bugün

giant killing

26 bölümüde izledim umarım devam eder,çok güzeldi gerçekten sonu,taraftar-kulüp-oyuncular 3´lüsü eğer birlikte birlik olurlarsa neler olacağını gösterdi,Fenerbahçe yöneticilerine izlettirmek lazım bunu.
© copyright 2005 - 2026