bugün
- kaşar5
- kadir inanır20
- içtim şarabı4
- sözlükteki gizli düşmanım5
- her insanın bir cini olması4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar6
- çok güzel ama manyak kadın7
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- gizem3
- mustafa kemal atatürk7
- içinden canavar çıkan insan3
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir4
- üniversitelerin gereksiz olması16
- kemalist dünya24
- ilk sevgiliyle evlenmek3
- sağlam kafa sağlam vücutta bulunur3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım3
- hırt4
- mason2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet14
- true'nun çaylak olması17
- hurdadan çıkan flash diskler2
- kezodan öpücük istemek2
- nervio4
- ibrahim hacıosmanoğlu8
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı2
- aşk4
- velvet28
- şevval şahin2
- antalyada üşümek3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- hapşırmak2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- aile evinde yaşamak13
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- israil6
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler3
- yazarların iyi olduğu konular9
- sözlüğü bırakmak istemek8
- ispanya'nın uruguay'ı elemesi2
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- futbol21
- arkadaşlar uyudunuz mu5
- fatsalı kadir'in yeşilçam'a uzanan hikayesi2
- ona bir şey söyle9
- galatasaray lobisi11
sipariş ettiğim bilgisayar kasasını paramparça yollayan ve altı gün önce değişim için ürünü geri yollamama rağmen değişim yapmayan e alışveriş sitesi. müşteri hizmetlerini aradığımda da şu diyaloğu geçtiğini belirtmek isterim:
ben: iyi günler bir kasa vardı benim. ona ne oldu?
m.h(müşteri hizmetleri personeli): serviste beyfendi.
ben: bir hafta oldu hala serviste mi?
m.h: beş gün olmuş efendim.
ben: yapma yahu! özür dilerim. kusura bakmayın. ben bir hafta sanıyordum. ama beş güncükmüş. nedirki beş gün dediğin! bilim adamları serviste anca araştırıyordur değil mi kasanın durumunu? çeşitli testler filan...
)))))dıt dıt dıt dıııt(((((
ayrıca dün bir adet monitör aldım sırf süper hızlı gönderi diye fakat üç gün oldu ürün daha elime ulaşmadı. ben anlayamıyorum bunların çalışma şeklini. ya süper hızlı olmasa ne olucaktı? merak ediyorum. umarım bu yazdıklarımı birileri okurda bir daha hepsiburada dan alışveriş yapmazlar. ve ben de hepsiburada nın para kazanmasını birazcıkta olsa engellemiş olurum. çünkü bu benim son alışverişim oldu. ve anladımki üç kuruş kar yapmaya çalışırken ömründen ömür veriyorsun. deymez arkadaş! fazla ver yerinden al: kendin, ellerinle, görerek...
ben: iyi günler bir kasa vardı benim. ona ne oldu?
m.h(müşteri hizmetleri personeli): serviste beyfendi.
ben: bir hafta oldu hala serviste mi?
m.h: beş gün olmuş efendim.
ben: yapma yahu! özür dilerim. kusura bakmayın. ben bir hafta sanıyordum. ama beş güncükmüş. nedirki beş gün dediğin! bilim adamları serviste anca araştırıyordur değil mi kasanın durumunu? çeşitli testler filan...
)))))dıt dıt dıt dıııt(((((
ayrıca dün bir adet monitör aldım sırf süper hızlı gönderi diye fakat üç gün oldu ürün daha elime ulaşmadı. ben anlayamıyorum bunların çalışma şeklini. ya süper hızlı olmasa ne olucaktı? merak ediyorum. umarım bu yazdıklarımı birileri okurda bir daha hepsiburada dan alışveriş yapmazlar. ve ben de hepsiburada nın para kazanmasını birazcıkta olsa engellemiş olurum. çünkü bu benim son alışverişim oldu. ve anladımki üç kuruş kar yapmaya çalışırken ömründen ömür veriyorsun. deymez arkadaş! fazla ver yerinden al: kendin, ellerinle, görerek...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar