bugün

telegol

fenerbahçe yenildiği zaman normal çünkü hiç iyi oynamaz, yendiği zaman rakip çok kötü oynamıştır. yıllardır fenerbahçe yorumlarının böyle olduğu programdır. ilginç...
© copyright 2005 - 2026