bugün
- bugün de meme atan olmaması6
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız7
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı5
- beyaz otomobil satın almak2
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi3
- iş yerinde yapması zevkli şeyler4
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- netflix yasaklanmalıdır2
- hoşgeldin pazartesi2
- morkstar2
- lahmacunu elle yiyen kız18
- ona bir şey söyle16
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı3
- seksten sonra bira içmek5
- 2026 dünya kupası14
- olduğundan genç göstermek9
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- sevgilisinin kedisine işkence yapan adam2
- istanbul trafiğini bir cümleyle anlatmak6
- ez te hezdikim6
- evlilikteki en büyük sorun4
- sözlük kadınları5
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- balkonu camla kaplatmak7
- cuckold erkek3
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- milli takımımızın balonu patladı7
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- alevilerde muhammed ismi5
- yazarların en sevdiği meyve9
- istanbul6
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- köyde gece tuvalete gitmek7
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- güne bir şarkı bırak18
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- üniversite sınavına geç kalmak5
- seni hayata bağlayan şey12
boyut açısında n97 den pek fazla farkı olmayan; klavyesi revize edilmiş, kamera lens kapağı olmayan, 8 ya da 16 gb dahili hafıza seçenekleri bulunan, n97 nin yaklaşık 150 dolar daha ucuzu ve lite versiyonu olan telefon.
http://www.chip.com.tr/ga...-nokia-n97-mini_1194.html
derleme-alıntı: chip.com.tr
http://www.chip.com.tr/ga...-nokia-n97-mini_1194.html
derleme-alıntı: chip.com.tr
adı üstünde nokia n97'nin ufak hali olup, ülkemizde de satılmaya başlayan telefondur.
18 ayar altın kaplamalı özel bir versiyonu çıkmış telefon.
nokia x6 ile kıyaslamaya kalkıp işin içinden çıkamadığım telefon. lakin piyasada benzer özellikte bu iki telefondan başka telefon olduğunu da sanmamaktayım.
n97' den daha ucuz olmasının yanı sıra n97' de çok sayıda kullanıcının derdi olmuş donma gibi sıkıntıların giderildiği telefondur. tabii ki kişisel kullanıma bağlı olarak telefonun dayanıklılığı değişkendir.
bir fırsat olarak arabistan' da birkaç hafta bulunmam sebebi ve orada telefon fiyatlarının ucuz olduğunu öğrenmem sonucu bir tanıdık ile orjinal nokia bayiilerinden birine gittim. (orada sırf çin malı satan büyük mağazalar da var. ama gerekli arama ve araştırma ile kimse sizi kazıklamıyor zaten arada fiyat farkı çok yüksek oluyor) burada fiyatı 1100 lira civarında iken orada orjinalini 680 liraya tekabül eden bir fiyata alabildim. yine orada zar zor bulabildiğim bir kablosuz ağ vasıtasıyla yüklediğim birkaç uygulama ile telefon gayet güzel bir hale geldi.
telefonun az sayıda eksisi var. bunlardan birisi sensörlerinin gelişmiş olmaması. iphone' a karşı öne sürülen bir telefonun minisi dahi olsa biraz bu sensörlerde yetenekli olmalı ama o kadar gelişmiş değil. ayrıca şarj meselesi sorun. ha çok fazla yormazsanız pes etmiyor ama gereğinden fazla yüklenildiği zaman hemen bitebiliyor. örneğin bedava 3g paketim nedeniyle internette gezdim video izledim uygulama indirdim tonla vesaire, saatlerce müzik dinledim ama telefon çok rahat 2 gün yetiştirebildi şarjını. gittikçe de süresi uzuyor performansının zaten ama yine de bir eksi bu. yani ovi' yi kötüleyenler falan var evet app store' a oranla başarısız kalıyor ama bu n97 mini ile alakalı bir durum değil.
tüm eksiler bu kadar başka hiçbir sorunu yok. kamerası gayet kaliteli. internet hizmeti için opera mobile veya opera mini yalnızca birkaç tık ötenizde. ovi aracılığıyla yine telefon performansını yükseltebileceğiniz programlara erişmeniz mümkün. hatta paralı yazılımları internetten bulup telefona usb veya bluetooth vesaireyle atabilir ve kurabilirsiniz. ama dikkat edin bazı yazılımlarla ilgili ovi sorun çıkarabiliyor bir zaman sonra o yüzden biraz yorumları vesaireyi önemseyerek indirin programları derim. telefonun kullanımı gayet zevkli. home screen biraz sıkıcı olabiliyor sadece zamanla zira insan biraz daha kişiselleştirmek istiyor. dokunmatik ekran performansı gayet tatmin edici. gelişimi peşpeşe 5800 xpressmusic ve x6 ile takip eden biri olarak bunda n97 de dahil diğerleri geçilmiş. ha eğer biraz bekleyebilirseniz o zaman durun ve n8' in tadına bakın derim ben orası ayrı. kimse zaten apple dokunmatik performansıyla taşak falan geçmiyor yani buna rağmen alıyor insanlar zira çıkan patlak ve sıkıntılar minimize edilmiş halde sunuluyor n97 minide size.
yurtdışından alanlar ise biraz internet ve bilgisayar kullanmayı biliyorlarsa flash formattır bilmem nedir bunlara para vermesin de biraz araştırsın kolay bir şekilde yazılım yükleme/yükseltme/güncelleme işlemlerini yapabilir herkes. vasat bir internet kullanıcısı olmak yeterli bunun için. türkçe dil kodları ve aracı programlar ile kolayca telefon dili türkçeleştirilebiliyor ayrıca gördüğünüz bir sıkıntı vesaire varsa telefon versiyonunuzda, bu bir sonraki update halledilmiş olabilir güncellemek bu yüzden her zaman faydalıdır.
özet geçmek gerekirse, x6 veya 5800 ile kafayı karıştırmayıp alınması tavsiye edilen ve hatta forse edilen(bu da yeni moda işte. force. fors. forse etmek. vay amınım. neyse) telefondur. günümüzde iphone' la falan kıyaslayanlar var. paolo maldini ile gabriel batistuta' yı kıyaslamayalım pls. günümüzde mide bulandıracak derecede ayağa düşmüş olan iphone' dansa akıllı bir tercih etmek isteyenler için hoş bir alternatif. meraklısı htc konusunda da biraz araştırma yaparsa iyi olur tabii. ama bu telefonu 'sorunu var mı/çok mu' deyu çekinerek merak edenler hiç korkmasın bi sıkıntısı vesairesi yok.
bir fırsat olarak arabistan' da birkaç hafta bulunmam sebebi ve orada telefon fiyatlarının ucuz olduğunu öğrenmem sonucu bir tanıdık ile orjinal nokia bayiilerinden birine gittim. (orada sırf çin malı satan büyük mağazalar da var. ama gerekli arama ve araştırma ile kimse sizi kazıklamıyor zaten arada fiyat farkı çok yüksek oluyor) burada fiyatı 1100 lira civarında iken orada orjinalini 680 liraya tekabül eden bir fiyata alabildim. yine orada zar zor bulabildiğim bir kablosuz ağ vasıtasıyla yüklediğim birkaç uygulama ile telefon gayet güzel bir hale geldi.
telefonun az sayıda eksisi var. bunlardan birisi sensörlerinin gelişmiş olmaması. iphone' a karşı öne sürülen bir telefonun minisi dahi olsa biraz bu sensörlerde yetenekli olmalı ama o kadar gelişmiş değil. ayrıca şarj meselesi sorun. ha çok fazla yormazsanız pes etmiyor ama gereğinden fazla yüklenildiği zaman hemen bitebiliyor. örneğin bedava 3g paketim nedeniyle internette gezdim video izledim uygulama indirdim tonla vesaire, saatlerce müzik dinledim ama telefon çok rahat 2 gün yetiştirebildi şarjını. gittikçe de süresi uzuyor performansının zaten ama yine de bir eksi bu. yani ovi' yi kötüleyenler falan var evet app store' a oranla başarısız kalıyor ama bu n97 mini ile alakalı bir durum değil.
tüm eksiler bu kadar başka hiçbir sorunu yok. kamerası gayet kaliteli. internet hizmeti için opera mobile veya opera mini yalnızca birkaç tık ötenizde. ovi aracılığıyla yine telefon performansını yükseltebileceğiniz programlara erişmeniz mümkün. hatta paralı yazılımları internetten bulup telefona usb veya bluetooth vesaireyle atabilir ve kurabilirsiniz. ama dikkat edin bazı yazılımlarla ilgili ovi sorun çıkarabiliyor bir zaman sonra o yüzden biraz yorumları vesaireyi önemseyerek indirin programları derim. telefonun kullanımı gayet zevkli. home screen biraz sıkıcı olabiliyor sadece zamanla zira insan biraz daha kişiselleştirmek istiyor. dokunmatik ekran performansı gayet tatmin edici. gelişimi peşpeşe 5800 xpressmusic ve x6 ile takip eden biri olarak bunda n97 de dahil diğerleri geçilmiş. ha eğer biraz bekleyebilirseniz o zaman durun ve n8' in tadına bakın derim ben orası ayrı. kimse zaten apple dokunmatik performansıyla taşak falan geçmiyor yani buna rağmen alıyor insanlar zira çıkan patlak ve sıkıntılar minimize edilmiş halde sunuluyor n97 minide size.
yurtdışından alanlar ise biraz internet ve bilgisayar kullanmayı biliyorlarsa flash formattır bilmem nedir bunlara para vermesin de biraz araştırsın kolay bir şekilde yazılım yükleme/yükseltme/güncelleme işlemlerini yapabilir herkes. vasat bir internet kullanıcısı olmak yeterli bunun için. türkçe dil kodları ve aracı programlar ile kolayca telefon dili türkçeleştirilebiliyor ayrıca gördüğünüz bir sıkıntı vesaire varsa telefon versiyonunuzda, bu bir sonraki update halledilmiş olabilir güncellemek bu yüzden her zaman faydalıdır.
özet geçmek gerekirse, x6 veya 5800 ile kafayı karıştırmayıp alınması tavsiye edilen ve hatta forse edilen(bu da yeni moda işte. force. fors. forse etmek. vay amınım. neyse) telefondur. günümüzde iphone' la falan kıyaslayanlar var. paolo maldini ile gabriel batistuta' yı kıyaslamayalım pls. günümüzde mide bulandıracak derecede ayağa düşmüş olan iphone' dansa akıllı bir tercih etmek isteyenler için hoş bir alternatif. meraklısı htc konusunda da biraz araştırma yaparsa iyi olur tabii. ama bu telefonu 'sorunu var mı/çok mu' deyu çekinerek merak edenler hiç korkmasın bi sıkıntısı vesairesi yok.
Kendi kendine reset atabilen , takılabilen bir telefon. Dokunmatiği Iphone kadar olmasa bile iyi. Kullanışlı bir telefon.
Kullandıktan 3 ay sonra gelen edit: Kendi kendine sürekli takılıyor. Kötü performansı var.
Kullandıktan 3 ay sonra gelen edit: Kendi kendine sürekli takılıyor. Kötü performansı var.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar