bugün
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı4
- ona bir şey söyle16
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- seksten sonra bira içmek5
- 2026 dünya kupası14
- olduğundan genç göstermek9
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız5
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- sevgilisinin kedisine işkence yapan adam2
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- istanbul trafiğini bir cümleyle anlatmak6
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- ez te hezdikim6
- evlilikteki en büyük sorun4
- sözlük kadınları5
- cuckold erkek3
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- bugün de meme atan olmaması4
- balkonu camla kaplatmak7
- iş yerinde yapması zevkli şeyler3
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- milli takımımızın balonu patladı7
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- alevilerde muhammed ismi5
- yazarların en sevdiği meyve9
- istanbul6
- köyde gece tuvalete gitmek7
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- güne bir şarkı bırak18
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- üniversite sınavına geç kalmak5
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- seni hayata bağlayan şey12
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
- asosyal olmanın sebepleri7
- pornoyu bırakmak5
saygıdeğer sözlüğümün sevgideğer suser'ı imla. benim için olan değerini..*
üzerimde büyük baskı var şu an. nasıl olmasın ki, bende ki değeri kaşıkçı elması tadında olan birinin mahlası altına entry..*
Uludağ sözlüğün bana kazandırdığı en değerli insanlardan biri olan imlanın bende ki yeri başkadır hatta abartıyım bambaşkadır.*
aynı renklere gönül verdiğimiz Fenerbahçemiz vasıtasıyla açılan konu, boşa sallayıp doluyu vurmamla* tadından yenmez bir hal aldı ve neredeeeen nereye diye iç çeker bir halde entry yazarken buldum kendimi. her şeyden önce iskender palayı keşfetme sebebim* olduğu için ne kadar teşekkür etsem azdır kendisine.
bence, eğer abidin dino imlayla tanışma fırsatı bulsaydı ve akabinde nazım hikmet sorsaydı mutluluğun resmini çizebilir misin diye eminim ki imlayla tanıştıktan sonraki halinin portresini çizmesi yeterli olurdu.*
aslında anlatılcak o kadar çok şey var ki, özel hayatı ve gerçek kimliğine dair bilgiler vermek istemediğimden dolayı susmak durumunda kalıyorum. örneğin esmer, kıvırcık saçlı, 1.75 boyunda ve de mavi gözlü bir yazar olduğunu söyleyemiyorum. gerçi bunları söyleyememe nedenim yalan atmayı sevmediğim için ama neticede söyleyemiyorum.
imlayla geçen zamanlarımızdan çok, geçireceğimiz zamanların düşüncesi mutlu ediyor beni ve biliyorum ki yapmadığımız şeylerin yanında şu ana kadar yaptıklarımız devede kulak kalacak. tabi şu ana kadar yaşadıklarımızında yeri ayrıdır. çünkü neler yapmadık ki onunla. mesela artistik jimnastik yapmadık. olsun onu da yaparız inşallah. gerçi bizim yaptığımız jimnastik ne kadar artistik olur orası ayrı bir muallak. çünkü biz artistikten ziyade artistlik yaparız beğenmeyenlere de kafa göz dalarız ama olsun denemedik olmaz en azından. neyse konu çok dağıldı. nerde kalmıştık. heh hatırladım. imlanın insanüstü bir varlık olduğundan bahsediyordum. asasını kaldırdığı anda güneş bulutların arkasına geçt..*
üzerimde büyük baskı var şu an. nasıl olmasın ki, bende ki değeri kaşıkçı elması tadında olan birinin mahlası altına entry..*
Uludağ sözlüğün bana kazandırdığı en değerli insanlardan biri olan imlanın bende ki yeri başkadır hatta abartıyım bambaşkadır.*
aynı renklere gönül verdiğimiz Fenerbahçemiz vasıtasıyla açılan konu, boşa sallayıp doluyu vurmamla* tadından yenmez bir hal aldı ve neredeeeen nereye diye iç çeker bir halde entry yazarken buldum kendimi. her şeyden önce iskender palayı keşfetme sebebim* olduğu için ne kadar teşekkür etsem azdır kendisine.
bence, eğer abidin dino imlayla tanışma fırsatı bulsaydı ve akabinde nazım hikmet sorsaydı mutluluğun resmini çizebilir misin diye eminim ki imlayla tanıştıktan sonraki halinin portresini çizmesi yeterli olurdu.*
aslında anlatılcak o kadar çok şey var ki, özel hayatı ve gerçek kimliğine dair bilgiler vermek istemediğimden dolayı susmak durumunda kalıyorum. örneğin esmer, kıvırcık saçlı, 1.75 boyunda ve de mavi gözlü bir yazar olduğunu söyleyemiyorum. gerçi bunları söyleyememe nedenim yalan atmayı sevmediğim için ama neticede söyleyemiyorum.
imlayla geçen zamanlarımızdan çok, geçireceğimiz zamanların düşüncesi mutlu ediyor beni ve biliyorum ki yapmadığımız şeylerin yanında şu ana kadar yaptıklarımız devede kulak kalacak. tabi şu ana kadar yaşadıklarımızında yeri ayrıdır. çünkü neler yapmadık ki onunla. mesela artistik jimnastik yapmadık. olsun onu da yaparız inşallah. gerçi bizim yaptığımız jimnastik ne kadar artistik olur orası ayrı bir muallak. çünkü biz artistikten ziyade artistlik yaparız beğenmeyenlere de kafa göz dalarız ama olsun denemedik olmaz en azından. neyse konu çok dağıldı. nerde kalmıştık. heh hatırladım. imlanın insanüstü bir varlık olduğundan bahsediyordum. asasını kaldırdığı anda güneş bulutların arkasına geçt..*
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar