bugün

beşiktaş

hafta içinde robinho'nun kadroya katılması ve holosko, delgado gibi naçizane arkadaşlarımızın inşaallah takımdan ayrılması ile daha bir iyi olacak takım.

adam robinho lan. bugün sahada olsa bizim ayağı tutukların kale önünde heba ettiği pozisyonların bir kaçtanesini hadi bilemedin ikisini kesin atardı.

ayrıca bugün hayırlı bir yenilgi yaşamış takımdır.

(#9114533)

altinkaya'nın da uyarısıyla bir kadro da biz atalım ortaya haydin.

hakan(cenk/rüştü)
rıdvan-sakatlığı bitince(ekrem)-toraman(sivok-sakat)-ferrari(zapo)-üzülmez(köybaşı)
ernst-necip
robinho(nihat)-guti-quaresma
bobo(sercan-gelirse)

schuster karşısında boynumuz kıldan incedir, orası ayrı.
© copyright 2005 - 2026