bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması5
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi2
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- öldükten sonra bana ne olacak3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- erkekler neden erken ölür3
- enjoy im vaccinated3
- cilveli dişi yazar botu2
- her kadın güzeldir3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- içtim şarabı13
- ellerim bos gonlum hos2
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- düşün ki o bunu okuyor16
- bik bik'in mutfağına konuk olmak8
- günün şiiri6
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- kadir inanır22
- rakı sevmemek7
- genç görünmeye çalışmak3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- aşure yapan sözlük kızları7
- şafak çak3
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- hayalet gibi bir insan olmak3
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- kemalist dünya24
- çift katlı otobüs3
- avrupada hava sıcaklıkları2
- büstiyer2
- venezuella depremi3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- true'nun çaylak olması16
- dümbelettin efendi2
- sosyal medya aranmaktır2
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- üniversitelerin gereksiz olması16
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- çok güzel ama manyak kadın7
- mustafa kemal atatürk7
entry'ler (2304)
ilgi orospusu olmak için çığlık çığlığa bağıran birine anasıyla ilgili öngörülerde bulunduğumuz cümleler söylesek sanırım rahatsız olmaz. hislerim öyle şeyler söylüyor ki.
protein bar. bir nevi çikolata gibi, tadellenin yandan yemişi. ekstra şeker / yağ katkısı olmaması ve çok yüksek protein oranı sayesinde (protein tozundan yapılıyormuş sanırım) tok tuttuğu için gündüz iş yerinde ara saat sağlıklı atıştırmalığı için ideal.
spor sonrası ve öncesi kullanan da çok fazla kişi var. spor yapmayan herhangi bir bireyim günlük protein ihtiyacını %25-30 kadar karşılıyor tek bir tanesi.(aşağı yukarı 2 yumurta kadar protein içeriyor)
tadını ben beğendim. tek sorunu 6,9 tl'lik fiyatı. carrefour, macrocenter gibi yerlerde satılıyor. migros'ta da varmış sanırım.
spor sonrası ve öncesi kullanan da çok fazla kişi var. spor yapmayan herhangi bir bireyim günlük protein ihtiyacını %25-30 kadar karşılıyor tek bir tanesi.(aşağı yukarı 2 yumurta kadar protein içeriyor)
tadını ben beğendim. tek sorunu 6,9 tl'lik fiyatı. carrefour, macrocenter gibi yerlerde satılıyor. migros'ta da varmış sanırım.
anası incelenmişlerin fantazisidir genellikle.
şehir güzel olsun diye yapılmış zaten de insanlarının yardımseverliği, arkadaşcanlılığı da bahsekonu edilmeli.
yalnız gittiğim 4 gün boyunca 1 dakika bile yalnız bırakılmadım ve gezdirildim. Hem de hiçbir şey karşılığında! Türkler daha mı misafirperver, Ruslar daha mı soğuk?
biraz daha düşünmek lazım.
yalnız gittiğim 4 gün boyunca 1 dakika bile yalnız bırakılmadım ve gezdirildim. Hem de hiçbir şey karşılığında! Türkler daha mı misafirperver, Ruslar daha mı soğuk?
biraz daha düşünmek lazım.
2 kalem pil ile çalışan el büyüklüğündeki ve baş parmak boyu kalınlığındaki walkmenleri beline takıp, içine koydugu toplam 12 şarkılık kasetten sevdiğim şarkı gelse de dinlesem diye beklemek zorunda kalan nesil olarak beni yaşlı hissettiren dileklerdir.
ben yaşlı değilikm sadece 31 yaşındayım; teknoloji fazla hızlı ilerliyor.
ben yaşlı değilikm sadece 31 yaşındayım; teknoloji fazla hızlı ilerliyor.
ben fenerbahçe başkanı'nın real madrid'in sadrazımına denk sayıldıgını hatırlıyorum. öyle bir antlaşma vardı.
kendi gibi olduğu andır.
ülkemiz de örnek alsın diye bu haberi yayarsın, "oo kelepir araç" diye bizimkiler bakanlıktaki memurlar için gider bu araçları satın alırlar.
Siz kendi başınıza idare edemezsiniz, ülke dağılır.
haftasonu içeriye arabayla girilip girilemediğini merak ettiğim kampüstür.
yardım lütfen.
yardım lütfen.
saat tutkunlarının gerçekten de otomatik olanlar hariç diğerlerinin yüzüne bakmadığını gördüm, saatleri araştırdıgım bu dönemde.
onlara sebebi neydi ki?
diye sorasım geliyor. 3-4 senede bir değiştirecekleri pilin masrafından kaçmıyorlardır tabiki. ama ne? pille uğraşmak hariç mantıklı bir gerekçe öğrenebilsem kafamda bir problem daha çözülecek.
onlara sebebi neydi ki?
diye sorasım geliyor. 3-4 senede bir değiştirecekleri pilin masrafından kaçmıyorlardır tabiki. ama ne? pille uğraşmak hariç mantıklı bir gerekçe öğrenebilsem kafamda bir problem daha çözülecek.
