bugün

skai

yazar.

2 kere yazar, 3 kere yazar. ama yazar.
dedim ki; bak dedim 2 kere yazmışsın dedim. yok neymiş sistemden dolayı imiş, arada oluyo imiş.

dedim ki; bak yemem bunları, yazmışsın işte yazmışsın tamam mı! hata yapmışsın işte, gördüm tamam mı! bırak bu ayakları, ilk ben farkettim, hata yapmışsın gördüm dedim!*
© copyright 2005 - 2026