command and conquer red alert 3

keşke sadece ra2 nin grafiklerini az buçuk düzeltip oyun dinamiklerini aynı bırakıp bir de multiplayer sistemi getirip sürselerdi piyasaya. denize kurulmalar falan hakkaten sacma oldu.
© copyright 2005 - 2026