bugün
- velvet42
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez13
- 2026 dünya kupası36
- göte giren şemsiye5
- deniz baykal7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- herkesle iyi anlaşan insan13
- japonya8
- şemso buraya bak koçum2
- ciguli kral7
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- ispanya3
- 28 06 2026 gazi koşusu2
- 29 haziran 2026 brezilya japonya maçı3
- mısır3
- belçika4
- atatürk yaşasaydı milliyetçi olmazdı diyen tip2
- isveç2
- hollanda2
- atatürk'e evet kemalizm'e hayır diyen tayfa2
- şeriatın modern dünyaya uygun olmaması2
- 19 yaşında kızla yatmak14
- ekvador3
- amerika birleşik devletleri9
- fildişi sahili3
- kadir inanır'ın vefatı7
- iran3
- almanya6
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı3
- 100 yıl önceki anlayışla atatürkçülük yapılmaz2
- yeni zelanda2
- paraguay3
- 2026 dünya kupası g grubu2
- avustralya3
- fas5
- brezilya3
- bosna hersek6
- isviçre3
- saraca finch house7
- kanada2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- truesuzluk3
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- güney afrika4
- meksika3
- 4 temmuz 2026 kolombiya gana maçı2
- 3 temmuz 2026 isviçre cezayir maçı2
- 1 temmuz 2026 ingiltere demokratik kongo maçı2
hakkında gece gece entry yazılınca bende kaşındım yazıyorum şimdi.
çap denilen hede yapılacaksa fakülte içindeki uzak bölüm seçilmelidir. uzak bölüm derken misal; uluslararası ilişkiler-ekonomi, felsefe-matematik, endüstri mühendisliği-bilgisayar mühendisliği gibi ortak ders sayısı olabildiğince az bölüm seçilmelidir. eğer işletme okuyup ekonomi çap yapacaksanız yapmayın. yazıktır. iş bakımından eğer böyle bir avantaj sağlayacağını da düşünmeyin. ama güzel bir şeydir orası ayrı. eğer çap yapacağım diye dil öğrenmekten, sosyal hayattan kopmaktan, sevişmekten* uzak kalacaksanız değmez.
üniversite eğer fakülteler arası çap yapabilme imkanı sunuyorsa mesela gidilmek istenen ancak ösym yüzünden gidilemeyen bölümler okunabilir.
ör: tarih-hukuk. lakin dikkat edilmesi gereken husus hukuk çap yapılacaksa hayattan bazı şeyler gidebilir. çünkü iki bölüme zaman yetmeyecek ve sabrın sonunda isyan bayrağı çekilecekse "lan ben çap yapayım deyü masterlık notu yedim bitirdim uleyn" diyebilirsiniz.
en sonunda demek istenilen, gelecek nesli uyarmak isteyen şu entry der ki: "ey notu tavan yapmış zat, bi anlık gaza gelme. amin"
çap denilen hede yapılacaksa fakülte içindeki uzak bölüm seçilmelidir. uzak bölüm derken misal; uluslararası ilişkiler-ekonomi, felsefe-matematik, endüstri mühendisliği-bilgisayar mühendisliği gibi ortak ders sayısı olabildiğince az bölüm seçilmelidir. eğer işletme okuyup ekonomi çap yapacaksanız yapmayın. yazıktır. iş bakımından eğer böyle bir avantaj sağlayacağını da düşünmeyin. ama güzel bir şeydir orası ayrı. eğer çap yapacağım diye dil öğrenmekten, sosyal hayattan kopmaktan, sevişmekten* uzak kalacaksanız değmez.
üniversite eğer fakülteler arası çap yapabilme imkanı sunuyorsa mesela gidilmek istenen ancak ösym yüzünden gidilemeyen bölümler okunabilir.
ör: tarih-hukuk. lakin dikkat edilmesi gereken husus hukuk çap yapılacaksa hayattan bazı şeyler gidebilir. çünkü iki bölüme zaman yetmeyecek ve sabrın sonunda isyan bayrağı çekilecekse "lan ben çap yapayım deyü masterlık notu yedim bitirdim uleyn" diyebilirsiniz.
en sonunda demek istenilen, gelecek nesli uyarmak isteyen şu entry der ki: "ey notu tavan yapmış zat, bi anlık gaza gelme. amin"
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar