bugün

arda turan

"4-4-2 sistemini milli takımda öğrendim" açıklamasını duyduğumda şok olduğum, buraya kadar sırf kendi becerisiyle geldiğini düşündüğüm futbolcu. Türk futbolunun ne kadar aciz durumda olduğunu bize gösterdiği için teşekkür ediyorum kendisine.
© copyright 2005 - 2026