bugün

nurseya

sözlükte akşam saatleri oluşan seviyesiz başlıkları haklı olarak eleştirmek istemiş, ancak bunu yaparken (bkz: topunuzun penisi kopsun) diye başlık açmış yazardır.

amacı sözlükteki gereksiz edepsiz başlıkları kaldırtmak, savunduğu tez ise onların anlayacağı dilden konuşmak..mış.

gerçekten böyle düşünen bir yazar edepsiz başlık sahiplerine özel mesaj yoluyla anladığı dilden konuşsa ya ?

ya da zorda kalınca 'istediğim gibi başlık açarım seni ilgilendirmez' diyerek kaçmasa ya ?

ne farkı kaldı eleştirdiklerinden ?

bu riyakarlık.
© copyright 2005 - 2026