bugün

fransız mallarını boykot edelim kampanyası

duyduktan sonra Bursa'da renault fabrikasında calısıp ekmek yiyen işçilerin vereceği tepkiyi merak ettiğim bir boykottur.
Aklıma gelen kıl sorulardan bir diğeri ise sudur;

Hadi fransayı boykot ettik ya hollanda? ya isveç? ya isviçre? ya Rusya? ya italya? Belcika,Avustralya galler,Uruguay,Kanada? ...?

Demem o ki;Boykot mudur cözüm yoksa derdimizi bu ülkelere anlatmakmı?
© copyright 2005 - 2026