istanbulkart

55 tlye 200 binimlik hak tanıdığını duyduğumda sevindiğim ama 1 ay içerisinde kullanmam gerektiğini duyduğumda üzüldüğüm kart sistemidir.zaten belediyeler şartsız bir güzellik yapsa şaşardım.
© copyright 2005 - 2026