bugün
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek4
- öldükten sonra bana ne olacak5
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız7
- meksikalı batman2
- sözlüğün kırbacı3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi3
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- içtim şarabı13
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- arşivlenmesi gereken resimler2
- erkekler neden erken ölür4
- cristiano ronaldo'nun gençleşmesi2
- kadir inanır22
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- her insanın bir cini olması8
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı3
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması4
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- drone uçurmanın yasak olduğu ülke2
- şafak çak4
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- tamar tanrıyar2
- sophia osako3
- rakı sevmemek7
- kemalist dünya24
- 1 kilometrelik gökdelen2
- aşure yapan sözlük kızları7
- enjoy im vaccinated3
- günün şiiri6
- her kadın güzeldir3
- owner of a lonely heart2
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- true'nun çaylak olması16
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- genç görünmeye çalışmak3
- üniversitelerin gereksiz olması16
- cilveli dişi yazar botu2
- ellerim bos gonlum hos2
- velvet28
- çok güzel ama manyak kadın7
- hayalet gibi bir insan olmak3
- mustafa kemal atatürk7
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- çift katlı otobüs3
- venezuella depremi3
hayır değil proje yapıyor bu klüp. kişisel gelişim ve liderlik anlayışını geliştirme üzerine etkinlikleri oluyor. buraya kadar tamam hoş değil mi?
ama bir de işin esas yanı var. bu adamların hepsi belli bir gelir sviyesinin üstünde. çoğu özel üniversitelerde de paralı okuyor birebir şahidim. peki neyin liderliği? hangi alanda liderlik? hangi meslekte liderlik? sen adam gibi bir şirkete girip yükselecek bilgi birikimi yapacağına rotaract toplantılarında kasım kasım kasılıyorsun nerede kaldı eğitim? "ayy çok yoğunum rotaract var işte derslere giremez oldum" diyen insanlar biliyorum bu nasıl bir liderlik anlayışı? rotaract diye okul uzadı 6 sene oldu o ne olacak? hepiniz mi babanızın şirketine gireceksiniz? hangi birikimle çalışacaksınız?
tamam bunu geçtik de bu aktif eğitim ayakları da ne oluyor? her toplantıda kimin ne kadara ne aldığı, kimin nerede ne yemek yediği gibi birbirine hava atmacalar, kimin ensesi daha kalın oynamacalar var nerede kaldı lider olmak için bir araya gelen gençlik? bunlar bildiğin baba parasıyla sidik yarıştırmaca oynuyorlar.
bu işin bir yanı daha var. bu daha da vahim. liderliği takan yok dostlar. "sikeyim lideri ortama bi şey olmasın" edası var insanlarda. bir ortam yapma, kız tavlama, erkeğe kapak atma arayışları, facebook'a afilli fotolar koyacak pozlar verme merakı falan alıp yürüyor. "rotaract da karizma isim hacı takıldığımız ortamın elitliğiyle ezelim face alemini" diyecek kavun beyinli adam bolca var çünkü.
bu kulüpte gerçekten de kuruluş amacının hakkını verenler var. ama işin içine fransız tarzları, lüks mekanlar ve gösteriş girince ne oldum delisi boş beleş insan da çokça doluyor bu kulübe. bari adam gibi bir eliminasyon sistemi yapın da cebine parası olan her kıro giremesin buraya.
ama bir de işin esas yanı var. bu adamların hepsi belli bir gelir sviyesinin üstünde. çoğu özel üniversitelerde de paralı okuyor birebir şahidim. peki neyin liderliği? hangi alanda liderlik? hangi meslekte liderlik? sen adam gibi bir şirkete girip yükselecek bilgi birikimi yapacağına rotaract toplantılarında kasım kasım kasılıyorsun nerede kaldı eğitim? "ayy çok yoğunum rotaract var işte derslere giremez oldum" diyen insanlar biliyorum bu nasıl bir liderlik anlayışı? rotaract diye okul uzadı 6 sene oldu o ne olacak? hepiniz mi babanızın şirketine gireceksiniz? hangi birikimle çalışacaksınız?
tamam bunu geçtik de bu aktif eğitim ayakları da ne oluyor? her toplantıda kimin ne kadara ne aldığı, kimin nerede ne yemek yediği gibi birbirine hava atmacalar, kimin ensesi daha kalın oynamacalar var nerede kaldı lider olmak için bir araya gelen gençlik? bunlar bildiğin baba parasıyla sidik yarıştırmaca oynuyorlar.
bu işin bir yanı daha var. bu daha da vahim. liderliği takan yok dostlar. "sikeyim lideri ortama bi şey olmasın" edası var insanlarda. bir ortam yapma, kız tavlama, erkeğe kapak atma arayışları, facebook'a afilli fotolar koyacak pozlar verme merakı falan alıp yürüyor. "rotaract da karizma isim hacı takıldığımız ortamın elitliğiyle ezelim face alemini" diyecek kavun beyinli adam bolca var çünkü.
bu kulüpte gerçekten de kuruluş amacının hakkını verenler var. ama işin içine fransız tarzları, lüks mekanlar ve gösteriş girince ne oldum delisi boş beleş insan da çokça doluyor bu kulübe. bari adam gibi bir eliminasyon sistemi yapın da cebine parası olan her kıro giremesin buraya.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar