bugün

şeriat

din, insan ile allah arasında olduğu için gereksiz bir yönetim biçimidir.

şeriat ile yönetilen ülkelerin rezilliği ortada zaten.

edit: 4 karı olayı süper ama, hakkını verelim!
© copyright 2005 - 2026