bugün
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- cemevinde hain kemal sloganları8
- kemalist dünya10
- birader yazar olmak7
- aile evinde yaşamak6
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı25
- üniversitelerin gereksiz olması8
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- sigmund freud'un koltuğu2
- sözlüğü bırakmak istemek3
- allah6
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- 26 haziran 20262
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- galatasaray lobisi6
- gönüllü moderatörlük2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi6
- kemalistler9
- okulların kapanması3
- 2026 dünya kupası23
- nilsu berfin aktaş3
- bulla dava açmak2
- futbol18
- kayra2
- gitme diye yalvarmak2
- sarapci koala2
- arda güler3
- amerika birleşik devletleri6
- türkiye8
- nemden nefes alamamak2
- saian dan aforizmalar2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- demet evgar10
- şile2
- yazarların imza parfümleri14
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- devlet bahçeli3
- aşure3
- hızlı para kazanmanın yolları11
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- venezuela6
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
tanıtımında dünyada ilk kullanılan şehirlerden olduğundan bahsedilerek övülüyor. çok garibime gitmiştir. konya'da 2000 yılından beri tam 10 senedir var. sadece 2.5 tl'ye kartı alıyorsunuz. istanbul'da 10 tl'ye satılacakmış. niye böyle bir fark olduğunu anlamak da zor.
konya'da ilk yıllarında bir banka üretip belediyeye veriyordu. sonra belediye kartı kendisi direk ürettirmeye başladı.
elinizde "elkart" olmadan otobüse binemiyorsunuz. yani başka bir tür bilet yok. tabi birinden sizin yerine göstermesini isteyebilirsiniz. normal ücret sivil için 1.100 tl. birinden göstermesini isterseniz 1 tl verip adama 0.100 tl kazık atmış olursunuz. ama çoğu insan ücret almaz. indirimli kullanacak öğrenci, yaşlı gibiler için resimli kimlik şeklinde olanları var. öğrenci belgesi alıyorsunuz veya okula başvuruyorsunuz, sizin yerinize 2.5 tl'den alıyor. her yıl sizin haberiniz olmadan okulunuzla iletişime geçip süresini uzatıyor. okulunuz bittiğinde elkartınız dolum gişelerinden tekrar doldurulamıyor.
birde elkartı olmayanlar için elektronik bilet denilen geçici kartlar var. 2 veya 5 kez binilebilen bu biletler de 2 lik 2.750 , 5 lik 6,5 tl. içinde kontör bitince çöpe atılıyor.
elkartla ard arda bindiğinizde ilk 15 dakikadan sonra 1 saat içinde indirim uygulanıyor. mesela öğrenci bir yerden bindi 0.78 lira ikinci biniş 0.400 lira. her 15 dakika sonra binişinizde aynı indirim sürekli devam ediyor. aktarmalı güzergahlarda hiç ücret düşmüyor. oldukça sağlam bir kart. yanında verilen pvc kabı ile birlikte kullandığınızda kırılması imkansız gibi bir hale geliyor. isterseniz cüzdana koyabiliyorsunuz. kalın bir cüzdan içinden okuyabiliyor. tabi öğrenci kartıysa resmi şoföre göstermeniz gerektiğinden cüzdanı açarsınız.
canınız istediği kadar, istediğiniz zaman yükleme yaptırabilirsiniz. en az 2 tl doldurmak gerekiyor.
konya'da ilk yıllarında bir banka üretip belediyeye veriyordu. sonra belediye kartı kendisi direk ürettirmeye başladı.
elinizde "elkart" olmadan otobüse binemiyorsunuz. yani başka bir tür bilet yok. tabi birinden sizin yerine göstermesini isteyebilirsiniz. normal ücret sivil için 1.100 tl. birinden göstermesini isterseniz 1 tl verip adama 0.100 tl kazık atmış olursunuz. ama çoğu insan ücret almaz. indirimli kullanacak öğrenci, yaşlı gibiler için resimli kimlik şeklinde olanları var. öğrenci belgesi alıyorsunuz veya okula başvuruyorsunuz, sizin yerinize 2.5 tl'den alıyor. her yıl sizin haberiniz olmadan okulunuzla iletişime geçip süresini uzatıyor. okulunuz bittiğinde elkartınız dolum gişelerinden tekrar doldurulamıyor.
birde elkartı olmayanlar için elektronik bilet denilen geçici kartlar var. 2 veya 5 kez binilebilen bu biletler de 2 lik 2.750 , 5 lik 6,5 tl. içinde kontör bitince çöpe atılıyor.
elkartla ard arda bindiğinizde ilk 15 dakikadan sonra 1 saat içinde indirim uygulanıyor. mesela öğrenci bir yerden bindi 0.78 lira ikinci biniş 0.400 lira. her 15 dakika sonra binişinizde aynı indirim sürekli devam ediyor. aktarmalı güzergahlarda hiç ücret düşmüyor. oldukça sağlam bir kart. yanında verilen pvc kabı ile birlikte kullandığınızda kırılması imkansız gibi bir hale geliyor. isterseniz cüzdana koyabiliyorsunuz. kalın bir cüzdan içinden okuyabiliyor. tabi öğrenci kartıysa resmi şoföre göstermeniz gerektiğinden cüzdanı açarsınız.
canınız istediği kadar, istediğiniz zaman yükleme yaptırabilirsiniz. en az 2 tl doldurmak gerekiyor.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar