bugün

bursaspor

diyarbakır'a yaptığı haksızlıkların cezasını çeken takımmış. aheste aheste aldıkları ah lar çıkmaya başlamış. öğrenmiş olduk. sen kalk bursa'dan diyarbakır'a gel kafana keleş mermisi yemeden dön. olacak iş değil.
belediye takımı en güzel örnektir bu mazlum meselesine. tarihin de garip bir cilvesidir bu olay not edilsin lütfen. zira bu akşam mazlumun ahını da belediyespor alıvermiştir. onların da üstüne yüz kadar diyarbakırlı, mazlum ahı almak için saldırmıştı zaten. ne demişler etme bulma dünyası.
( bursadan nefret ederim. şampiyon olmalarını da zerre istemem. ama ayıp lan. )
© copyright 2005 - 2026