bugün

wimbledon 2010

bilet bulmanin nerdeyse imkansiz oldugu turnuva. sabahtan gidip o ucsuz bucaksiz kuyrukta beklerseniz belki geri donen bilet olursa alma imkani bulabilirsiniz. sans iste. beklemeye deger mi? tartisilir....
© copyright 2005 - 2026