bugün

bursaspor

bir fenerbahçe'li olarak şampiyon olurlarsa sevinirim. yani anadoludan bir şampiyon çıkması güzel bir olay sonuçta. ama son maçlarda gördüğümüz kadarıyla lehine birçok hata yapılıyor. penaltıları, golleri geçtim hakemler maç boyunca takdir haklarını bursaspor'dan yana kullanıyor. şu son haftalardaki bursaspor'u değil, sezon başındaki çıkıp hakemlere bakmadan kendi oyunuyla rakiplerini yenen bursaspor'u sahada görmek istiyoruz. umarım geri kalan haftalarda hatalardan arınmış maçları kazanırlar.
© copyright 2005 - 2026