bugün

thedewil

önce ayar ;

hiç bir zaman "bana entry girin lan" şeklinde bir eziklik göstermemiş ve sözlük için mantıklı yorumlar yaptığından sağdan soldan üzerine çamur sıçraması doğal olan yazar arkadaştır.

sonra da tanım ;

ilk başlarda "abi ben asosyalim, bir kusurum olmuşsa affola" havalarında benim semalarımda kanat çırparken(teşbih-i beliğ yaptım) o semaların sahibinin ben olduğumu geçte olsa anlamış, zirveme gelen gülmeden gidemez felsefesine fazlasıyla katılmış kanki listeme eklediğim yazardır.
sözlükteki liste değil lan, ne önemi var onun..hayattaki listemden bahsediyorum. ***
© copyright 2005 - 2026