bugün
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- ideal sevgilinin en önemli özelliği2
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar3
- hoşgeldin pazartesi4
- 2026 dünya kupasında tutulan takım2
- netflix yasaklanmalıdır4
- yasa dışı bahis şebekesine operasyon2
- park etmek sanatı2
- yer çekimine küsmek2
- bugün de meme atan olmaması7
- 2026 trans onur yürüyüşü3
- cuckold erkek5
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan5
- beyaz otomobil satın almak3
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- kulak arkasını keselemek2
- benim kemiklerim iri2
- pazar günü aktiviteleri2
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı5
- lahmacunu elle yiyen kız18
- iş yerinde yapması zevkli şeyler4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- olduğundan genç göstermek9
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- seksten sonra bira içmek5
- morkstar2
- ona bir şey söyle16
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı3
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 2026 dünya kupası14
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- ez te hezdikim6
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- sözlük kadınları5
- evlilikteki en büyük sorun4
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- balkonu camla kaplatmak7
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- milli takımımızın balonu patladı7
- yazarların en sevdiği meyve9
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- alevilerde muhammed ismi5
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
n97' den daha ucuz olmasının yanı sıra n97' de çok sayıda kullanıcının derdi olmuş donma gibi sıkıntıların giderildiği telefondur. tabii ki kişisel kullanıma bağlı olarak telefonun dayanıklılığı değişkendir.
bir fırsat olarak arabistan' da birkaç hafta bulunmam sebebi ve orada telefon fiyatlarının ucuz olduğunu öğrenmem sonucu bir tanıdık ile orjinal nokia bayiilerinden birine gittim. (orada sırf çin malı satan büyük mağazalar da var. ama gerekli arama ve araştırma ile kimse sizi kazıklamıyor zaten arada fiyat farkı çok yüksek oluyor) burada fiyatı 1100 lira civarında iken orada orjinalini 680 liraya tekabül eden bir fiyata alabildim. yine orada zar zor bulabildiğim bir kablosuz ağ vasıtasıyla yüklediğim birkaç uygulama ile telefon gayet güzel bir hale geldi.
telefonun az sayıda eksisi var. bunlardan birisi sensörlerinin gelişmiş olmaması. iphone' a karşı öne sürülen bir telefonun minisi dahi olsa biraz bu sensörlerde yetenekli olmalı ama o kadar gelişmiş değil. ayrıca şarj meselesi sorun. ha çok fazla yormazsanız pes etmiyor ama gereğinden fazla yüklenildiği zaman hemen bitebiliyor. örneğin bedava 3g paketim nedeniyle internette gezdim video izledim uygulama indirdim tonla vesaire, saatlerce müzik dinledim ama telefon çok rahat 2 gün yetiştirebildi şarjını. gittikçe de süresi uzuyor performansının zaten ama yine de bir eksi bu. yani ovi' yi kötüleyenler falan var evet app store' a oranla başarısız kalıyor ama bu n97 mini ile alakalı bir durum değil.
tüm eksiler bu kadar başka hiçbir sorunu yok. kamerası gayet kaliteli. internet hizmeti için opera mobile veya opera mini yalnızca birkaç tık ötenizde. ovi aracılığıyla yine telefon performansını yükseltebileceğiniz programlara erişmeniz mümkün. hatta paralı yazılımları internetten bulup telefona usb veya bluetooth vesaireyle atabilir ve kurabilirsiniz. ama dikkat edin bazı yazılımlarla ilgili ovi sorun çıkarabiliyor bir zaman sonra o yüzden biraz yorumları vesaireyi önemseyerek indirin programları derim. telefonun kullanımı gayet zevkli. home screen biraz sıkıcı olabiliyor sadece zamanla zira insan biraz daha kişiselleştirmek istiyor. dokunmatik ekran performansı gayet tatmin edici. gelişimi peşpeşe 5800 xpressmusic ve x6 ile takip eden biri olarak bunda n97 de dahil diğerleri geçilmiş. ha eğer biraz bekleyebilirseniz o zaman durun ve n8' in tadına bakın derim ben orası ayrı. kimse zaten apple dokunmatik performansıyla taşak falan geçmiyor yani buna rağmen alıyor insanlar zira çıkan patlak ve sıkıntılar minimize edilmiş halde sunuluyor n97 minide size.
yurtdışından alanlar ise biraz internet ve bilgisayar kullanmayı biliyorlarsa flash formattır bilmem nedir bunlara para vermesin de biraz araştırsın kolay bir şekilde yazılım yükleme/yükseltme/güncelleme işlemlerini yapabilir herkes. vasat bir internet kullanıcısı olmak yeterli bunun için. türkçe dil kodları ve aracı programlar ile kolayca telefon dili türkçeleştirilebiliyor ayrıca gördüğünüz bir sıkıntı vesaire varsa telefon versiyonunuzda, bu bir sonraki update halledilmiş olabilir güncellemek bu yüzden her zaman faydalıdır.
özet geçmek gerekirse, x6 veya 5800 ile kafayı karıştırmayıp alınması tavsiye edilen ve hatta forse edilen(bu da yeni moda işte. force. fors. forse etmek. vay amınım. neyse) telefondur. günümüzde iphone' la falan kıyaslayanlar var. paolo maldini ile gabriel batistuta' yı kıyaslamayalım pls. günümüzde mide bulandıracak derecede ayağa düşmüş olan iphone' dansa akıllı bir tercih etmek isteyenler için hoş bir alternatif. meraklısı htc konusunda da biraz araştırma yaparsa iyi olur tabii. ama bu telefonu 'sorunu var mı/çok mu' deyu çekinerek merak edenler hiç korkmasın bi sıkıntısı vesairesi yok.
bir fırsat olarak arabistan' da birkaç hafta bulunmam sebebi ve orada telefon fiyatlarının ucuz olduğunu öğrenmem sonucu bir tanıdık ile orjinal nokia bayiilerinden birine gittim. (orada sırf çin malı satan büyük mağazalar da var. ama gerekli arama ve araştırma ile kimse sizi kazıklamıyor zaten arada fiyat farkı çok yüksek oluyor) burada fiyatı 1100 lira civarında iken orada orjinalini 680 liraya tekabül eden bir fiyata alabildim. yine orada zar zor bulabildiğim bir kablosuz ağ vasıtasıyla yüklediğim birkaç uygulama ile telefon gayet güzel bir hale geldi.
telefonun az sayıda eksisi var. bunlardan birisi sensörlerinin gelişmiş olmaması. iphone' a karşı öne sürülen bir telefonun minisi dahi olsa biraz bu sensörlerde yetenekli olmalı ama o kadar gelişmiş değil. ayrıca şarj meselesi sorun. ha çok fazla yormazsanız pes etmiyor ama gereğinden fazla yüklenildiği zaman hemen bitebiliyor. örneğin bedava 3g paketim nedeniyle internette gezdim video izledim uygulama indirdim tonla vesaire, saatlerce müzik dinledim ama telefon çok rahat 2 gün yetiştirebildi şarjını. gittikçe de süresi uzuyor performansının zaten ama yine de bir eksi bu. yani ovi' yi kötüleyenler falan var evet app store' a oranla başarısız kalıyor ama bu n97 mini ile alakalı bir durum değil.
tüm eksiler bu kadar başka hiçbir sorunu yok. kamerası gayet kaliteli. internet hizmeti için opera mobile veya opera mini yalnızca birkaç tık ötenizde. ovi aracılığıyla yine telefon performansını yükseltebileceğiniz programlara erişmeniz mümkün. hatta paralı yazılımları internetten bulup telefona usb veya bluetooth vesaireyle atabilir ve kurabilirsiniz. ama dikkat edin bazı yazılımlarla ilgili ovi sorun çıkarabiliyor bir zaman sonra o yüzden biraz yorumları vesaireyi önemseyerek indirin programları derim. telefonun kullanımı gayet zevkli. home screen biraz sıkıcı olabiliyor sadece zamanla zira insan biraz daha kişiselleştirmek istiyor. dokunmatik ekran performansı gayet tatmin edici. gelişimi peşpeşe 5800 xpressmusic ve x6 ile takip eden biri olarak bunda n97 de dahil diğerleri geçilmiş. ha eğer biraz bekleyebilirseniz o zaman durun ve n8' in tadına bakın derim ben orası ayrı. kimse zaten apple dokunmatik performansıyla taşak falan geçmiyor yani buna rağmen alıyor insanlar zira çıkan patlak ve sıkıntılar minimize edilmiş halde sunuluyor n97 minide size.
yurtdışından alanlar ise biraz internet ve bilgisayar kullanmayı biliyorlarsa flash formattır bilmem nedir bunlara para vermesin de biraz araştırsın kolay bir şekilde yazılım yükleme/yükseltme/güncelleme işlemlerini yapabilir herkes. vasat bir internet kullanıcısı olmak yeterli bunun için. türkçe dil kodları ve aracı programlar ile kolayca telefon dili türkçeleştirilebiliyor ayrıca gördüğünüz bir sıkıntı vesaire varsa telefon versiyonunuzda, bu bir sonraki update halledilmiş olabilir güncellemek bu yüzden her zaman faydalıdır.
özet geçmek gerekirse, x6 veya 5800 ile kafayı karıştırmayıp alınması tavsiye edilen ve hatta forse edilen(bu da yeni moda işte. force. fors. forse etmek. vay amınım. neyse) telefondur. günümüzde iphone' la falan kıyaslayanlar var. paolo maldini ile gabriel batistuta' yı kıyaslamayalım pls. günümüzde mide bulandıracak derecede ayağa düşmüş olan iphone' dansa akıllı bir tercih etmek isteyenler için hoş bir alternatif. meraklısı htc konusunda da biraz araştırma yaparsa iyi olur tabii. ama bu telefonu 'sorunu var mı/çok mu' deyu çekinerek merak edenler hiç korkmasın bi sıkıntısı vesairesi yok.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar