bugün
- ilişkiye bir süre ara vermek9
- 19 yaşında kızla yatmak12
- herkesle iyi anlaşan insan3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız11
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi7
- unutulmayan sadakat örnekleri4
- ankara nın en güzel yanı5
- elon musk2
- kemalist dünya25
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar3
- kucaklaşma günü2
- tamar tanrıyar4
- su içmek2
- ilkin aydın2
- abd'nin iran'ı sıfırlaması3
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- mola4
- anın görüntüsü23
- üniversitelerin gereksiz olması17
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- ankara3
- 1 temmuz kabotaj bayramı5
- genç olmanın en güzel yanı6
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- ilgi manyağı4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- ona bir şey söyle11
- eski eşle tekrar evlenmek5
- kadir inanır22
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- içtim şarabı13
- genç görünmeye çalışmak7
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- sözlükteki gizli düşmanım10
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- bir şeyler söyle4
- velvet28
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- true'nun çaylak olması16
- gitme diye yalvarmak6
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- her insanın bir cini olması8
- versuch2
beşiktaş'ın bu sezonki ilk mağlubiyetini aldığı maç.
maç her iki takım için gitti geldi, nitekim kazanan ibb oldu, tebrik etmek gerekir.
beşiktaş maçın ilk 10 dakikasında kaçırdığı feci gollerden sadece 1-2 hatta sadece 1 tanesini atsa muhtemelen farka koşacağı bir maç olurdu. ama top çizgiyi geçmedi ve atamayana atarlar kuralı işledi.
takımdaki bireysel hatalara, oyuncu performanslarındaki yetersizliklere gelmeden evvel asıl mühim olan birinin - ve bu kişi ne biçim işse tayfur hoca olmasa gerekiyor - schuster'e rakipleri anlatması gerekiyor. mesela ibb beşiktaş'ın belalısıdır, her maçta yırtınır biz bunu biliyoruz ama hoca bunu bilmiyor. en azından artık yavaş yavaş öğrenmekte.
hayırlı yenilgiler vardır, bu da onlardan biriydi benim için. bu takımdan ümidim çok yüksek ama pembe gözlüklerden ziyade, çelik gözlükler her zaman daha çok iş görür. geçen sene hem fb hem gs anadolu takımlarının lig başı formsuzluğundan yararlanmış ve ilk haftaları kayıpsız geçmişti nitekim sonra patlak tekere döndüler.
bu açıdan bu yenilgi bazı gerçekleri su yüzüne çıkarmak için bizim için çok iyi oldu, tekere yama yapmak yerine yenisini takabilmek adına.
baktığımız vakit bir kez daha gördük ki, sağ bekte oynayacak adam rıdvan dönene kadar, ekrem'dir,
delgado ve holosko siyah beyaz forma ile miladını doldurmuştur ve artık ne olur gitmelidir.
ve en dikkat çekicisi ise daha iyisi olmadığı sürece bobo bu takımın bankosudur,
elinde necip varsa oynamalıdır,
elinde guti varsa ve şikayeti yoksa oynamalıdır.
nitekim biz tribünden bunu seziyoruz, lakin kapalı kapılar ardından ne var ne yok bunu sadece schuster bile.
bu yenilgi ayrıca "robinho'ya ne gerek var yææ" diyen evvel zaman akıllılar içinde gelsin, robinho bugün sahada olsa son vuruşları iyi yapsa daha ilk yarıda 3-0, 4-0 olurdu.
o nedenle hafta içinde takıma katılacak robinho, büyük bir silah olacaktır.
uzun lafın kısası, erken gelen uyarı her zaman güzeldir,
hayırlıdır.
moral bozmak, kafaya takmak yok,
geçen senenin patlak tekerlerini,
bu senenin umutsuz vakalarının haset dolu ağız ishallerine gülüp geçmek var.
en önemlisi sabır var,
biz kimlere sabretmedik,
bu takım ve bu heyet ki sabrı en çok hak eden.
maç her iki takım için gitti geldi, nitekim kazanan ibb oldu, tebrik etmek gerekir.
beşiktaş maçın ilk 10 dakikasında kaçırdığı feci gollerden sadece 1-2 hatta sadece 1 tanesini atsa muhtemelen farka koşacağı bir maç olurdu. ama top çizgiyi geçmedi ve atamayana atarlar kuralı işledi.
takımdaki bireysel hatalara, oyuncu performanslarındaki yetersizliklere gelmeden evvel asıl mühim olan birinin - ve bu kişi ne biçim işse tayfur hoca olmasa gerekiyor - schuster'e rakipleri anlatması gerekiyor. mesela ibb beşiktaş'ın belalısıdır, her maçta yırtınır biz bunu biliyoruz ama hoca bunu bilmiyor. en azından artık yavaş yavaş öğrenmekte.
hayırlı yenilgiler vardır, bu da onlardan biriydi benim için. bu takımdan ümidim çok yüksek ama pembe gözlüklerden ziyade, çelik gözlükler her zaman daha çok iş görür. geçen sene hem fb hem gs anadolu takımlarının lig başı formsuzluğundan yararlanmış ve ilk haftaları kayıpsız geçmişti nitekim sonra patlak tekere döndüler.
bu açıdan bu yenilgi bazı gerçekleri su yüzüne çıkarmak için bizim için çok iyi oldu, tekere yama yapmak yerine yenisini takabilmek adına.
baktığımız vakit bir kez daha gördük ki, sağ bekte oynayacak adam rıdvan dönene kadar, ekrem'dir,
delgado ve holosko siyah beyaz forma ile miladını doldurmuştur ve artık ne olur gitmelidir.
ve en dikkat çekicisi ise daha iyisi olmadığı sürece bobo bu takımın bankosudur,
elinde necip varsa oynamalıdır,
elinde guti varsa ve şikayeti yoksa oynamalıdır.
nitekim biz tribünden bunu seziyoruz, lakin kapalı kapılar ardından ne var ne yok bunu sadece schuster bile.
bu yenilgi ayrıca "robinho'ya ne gerek var yææ" diyen evvel zaman akıllılar içinde gelsin, robinho bugün sahada olsa son vuruşları iyi yapsa daha ilk yarıda 3-0, 4-0 olurdu.
o nedenle hafta içinde takıma katılacak robinho, büyük bir silah olacaktır.
uzun lafın kısası, erken gelen uyarı her zaman güzeldir,
hayırlıdır.
moral bozmak, kafaya takmak yok,
geçen senenin patlak tekerlerini,
bu senenin umutsuz vakalarının haset dolu ağız ishallerine gülüp geçmek var.
en önemlisi sabır var,
biz kimlere sabretmedik,
bu takım ve bu heyet ki sabrı en çok hak eden.
Gündemdeki Haberler