bugün

abdullah özdoğan

"Kanal T" haber spikeri. "iki norveçli turistin Anıtkabir defterine hakaret içeren sözler yazması" haberini anlatırken çileden çıkmış ve turistleri canlı yayında "yaratık" ve "norveç öküzü" olarak tanımlamıştır. Kapanışta da bombayı patlatmıştır.*

Haberin videosu:

http://video.mynet.com/ga...i-yayinda-kopurdu/453413/
© copyright 2005 - 2026