31 yaşında henüz başıma gelmeyen olay.
Haram denen şeyin şekli şemali şartı olmaz haram denmişse günahtır.
Ha burdaki sınırlı ehliyetli tiplere kalırsa dini savunmak, millet dinden çıkar. Hala alkol=kavga dövüş sanan öküzler var.
Alkol alınca tüm organlara ciddi zarar verdiğini düşünenler var. Halbuki 1 kadeh şarabın antioksidan özellikleri, kansere karşı, kalp hastalıklarına karşı etkilerini adamlar bilimsel olarak kanıtlamış; şimdi 1 kadehi geçmezsek günah yok mu? Vucuda zarar vermiyoruz? Dense mal gibi kalacaklar.
Ya da mesela bir kadeh alkol almaktan kat kat daha zararlı olan aşırı şeker tüketimi. Mesela bolca bal, tatlı, meyve vs tüketmek günah mı? Çok çok zararlı. Ya da şeker bayramında ikram edilen şeyleri geri çevirmemek günah mı?
Bir şeyi savunacaksanız, orta düzeyde zeka lazım. Ezberle olmuyor.
Ha burdaki sınırlı ehliyetli tiplere kalırsa dini savunmak, millet dinden çıkar. Hala alkol=kavga dövüş sanan öküzler var.
Alkol alınca tüm organlara ciddi zarar verdiğini düşünenler var. Halbuki 1 kadeh şarabın antioksidan özellikleri, kansere karşı, kalp hastalıklarına karşı etkilerini adamlar bilimsel olarak kanıtlamış; şimdi 1 kadehi geçmezsek günah yok mu? Vucuda zarar vermiyoruz? Dense mal gibi kalacaklar.
Ya da mesela bir kadeh alkol almaktan kat kat daha zararlı olan aşırı şeker tüketimi. Mesela bolca bal, tatlı, meyve vs tüketmek günah mı? Çok çok zararlı. Ya da şeker bayramında ikram edilen şeyleri geri çevirmemek günah mı?
Bir şeyi savunacaksanız, orta düzeyde zeka lazım. Ezberle olmuyor.
Hangi başarısı?
Az önce karşıyaka'da karşıma çıkan zat.
Seneee 1998, yaz ayı.. O günkü muyluluğumu, heyecanımı bugun kesinlikle 100-150 bin liralık bir araba hediye etseniz göremezsiniz bende..
Aylardır araştırıyordum. En son verdim kararı, o kadar önemli iş ki babamla gittik, aidata bayisine.. Ödemeyi yaptık, bilgisayar sonra gelecek.
Geldi. Mahallesine kaymakam gelmiş 1940'lar anadolu köylüsü gibi bir saygıyla karşıladım onu. Pentium işlemcili 3,2 gb harddiskli bilgisayarım.
Fifa 98 oldu ilk oyunum. Öyle güzel gelmişti ki fenerbahçe maçlarını hiç izleme, al burda oyna işte deseler itira etmezdi fanatik fenerli olarak.
Sonra o heyecan devam etmese de gelenek devam etti, fifa 99, fifa 2000 diye gitti oyun serisi.
Şimdi her ne kadar pes'çi de olsam ilk oyun dendi mi fifa gelir aklıma..
Aylardır araştırıyordum. En son verdim kararı, o kadar önemli iş ki babamla gittik, aidata bayisine.. Ödemeyi yaptık, bilgisayar sonra gelecek.
Geldi. Mahallesine kaymakam gelmiş 1940'lar anadolu köylüsü gibi bir saygıyla karşıladım onu. Pentium işlemcili 3,2 gb harddiskli bilgisayarım.
Fifa 98 oldu ilk oyunum. Öyle güzel gelmişti ki fenerbahçe maçlarını hiç izleme, al burda oyna işte deseler itira etmezdi fanatik fenerli olarak.
Sonra o heyecan devam etmese de gelenek devam etti, fifa 99, fifa 2000 diye gitti oyun serisi.
Şimdi her ne kadar pes'çi de olsam ilk oyun dendi mi fifa gelir aklıma..
Kaza geçiren insanlarla küçük mini minnacık beyniyle dalga geçmeye çalışan zavallıları ortaya çıkarmıştır.
Aldatabilecek bir kadın ve onu aldatmaya yarayacak ikinci bir kadın buldukları için.
Bir izmirli olarak söylüyorum, hiçbir şey kaybetmeyeceğiniz durumdur. Hem de hiç.
Tc kimlik no algoritmasından haberdar olmayanlarca merak edilir.