bugün

we could be the same

bir kere daha dinliyorum şu anda kulağa hoş geliyor. ama kafadan birinci olacak şarkının ilk dinleyişte akılda kalması gerekmez mi? malesef bu şarkıda o özellik yok.

manga iyi hoş, ferman'ı da çok severek dinliyorum. olağanüstü bir sesi var. fakat atiye'nin sallasıyla bile katılsak daha bir umutla beklerdik yarışmayı.

kısacası olmamış.
© copyright 2005 - 2026