bugün
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- beyaz otomobil satın almak14
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar10
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- makarna süzmek5
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- ideal sevgilinin en önemli özelliği13
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek3
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- yürüyüş partisi4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- teen slasher filmlerinde ilk olen kisi2
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- 65 şut çekip gol atamamak5
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- tencerede yemek ısıtırken tencereyi yakmak2
- beyaz toros ile son ses mozart dinleyip turlamak2
- salo o le 120 giornate di sodoma yı izleyecek göt2
- güneş2
- bugün de meme atan olmaması13
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- günün sözü3
- esra'yı aç esra'yı2
- tgrt2
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- şemsiyenin ters dönmesi3
- anın görüntüsü15
- yazma diyince yazmayan erkek4
- paris te son tango6
- iş kadını yazarlar6
- lucas luthor2
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- kaçak çay2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- oyuncu2
- gocu abi2
- meloş nerede sorunsalı5
- futbol9
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- sözlüğe fotoğraf atmış erkekle evlenir misiniz2
- herkesin her şeye neden demesi gerektiği2
- sözlüğe foto atan erkekler silik yesin2
- gocu bey meh meh bey birader4
- aylık 299 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- hoşgeldin pazartesi7
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
rüya gibi bir şehir.
şehre arabayla giderseniz eğer arabayı şehrin girişinde bırakmak zorundasınız. otopark sorunu olur sanıyorsanız eğer istanbulla karıştırmayın adamların şehirden büyük otoparkları var. arabayı bırakın feribotlara doğru yürüyün.
feribottayken farkedeceğiniz en ilginç şeylerden biri bütün kamu araçlarının "bot" olduğudur. yanınızdan bir bot geçer üzerinde "ambulanza" yazar. başka bir tanesi geçer üstünde "polizia" yazar eblekleşirsiniz. bottan inersiniz san marco meydanına doğru yürürsünüz zaten burası venedikte görebileceğiniz en büyük meydandır. burda osmanlı atlarını falan fistanları görebilirsiniz. "ay ben kiliseleri çok severiiim" diyosanız eğer içine girin dolaşın, şahsen ben hiç girmedim bile.
san marco kilisesine arkanızı verin sağdaki ilk sokaktan içeriye dalın ufak bir köprünün üstüne geleceksiniz sol tarafınıza baktığınız zaman "aaa hardrak kafe laaan!" diyeceksiniz. gidin orda bişeyler için, önünde fotoğraf falan çekilin. mutlaka bir yerde sıcak çikolata için. ayakta içerseniz 4 euro oturarak içerseniz 8 euro verin de aklınız başınıza gelsin. ama üzülmeyin çünkü içtiğiniz en güzel sıcak çikolatalardan biri olacağından eminim.
sevgilinizle falan gittiyseniz eğer gondola falan binin. ben gittiğimde 80 euro falan istiyorlardı. gondolu süren adamlar karizmatik midir tartışılır ancak beşiktaşlı oldukları kesindir *
inanılmaz derecede güzel kızların hiçbirini kaçırmayın. "lan bunların yüzde doksanbeşi neden esmer ve renkli gözlü?" diye düşünmeden venediği terketmeyin. bir kaç tanesine mutlaka aşık olun.
kışın gitmek isteyeceğiniz bir şehir olmadığını kesinlikle unutmayın zira ben gittiğimde -8 dereceydi, fotoğraf çekmekten tiksindim. parmaklarım dondu lan.
şehre arabayla giderseniz eğer arabayı şehrin girişinde bırakmak zorundasınız. otopark sorunu olur sanıyorsanız eğer istanbulla karıştırmayın adamların şehirden büyük otoparkları var. arabayı bırakın feribotlara doğru yürüyün.
feribottayken farkedeceğiniz en ilginç şeylerden biri bütün kamu araçlarının "bot" olduğudur. yanınızdan bir bot geçer üzerinde "ambulanza" yazar. başka bir tanesi geçer üstünde "polizia" yazar eblekleşirsiniz. bottan inersiniz san marco meydanına doğru yürürsünüz zaten burası venedikte görebileceğiniz en büyük meydandır. burda osmanlı atlarını falan fistanları görebilirsiniz. "ay ben kiliseleri çok severiiim" diyosanız eğer içine girin dolaşın, şahsen ben hiç girmedim bile.
san marco kilisesine arkanızı verin sağdaki ilk sokaktan içeriye dalın ufak bir köprünün üstüne geleceksiniz sol tarafınıza baktığınız zaman "aaa hardrak kafe laaan!" diyeceksiniz. gidin orda bişeyler için, önünde fotoğraf falan çekilin. mutlaka bir yerde sıcak çikolata için. ayakta içerseniz 4 euro oturarak içerseniz 8 euro verin de aklınız başınıza gelsin. ama üzülmeyin çünkü içtiğiniz en güzel sıcak çikolatalardan biri olacağından eminim.
sevgilinizle falan gittiyseniz eğer gondola falan binin. ben gittiğimde 80 euro falan istiyorlardı. gondolu süren adamlar karizmatik midir tartışılır ancak beşiktaşlı oldukları kesindir *
inanılmaz derecede güzel kızların hiçbirini kaçırmayın. "lan bunların yüzde doksanbeşi neden esmer ve renkli gözlü?" diye düşünmeden venediği terketmeyin. bir kaç tanesine mutlaka aşık olun.
kışın gitmek isteyeceğiniz bir şehir olmadığını kesinlikle unutmayın zira ben gittiğimde -8 dereceydi, fotoğraf çekmekten tiksindim. parmaklarım dondu lan.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar