bugün
- hapşırırken aynı anda osurmak9
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak5
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip9
- falıma bakmak isteyen var mı24
- kuzenin içine boşalmak9
- namaz takkesi3
- kemal kılıçdaroğlu17
- yengeyi götürmek3
- yılmaz güney5
- velvet5
- winona ryder2
- rahmi koç3
- birader yazar olmak4
- birdenbire gelen fake hesap açma isteği3
- sade soda erkeği vs meyveli soda erkeği7
- çorapla uyuyan insanların sosyopat olması7
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi6
- bir scottish fold sahibi olmadan ölüp gitmek8
- eril erkek meslekleri6
- chobani stadyumu2
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek6
- erkekler neden az yaşar4
- 2026 dünya kupası19
- utku gümrükçü6
- futbol12
- aylık 309 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- gulmekicinyaratilmis4
- sırrı süreyya önder2
- ioçk kızmış beyler4
- evde mum bulundurmak5
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi9
- fal baktırmaya ve stalk yapmaya ara vermek2
- sevan nişanyan2
- metrobüs kliması4
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde11
- göğüs dekoltesi olan erkek7
- aylık 307 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- sıkıldım ulan sıkıldım anlıyor musun sıkıldım5
- yaz aşkı bulamamak7
- erkek erkeğe açık oylaşmak11
- aldım kabul ettim9
- ayrılığın 7 aşaması6
- bir çift bacak arasında boğulmak4
- sokak köpekleri sorununun çözümü5
- vurdurmak özgürlüktür2
- sabah kahvesi eşliğinde sohbet etmek4
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek2
- demokratik kongo cumhuriyeti2
- king is back2
- siz hepiniz eşref tek2
hakemler tarafından kollanmaya başlandığı söylenen ve şampiyonlar ligine gitmesin giderlerse real madrid gibi takımlardan 8-10 tane yerler gibi yorumlara maruz kalmış takımım. sadece gülmek gerekir tabi bu yorumlara ama yine de bir kaç şey söylemek hoş olur diye düşünüyorum. geçen hafta ibb takımı ile oynanan maç izlensin ve bursaspora karşı taraflı olunup olunmadığı anlaşılsın. dahası antalya maçı 90 dakika izlensin ve ondan sonra yorum yapılsın.
şampiyonlar ligi meselesi ise çok daha gariptir. sanki denizliyi manisayı yolluyoruz da 8-10 tane yiyecek anasını satayım -eğer olursa- bu ligin şampiyonunu yolluyoruz oraya. feneri bjkyi deplasmanda yenen ve ligin en fazla gol atan aynı zamanda en az gol yiyen 2. takımı an itibariyle... en önemlisi de sanki şampiyonlar liginde daha önce 8 yememişiz de her sene takımlarımız çeyrek finallere yarı finallere çıkıyomuş gibi konuşmak. haddinize mi lan sizin? bu fb, gs hatta bjk şampiyonlar ligine gitse ve barcelonadan 8 yese şaşırır mıyım? zerre kadar şaşırmam. olay bitmiştir. kaldı kı en az gol yiyen takımımız bjk bile wolfsburgdan 3 yiyerek klasını konuşturmuştur...
saygılar...
şampiyonlar ligi meselesi ise çok daha gariptir. sanki denizliyi manisayı yolluyoruz da 8-10 tane yiyecek anasını satayım -eğer olursa- bu ligin şampiyonunu yolluyoruz oraya. feneri bjkyi deplasmanda yenen ve ligin en fazla gol atan aynı zamanda en az gol yiyen 2. takımı an itibariyle... en önemlisi de sanki şampiyonlar liginde daha önce 8 yememişiz de her sene takımlarımız çeyrek finallere yarı finallere çıkıyomuş gibi konuşmak. haddinize mi lan sizin? bu fb, gs hatta bjk şampiyonlar ligine gitse ve barcelonadan 8 yese şaşırır mıyım? zerre kadar şaşırmam. olay bitmiştir. kaldı kı en az gol yiyen takımımız bjk bile wolfsburgdan 3 yiyerek klasını konuşturmuştur...
saygılar...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar