bugün

balyancho

19 un sonlarıydı galiba tanışmak eylemine gerçek anlamda hasıl olduk, gel gör ki acıdım ben o sensiz geçen 19 yıla...
20 nin sonları olsa gerek şu içinde bulunduğum zamanlar da bakıyorum da abicim yok ben görmedim/tanımadım senin kadar eğlenceli bir insan yahfu...

ayrıca *
© copyright 2005 - 2026