aidata bayisine.. Ödemeyi yaptık, bilgisayar sonra gelecek.
Geldi. Mahallesine kaymakam gelmiş 1940'lar anadolu köylüsü gibi bir saygıyla karşıladım onu. Pentium işlemcili 3,2 gb harddiskli bilgisayarım.
Fifa 98 oldu ilk oyunum. Öyle güzel gelmişti ki fenerbahçe maçlarını hiç izleme, al burda oyna işte deseler itira etmezdi fanatik fenerli olarak.
Sonra o heyecan devam etmese de gelenek devam etti, fifa 99, fifa 2000 diye gitti oyun serisi.
Şimdi her ne kadar pes'çi de olsam ilk oyun dendi mi fifa gelir aklıma..
Aylardır araştırıyordum. En son verdim kararı, o kadar önemli iş ki babamla gittik, aidata bayisine.. Ödemeyi yaptık, bilgisayar sonra gelecek.
Geldi. Mahallesine kaymakam gelmiş 1940'lar anadolu köylüsü gibi bir saygıyla karşıladım onu. Pentium işlemcili 3,2 gb harddiskli bilgisayarım.
Fifa 98 oldu ilk oyunum. Öyle güzel gelmişti ki fenerbahçe maçlarını hiç izleme, al burda oyna işte deseler itira etmezdi fanatik fenerli olarak.
Sonra o heyecan devam etmese de gelenek devam etti, fifa 99, fifa 2000 diye gitti oyun serisi.
Şimdi her ne kadar pes'çi de olsam ilk oyun dendi mi fifa gelir aklıma..
Kaza geçiren insanlarla küçük mini minnacık beyniyle dalga geçmeye çalışan zavallıları ortaya çıkarmıştır.
Aldatabilecek bir kadın ve onu aldatmaya yarayacak ikinci bir kadın buldukları için.
Bir izmirli olarak söylüyorum, hiçbir şey kaybetmeyeceğiniz durumdur. Hem de hiç.
Tc kimlik no algoritmasından haberdar olmayanlarca merak edilir.