bugün

sur ocakbasi

iki sefer gittim ve ikisinde de yemekleri bana ağır geldi, aynı kebapları başka yerlerde de yedim misal tavacı recep'te falan, ama sur kebabın ki çok ağırdı ve rahatsız etti hee lezzetsiz olduğu anlamına gelmez, gayet iiydi
© copyright 2005 - 2026