bugün

iran vs abd

hangi taraf saldırırsa o taraf kaybeder. abd amerika kıtasından çıkıp gelip düzenli ordusu olan atom enerjisi ile uğraşan bir devlete giremez. iran da asyadan kalkıp amerikaya gidemez. anca atışırlar karşılıklı.
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026