we could be the same

manga'ya hiç yakıştırmadığım şarkı. türkçe şarkıları harikulade söylüyor. yanlış anlaşılmasın onun berbat bir ingilizcesi yok. güzeldir,düzgündür ama benim eleştrim ses ve şarkı uyumudur. *

edit: kendimi eksilesem eksilerdim.
© copyright 2005 - 2026